Fandom

Ο Πόλεμος των Άστρων Βικι

Γκάλεν Μάρεκ

437pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Starkiller profile.png

Ο Γκάλεν Μάρεκ

"Είμαι το όπλο του δασκάλου μου.Καταστρέφω όποιον σταθεί στο δρόμο του."
— Ο Σταρκίλερ,σχετικά με το ρόλο του ως μαθητευόμενος του Ντάρθ Βέιντερ.

Ο Γκάλεν Μάρεκ, με την κωδική ονομασία Σταρκίλερ, ήταν ένας άνθρωπος και μαθητευόμενος του Άρχοντα Σιθ, Νταρθ Βέιντερ. Ένας ισχυρός χειριστής της δύναμης, ο οποίος έζησε κατά την εποχή της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, ο Μάρεκ προερχόταν από ένα σπίτι του πλανήτη των Γούκις Κασίιικ ως ο μοναδικός απόγονος δύο Ιπποτών Τζεντάι - της Μάλι και του Κέντο Μάρεκ - που εγκατέλειψαν το Τάγμα των Τζεντάι κατά τη διάρκεια του Πολέμου των Κλώνων. Μετά το θάνατο της μητέρας του, ο πατέρας του νεαρού Μάρεκ σκοτώθηκε σε μία μονομαχία από τον Νταρθ Βέιντερ. Αν και ακόμη παιδί, ο Μάρεκ κατείχε μια εξαιρετικά ισχυρή σύνδεση με τη δύναμη που ο Σκοτεινός Άρχοντας των Σιθ επιχειρούσε να εκμεταλλευτεί.

Έτσι, ο Βέιντερ απήγαγε τον Μάρεκ προκειμένου να εκπαιδεύσει τον ορφανό με τους τρόπους του Τάγματος των Σιθ. Παρά το γεγονός ότι οι Σιθ είχαν περιοριστεί σε δύο μόνο μέλη σε κάθε δεδομένη στιγμή, ο Βέιντερ εκπαίδευσε τον Μάρεκ ως ένα μυστικό μαθητευόμενο του, κατά τη διάρκεια της δικής του μαθητείας στον Νταρθ Σίντιους, τον Άρχοντα των Σιθ ο οποίος κυβερνούσε το γαλαξία ως ο αυτοκράτορας Πάλπατιν. Τα σωματικά και ψυχολογικά του τραύματα οδήγησαν στο υποταγή του Μάρεκ στη σκοτεινή πλευρά. Με τις παιδικές του αναμνήσεις να καταστέλλονται και ξεχνώντας την πρωτότυπη ταυτότητά του, ο Μάρεκ γνώριζε μόνο τον εαυτό του ως μαθητευόμενο του Σκοτεινού Άρχοντα. ένας δολοφόνος Σιθ ο οποίος λειτουργεί υπό την κωδική ονομασία "Σταρκίλερ" και ένα ζωντανό όπλο χρησιμοποιούμενο ενάντια στους εχθρούς του Νταρθ Βέιντερ.

Εκτός από τη δολοφονία πολλών στόχων στους οποίους περιλαμβάνονταν πολλοί ανταγωνιστές του Βέιντερ, ο μαθητευόμενος εκπαιδευόταν για χρόνια στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την ημέρα, όπου θα ήταν έτοιμος να βοηθήσει τον Βέιντερ του σε μια μάχη με τον Νταρθ Σίντιους. Αυτός ο μοναδικός στόχος έγινε εμμονή του Σταρκίλερ, αφού λαχταρούσε να γίνει ένας πραγματικός Άρχοντας Σιθ. Το αποκορύφωμα της εκπαίδευσης του τον είδε να μονομαχεί εναντίον Τζεντάι για πρώτη φορά στη ζωή του στο 3 ΠΜΓ και κορυφώθηκε με νίκες εναντίον του φυγά Τζεντάι, Ραμν Κότα, Κάζνταν Παράτους και Σάακ Τι . Με το θάνατο της Τι, ένος από τα λίγα μέλη του Ανωτάτου Συμβουλίου των Τζεντάι που επέζησαν την διαταγή 66, ο Βέιντερ δήλωσε ότι είχε έρθει η ώρα να εκτελέσει το σχέδιό τους για την ανατροπή του αυτοκράτορα . Συνεπαρμένος με την προοπτική της εκπλήρωσης του μοναδικού σκοπού της ζωής του, ο Σταρκίλερ συναντηθήκαμε με τον Βέιντερ στο σκάφος του, μόνο για τον Βέιντερ να τον προδώσει και τον τραυματίσει σοβαρά, ισχυριζόμενος ότι οι κατάσκοποι του Σίντιους είχαν ανακαλύψει την ύπαρξη του μυστικού μαθητευόμενου. Πιεσμένος από τον αυτοκράτορα, ο Βέιντερ απέδειξε την πίστη του σκοτώνοντας φαινομενικά τον Σταρκίλερ. Στην πραγματικότητα, η προδοσία ήταν ένα τέχνασμα που επέτρεψε στον Βέιντερ να κρατήσει στη ζωή τον μαθητευόμενο του.

Μετά την πλήρη ανάρρωση του Σταρκίλερ το 2 ΠΜΓ, Ο Βέιντερ αποκάλυψε το σχέδιο έκτακτης ανάγκης του : τη δημιουργία μιας πλήρους κλίμακας εξέγερσης κατά της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας. Ο μαθητευόμενος έλαβε διαταγή να συγκεντρώσει ένα στρατό των επαναστατών και των αντιφρονούντων, προκειμένου να αποσπάσει την προσοχή του αυτοκράτορα με έναν εμφύλιο πόλεμο, ως εκ τούτου, επιτρέποντάς τους τόσο άλλη μια ευκαιρία να δολοφονήσουν τον Σίντιους. Αν και πικραμένος και αγανακτισμένος από τον Βέιντερ, ο Σταρκίλερ συμμορφώθηκε και έψαξε πολλά μέρη του γαλαξία για την επιρροή των επαφών που θα είναι ζωτικής σημασίας για τον σχηματισμό μιας εξέγερσης σε μια γαλαξιακή κλίμακα . Μέσω των προσπαθειών του Σταρκίλερ, τρία απογοητευμένα μέλη της αυτοκρατορικής Γερουσίας - Μπέιλ Οργκάνα, Γκαρμ Μπελ Ίμπλις και Μον Μόθμα συγκλήθηκαν στον πλανήτη Κορέλλια , όπου συμφώνησαν να ενώσουν τις δυνάμεις και τους πόρους τους κόντρα στην τυραννία του αυτοκράτορα . Ωστόσο, η αποστολή αποδείχθηκε να είναι μια απάτη του Βέιντερ. Ο σκοτεινός άρχοντας πρόδωσε τον Σταρκίλερ για μια ακόμη φορά και συνέλαβε τους γερουσιαστές. Εξοργισμένος από την ανακάλυψη ότι ο Βέιντερ ήταν απρόθυμος να εξοντώσει τον Σίντιους με τη βοήθεια του Σταρκίλερ, ο πρώην μαθητευόμενος ταξίδεψε στον υπό κατασκευή Άστρο του Θανάτου, για να διασώσει τους νεοαποκτηθέντες συμμάχους του από την εκτέλεση και για να μονομαχήσει με τον Βέιντερ. Εγκαταλείποντας το πρόσωπο του Σταρκίλερ και αποδεχόμενος την καταγωγή του ως Τζεντάι και Γκάλεν Μάρεκ, μέσω της μερικής ανάκαμψης των ξεχασμένων αναμνήσεων του .

Κατά τη διάρκεια της εισβολής του μαθητευόμενου στον σχεδόν πλήρη σταθμό μάχης, ο Γκάλεν Μάρεκ αντιμετώπισε και νίκησε τον πρώην δάσκαλο του στη μάχη. ο Σίντιους περίμενε πως ο Μάρεκ θα γινόταν μαθητής του και τον προέτρεψε να σκοτώσει τον Βέιντερ. Αντί αυτού, ο Μάρεκ επιτέθηκε τον αυτοκράτορα, για να δώσει χρόνο στους γερουσιαστές να ξεφύγουν από το Άστρο του Θανάτου. Το σχέδιό του πέτυχε, αλλά τελικά κόστισε στον Μάρεκ την ζωή του. Παρόλα αυτά, η θυσία του, διευκόλυνε το σχηματισμό της Συμμαχίας για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας και το ξέσπασμα του Γαλαξιακής Εμφυλίου Πολέμου. Τα πρώτα ιδρυτικά μέλη της εξέγερσης θυμήθηκαν τον Γκάλεν Μάρεκ, τον αρχικός ιδρυτή της Επαναστατικής Συμμαχίας και υιοθέτησαν το οικόσημο της οικογένειας του Μάρεκ ως επίσημο έμβλημα της Συμμαχίας .

Εν αγνοία των επαναστατών, ο Βέιντερ διατήρησε το πτώμα του πρώην μαθητευόμενου του ως γενετικό πρότυπο για τη δημιουργία ενός πιο ισχυρού και υπάκουου Σταρκίλερ. Όμως λόγω των δυσκολιών κλωνοποίησης σε συνδυασμό με τα "ελαττώματα" του μια τροποποιημένη έκδοση της τεχνικής των Καμίνοανς, τα αρχικά αποτελέσματα ήταν λιγότερο από ικανοποιητικά. Ο Βέιντερ αναγκάστηκε να αναπαράγει κλώνους σε πολλές περιπτώσεις σε μια προσπάθεια να διορθώσει σταδιακά την ατελή διαδικασία. Περίπου έξι μήνες μετά το θάνατο του Μάρεκ, πείραμα διεξήχθη πείραμα μυστικά όπου παράχθηκαν εκατοντάδες άθλιες αποτυχίες και ένας ασυμβίβαστος κλώνος που δραπέτευσε από τον Καμίνο. Παρά τις αντιξοότητες, ο Νταρθ Βέιντερ τελικά πέτυχε το στόχο του και κατασκεύασε τον κλώνο του πρώην μαθητή του. Όντας μια πολύ πιο ισχυρή έκδοση του Μάρεκ, ο κλώνος αυτός απαλλάχθηκε από τα συναισθήματα είχε ο προκάτοχος του.

Συμμετοχες

  • Star Wars: The Force Unleashed
Σε άλλες γλώσσες

Also on Fandom

Random Wiki