FANDOM

Η Διάσωση της Πριγκίπισσας Λέια ήταν μια αποστολή διάσωσης της Πριγκίπισσας Λέια Οργκάνα του Άλντερααν κατά τη διάρκεια του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου. Η διάσωση έγινε μετά την μυστική αποστολή στον Τατουίν, μετά την οποία το Μιλλένιουμ Φάλκον ταξίδεψε μέχρι το Άλντερααν ώστε ο Όμπι-Ουάν Κενόμπι, ο Λουκ Σκαϊγουόκερ και το R2-D2 να μπορέσουν να παραδώσουν τα κλεμμένα σχέδια του Άστρου του Θανάτου στη Συμμαχία για την Επαναφορά της Δημοκρατίας. Στο δρόμο προς το Άλντερααν, όμως, η Γαλαξιακή Αυτοκρατορία κατέστρεψε τον πλανήτη. Το Μιλλένιουμ Φάλκον πιάστηκε απο το Άστρο του Θανάτου στα συντρίμμια του Άλντερααν, οδηγώντας το πλήρωμα του σκάφους, τον Χαν Σόλο και τον Τσουμπάκα στο να κρύψουν τους επιβάτες.

Με στόχο να ξεφύγουν, ο Σόλο και ο Σκαϊγουόκερ μεταμφιέστηκαν σε στόρμτρουπερ, αφήνοντας έτσι την ομάδα να πάει στη κρυψώνα μέσα στο Άστρο του Θανάτου. Αφού ο Κενόμπι τους άφησε για να απενεργοποιήσει την ακτίνα έλξης του σταθμού, το R2-D2 ανακάλυψε πως η Πριγκίπισσα Λέια Οργκάνα του Άλντερααν, η οποία είχε εφοδιάσει το ανδροειδές με τα σχέδια του Άστρου του Θανάτου ήταν μέσα στο σταθμό, συγκεκριμένα στο χώρο κράτησης AA-23. Η ομάδα αποφάσισε να σώσει τη Πριγκίπισσα και κατευθύνθηκε προς το χώρο κράτησης. Αφού διέσωσαν την Οργκάνα και πολέμησαν μέσα σε όλο το σταθμό μέχρι να φύγουν και να γυρίσουν στο Μιλλένιουμ Φάλκον, ενώ ο Κενόμπι κατάφερε να απενεργοποιήσει την ακτίνα έλξης.

Ο Κενόμπι σύντομα ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τον Νταρθ Βέιντερ, ο οποίος υπήρξε ο μαθητής του, Άνακιν Σκαϊγουόκερ, πριν πέσει στη σκοτεινή πλευρά και γίνει σκοτεινός άρχοντας των Σιθ. Οι δυο τους ήρθαν αντιμέτωποι σε μια τελική μονομαχία με φωτοξίφη, τη πρώτη τους μάχη απο τότε που μονομάχησαν στο Μούσταφαρ πριν δεκαεννιά χρόνια. Ο Κενόμπι αυτοθυσιάστηκε για να δώσει στον Σκαϊγουόκερ και στους άλλους μια ευκαιρία να γλιτώσουν. Το Μιλλένιουμ Φάλκον ήταν σε θέση να φύγει απο τον σταθμό και κυνηγήθηκε μερικά αστρομαχητικά TIE/LN, τα οποία η ομάδα κατάφερε να καταστρέψει. Παρόλα αυτά, η Αυτοκρατορία παρακολουθούσε το Φάλκον στο οποίο είχαν βάλει πομπό και το ακολούθησαν στο Γιάβιν 4, οδηγώντας έτσι στη Μάχη του Γιάβιν και στη καταστροφή του Άστρου του Θανάτου.

Εισαγωγή

Κλοπή στην Αυτοκρατορία

Πρέπει να προσπαθούν να επιστρέψουν να κλεμμένα σχέδια στη Πριγκίπισσα. Μπορεί ακόμη να μας είναι χρήσιμη.
— Νταρθ Βέιντερ

Για να καταστρέψουν το απόλυτο όπλο της Αυτοκρατορίας, το Άστρο του Θανάτου, η Συμμαχία για την Επαναφορά της Δημοκρατίας επινόησε ένα σχέδιο για να κλέψει τα σχέδια του αυτοκρατορικού σταθμού μάχης για να βρει την αδυναμία του και να τη χρησιμοποιήσει για να το καταστρέψει τελικά.

Η Πριγκίπισσα Λέια Οργκάνα πήρε στη κατοχή της τις κλεμμένες σχηματικές αναπαραστάσεις και αναγκάστηκε να φύγει στον έρημο πλανήτη Τατουίν επί του διπλωματικού πλοίου της, Τάντιβ 4, ενώ τη κυνήγησε ο Άστρο Καταστροφέας κλάσης-Ιμπίριαλ, Ντεβαστέιτορ. Όταν στο σκάφος της εισέβαλαν αυτοκρατορικοί στόρμτρουπερ και τον Λόρδο Σιθ Νταρθ Βέιντερ, η Οργκάνα έβαλε τα σχέδια μέσα στη μνήμη του ανδροειδούς άστρομεκ R2-D2. Μαζί με το ανδροειδές πρωτοκόλλου C-3PO, τα δυο ανδροειδή έφυγαν απο το σκάφος μέσα σε κάψουλα διαφυγής και προσγειώθηκαν στον πλανήτη παρακάτω.

Τα ανδροειδή βρέθηκαν απο ρακοσυλλέκτες Τζάβα και τελικά τα αγόρασε ο Οούεν Λαρς. Ενώ καθάριζε τον R2, ο Λουκ Σκαϊγουόκερ, ο ανιψιός του Λαρς βρήκε ένα ολογραφικό μήνυμα της Πριγκίπισσας, το οποίο έλεγε: "Βοήθησε με Όμπι-Ουάν Κενόμπι". Το μήνυμα οδήγησε τον Σκαϊγουοκερ στον δάσκαλο Τζεντάι Όμπι-Ουάν Κενόμπι, ο οποίος πλέον χρησιμοποιούσε το όνομα "Μπεν Κενόμπι". O Κενόμπι έσωσε τον Σκαϊγουόκερ απο τους επιδρομείς Τάσκεν και τον πήγε στη καλύβα του, όπου ο Σκαϊγουόκερ επισκεύασε τα ανδροειδή και κατάφερε να βρει το υπόλοιπο μέρος του μηνύματος της Οργκάνα. Η Πριγκίπισσα παρακαλούσε τον Κενόμπι να φέρει το ανδροειδές στον πατέρα της, Μπέιλ Οργκάνα, στο Άλντερααν.

Πορεία προς το Άλντερααν

Αν μας ανακαλύψουν θα βρεθούμε μπλεγμένοι.
— Λουκ Σκαϊγουόκερ
Going to Alderaan.jpg

Οι Χαν Σόλο, Λουκ Σκαϊγουόκερ και Μπεν Κενόμπι στη πορεία τους στο Άλντερααν.

Για να παραδώσουν τα σχέδια του Άστρου του Θανάτου στον Οργκάνα στον πλανήτη Άλντερααν, ο Κενόμπι και ο Σκαϊγουόκερ άρχισαν να ψάχνουν τη πόλη με διαστημοδρόμιο στο Μος Άιζλι για ένα πιλότο που θα προσφέροταν να τους μεταφέρει στο Άλντερααν.

Μετά την είσοδο τους στο Μος Άιζλι, ο Σκαϊγουόκερ, ο Κενόμπι και τα ανδροειδή συνάντησαν αυτοκρατορικούς στόρμτρουπερ, οι οποίοι τους σταμάτησαν, όμως ο Κενόμπι χρησιμοποίησε ένα κόλπο ώστε να ξεφύγουν. Ο Σκαϊγουόκερ και ο Κενόμπι κατευθύνθηκαν σε ένα μαγαζί για να ψάξουν για ένα πιλότο για να τους μεταφέρει στο Άλντερααν. Ο Κενόμπι κατάφερε να κλείσει μια συμφωνία με τον Χαν Σόλο, ένα λαθρέμπορο και τον φίλο του, τον Γούκι, Τσουμπάκα, για να τους πάνε στο Άλντερααν για 17.000 μονάδες: 2.000 προκαταβολικά και 15.000 κατά την άφιξη.

Η ομάδα συναντήθηκε στο χώρο υποδοχής 94, όπου επιβιβάστηκαν στο Μιλλένιουμ Φάλκον και αντιμετώπισαν μια επιλαρχία στόρμτρουπερ και απέφυγαν ένα αυτοκρατορικό εμπάργκο με το να μπουν στο υπερδιάστημα.

Η διάσωση

Άφιξη στο Άστρο του Θανάτου

Αυτό δεν είναι φεγγάρι. Είναι ένας διαστημικός σταθμός.
— Όμπι-Ουάν Κενόμπι
1138 Episode IV.png

Ο Λουκ και ο Χαν προσποιούνται τους στόρμτρουπερ με τον Τσουμπάκα ως ψεύτικο κρατούμενο.

Όταν έφτασαν στις συντεταγμένες του Άλντερααν ανακάλυψαν ότι δεν υπήρχε τίποτα, αλλά ένας πεδίο αστεροειδών , αφού ο πλανήτης είχε καταστραφεί απο το υπερλέιζερ του Άστρου του Θανάτου. Ενώ προσπάθησαν να καταλάβουν τι είχε συμβεί, εντόπισαν ένας μοναχικό αστρομαχητικό TIE/LN, το οποίο φαινόταν να οδεύει προς ένα μικρό φεγγάρι. Ενώ κινούνταν προς το φεγγάρι, κυνηγώντας το μαχητικό, ο Κενόμπι συνειδητοποίησε πως δεν επρόκειτο για ένα φεγγάρι, αλλά για ένα τεράστιο διαστημικό σταθμό. Λίγες στιγμές αργότερα, τραβήχτηκαν σε ένα υπόστεγο εισόδου απο την ισχυρή ακτίνα έλξης του σταθμού.

Η διάσωση της Πριγκίπισσας Λέια

Αφού τους τράβηξαν μέσα στο Άστρο του Θανάτου, η ομάδα κρύφτηκε μέσα στη λαθρεμπορική κρυψώνα καταφέρνοντας να αποφύγουν τους αρχικούς ελέγχους. Όταν ένα πλήρωμα σάρωσης ήρθε στο κατάστρωμα, του είχαν ήδη στήσει ενέδρα. Έπειτα, χτύπησαν τους δυο στόρμτρουπερ και αφού πήραν τις πανοπλίες τους, οι ίδιοι μεταμφιέστηκαν σε στόρμτρουπερ.

LukeLeiaDS1.jpg

Η Λέια Οργκάνα και ο Λουκ Σκαϊγουόκερ πολεμούν με στόρμτρουπερ καθώς διαφεύγουν.

Ο Σόλο και ο Σκαϊγουόκερ, μεταμφιεσμένοι σε στόρμτρουπερ μαζί με τον Τσουμπάκα, προχώρησαν για να καταλάβουν την αίθουσα ελέγχου υπόστεγου, σκοτώνοντας μερικούς διάφορους αξιωματικούς. Όταν μπήκαν μέσα, ο Κενόμπι είπε στο R2 να συνδεθεί στο αυτοκρατορικό δίκτυο για να εντοπίσει το τροφοδοτικό της ακτίνας έλξης. Ο Κενόμπι έφυγε για να σβήσει τους διακόπτες της ακτίνας έλξης, αφήνοντας τους άλλους να περιμένουν στην αίθουσα ελέγχου. Παρόλα αυτά, το R2 ανακάλυψε πως η Πριγκίπισσα Οργκάνα κρατιόταν αιχμάλωτη μέσα στο σταθμό. Μετά απο καλόπιασμα και μια προσφορά για μια γενναιόδωρη ανταμοιβή, ο Σκαϊγουόκερ κατάφερε να πείσει τον Σόλο να συμμετέχει στη προσπάθεια διάσωσης. Η ιδέα του Σκαϊγουόκερ ήταν, εκείνοι ως στόρμτρουπερ να συλλάβουν τον Τσουμπάκα σαν ψεύτικο κρατούμενο και να προσπαθήσουν να τον "ανταλλάξουν" με την Οργκάνα. Ωστόσο, ο Σόλο εξέφρασε τις αμφιβολίες του σχετικά με τη λειτουργία του σχεδίου.

Αφήνοντας τα ανδροειδή στο δωμάτιο ελέγχου, ο Σκαϊγουόκερ και ο Σόλο κατευθύνθηκαν στο Δωμάτιο Κράτησης AA-23, όπου ο Σκαϊγουόκερ προσπάθησε να μπλόφαρει απέναντι στους φρουρούς λέγοντας πως υπήρχε μια μεταφορά κρατουμένου από το Κελί 1138. Όταν ένας αυτοκρατορικός αξιωματικός υποψιάστηκε τους δυο "στόρμτρουπερ", οι τρεις τους συνέχισαν τη πορεία τους πυροβολώντας. Αφού σκότωσαν τους φύλακες και διέλυσαν τις κάμερες ασφαλείας, ο Σόλο εντόπισε γρήγορα το κελί της Πριγκίπισσας. Ο Σκαϊγουόκερ πήγε να τη βρει, ενώ ο Σόλο μέσω ενδοεπικοινωνίας ενημέρωσε τους αυτοκρατορικούς πως υπήρξε μια "διαρροή αντιδραστήρα", μέχρι που του ζήτησαν τον αριθμός αναγνώρισης του. Μην ξέροντας τον αριθμός αναγνώρισης της πανοπλίας που είχε κλέψει, ο Σόλο κατέστρεψε το μηχάνημα ενδοεπικοινωνίας και φώναξε στον Σκαϊγουόκερ να βιαστεί, ενώ ο ίδιος και Τσουμπάκα έμειναν σε αμυντικές θέσεις.

Also on FANDOM

Random Wiki