Fandom

Ο Πόλεμος των Άστρων Βικι

Κάιλο Ρεν

448pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Συγχώρεσε με. Το νιώθω ξανά. Το τράβηγμα της φωτεινής πλευράς. Ο Ανώτατος Ηγέτης το αισθάνεται. Δείξε μου ξανά, τη δύναμη της σκοτεινής πλευράς και δεν αφήσω τίποτα να σταθεί στο δρόμο μας. Δείξε μου παππού, και θα ολοκληρώσω αυτό που άρχισες.
— Ο Κάιλο Ρεν απευθυνόμενος στη μάσκα του Νταρθ Βέιντερ.

Ο Κάιλο Ρεν ήταν ένας πολεμιστής διαισθητικός της δύναμης και πρώην μαθητής Τζεντάι του Λουκ Σκαϊγουόκερ, προτού καταστρέψει την προσπάθεια του Σκαϊγούοκερ να επαναφέρει το Τάγμα των Τζεντάι και γίνει ο μαθητής του Ανώτατου Ηγέτη του Πρώτου Τάγματος, Σνόουκ. Γεννήθηκε μετά τη Μάχη του Έντορ και του δόθηκε το όνομα Μπεν Σόλο απο τη Πριγκίπισσα Λεία Οργκάνα και το Στρατηγό Χαν Σόλο, των οποίων η ταραχώδης συνύπαρξη άφησε τον Μπεν με συναισθήματα εγκατάλειψης. Αυτό το εκμεταλλεύτηκε ο Σνόουκ, ο οποίος τον δελέασε σχετικά με τη σκοτεινή πλευρά. Παρόλο που η Οργκάνα πίστευε πως αν ο γιός της μαθήτευε δίπλα στον θείο του, Λουκ Σκαϊγουόκερ, θα βοηθιόταν, ο Μπεν υποτάχθηκε στη σκοτεινή πλευρά, σκότωσε τους άλλους μαθητευόμενους και έγινε ένας απο τους Ιππότες του Ρεν, παίρνοντας το παρατσούκλι "Φονιάς των Τζεντάι" μεταξύ των τάξεων του Πρώτου Τάγματος. Το ίνδαλμα του ήταν ο παππούς του, ο Άρχοντας Σιθ Νταρθ Βέιντερ και στόχος του ήταν να ολοκληρώσει ο,τι ξεκίνησε εκείνος, το οποίο ήταν η καταστροφή των Τζεντάι. Ως μέλος του Πρώτου Τάγματος, ο Κάιλο Ρεν ήταν σε θέση να διοικεί τα στρατεύματα του, οδηγώντας σε ένα τεταμένο ανταγωνισμό μεταξύ του Ρεν και των αξιωματικών του Πρώτου Τάγματος, όπως ο Άρμιτεϊτζ Χαξ.

Βιογραφία

Γύρισμα στην Σκοτεινή Πλευρά

Από μικρός εκπαιδεύτηκε στις τέχνες των Τζεντάι από τον Λουκ και έδειξε μια τρομερή έφεση στη χρήση της δύναμης. Παράλληλα, ένιωθε μια σύγχυση και μια σύγκρουση της φωτεινής και της σκοτεινής πλευράς. Ο Σνόουκ, ένα σκοτεινό ον, έστρεψε την προσοχή του στον Μπεν Σόλο επειδή έχει προγόνους και απο τις δύο πλευρές της δύναμης. Έπειτα, άρχισε να τον παρασύρει εκμεταλλευόμενος την ανησυχητική ψύχωση με τον παππού του, Άνακιν Σκαϊγουόκερ, ο οποίος ήταν Τζεντάι που στράφηκε στην σκοτεινή πλευρά. Έτσι, θεωρώντας πως έπρεπε να πάρει και αυτός τον ίδιο δρόμο, σκότωσε τα υπόλοιπα παιδιά που διδάσκονταν μαζί του αποτρέποντας έτσι τη δημιουργία νέου Τάγματος των Τζεντάι. Υπό την καθοδήγηση του Σνόουκ, ο Μπεν εντάχθηκε στο Πρώτο Τάγμα και στους Ιππότες του Ρεν αλλάζοντας το όνομα του σε Κάιλο Ρεν.

Πρώτο Τάγμα

Ως μαθητευόμενος του Ανώτατου Ηγέτη Σνόουκ, ο Ρεν ήταν ένα απο τα μέλη που ασκούσε επιρροή στην διοικητική τάξη του Πρώτου Τάγματος. Αν και είχε άμεση πρόσβαση στον Ανώτατο Ηγέτη, μπορούσε να διοικεί αξιωματικούς του στρατού, παρόλο που ο Ρεν ήταν έξω από την επίσημη στρατιωτική δομή διοίκησης. Αυτό προκάλεσε κάποια δυσαρέσκεια στα υψηλόβαθμα στελέχη, γιατί νόμιζαν ότι η παρουσία του χαλούσε τη στρατιωτική δομή. Η ρύθμιση αυτή αντικατόπτριζε σκόπιμα τον Νταρθ Βέιντερ, ο οποίος υπήρξε εκτός της επίσημης στρατιωτικής ιεραρχίας της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, αλλά μπορούσε, ωστόσο, να δίνει εντολές στο στρατιωτικό προσωπικό.

Ο Κάιλο Ρεν, ο οποίος ήταν μέρος μιας ανεπίσημης τριανδρίας με τον Στρατηγό Άρμιτεϊτζ Χαξ και την Λοχαγό Φάσμα, είχε ελάχιστο σεβασμό για τον Χαξ ως πολεμιστή, γιατί η στρατιωτική εμπειρία του Χαξ ήταν ως επί το πλείστον θεωρητική και με βάση την προσομοίωση από -παρόλα αυτά- σεβαστά σενάρια μάχης. Ο Χαξ, επίσης, ήταν ένας άνθρωπος της επιστήμης και είχε λίγη κατανόηση στις μυστικές μεθόδους του Κάιλο Ρεν. Και οι δύο συναγωνίστηκαν για την προσοχή του Ανώτατου Ηγέτη.

Η κόντρα με την Αντίσταση

Ο Ρεν μαζί με το Πρώτο Τάγμα έψαχνε τους χάρτες για την τοποθεσία του Λουκ Σκαϊγουόκερ για να τον βρει και να τον σκοτώσει. Αντίθετα η Αντίσταση (μια αντίπαλη οργάνωση με σκοπό την ελευθερία του γαλαξία) ήθελε να βρει τον Λουκ γιατί είχε εξαφανιστεί. Το Πρώτο Τάγμα κινήθηκε αρχικά στον πλανήτη Τζακού, με τον Άστρο Καταστροφέα Φάιναλαϊζερ να προσγειώνεται εκεί. Αφού οι στορμτρούπερ λεηλάτησαν το χωριό Τουανούλ, ο Κάιλο Ρεν σκότωσε τον Λορ Σαν Τέκα, γιατί αρνήθηκε να του αποκαλύψει που είναι το κομμάτι του χάρτη που είχε στη κατοχή του. Έπειτα, ο Κάιλο Ρεν έπιασε αιχμάλωτο τον πιλότο της Αντίστασης, Πο Ντάμερον, ενώ το κομμάτι του χάρτη βρισκόταν μέσα στο ανδροειδές ο BB-8, το οποίο και απομακρύνθηκε. Στο σκάφος του, ο Κάιλο Ρεν ανέκρινε τον Ντάμερον και κατάφερε να μάθει ότι το κομμάτι που του έλειπε ήταν στη κατοχή του BB-8.

Ο ΒΒ-8 έφτασε στα χέρια της Ρέι η οποία είναι ρακοσυλλέκτρια στον πλανήτη Τζακού. Μαζί με έναν στρατιώτη-φυγά του Πρώτου Τάγματος τον Φινν, προσπάθησαν να πάνε στην Αντίσταση τους χάρτες έτσι ώστε να βρουν πρώτοι τον Λουκ. Ο Ρεν αιχμαλώτισε την Ρέι, όμως εκείνη χρησιμοποιώντας την δύναμη, τον ταπείνωσε λέγοντας του ότι φοβάται πως δεν θα γίνει ποτέ του δυνατός σαν τον Νταρθ Βέιντερ. Ο Κάιλο Ρεν ενημέρωσε τον Σνόουκ και εκείνος ζήτησε να του φέρουν τη Ρέι, αλλά εκείνη κατάφερε να ξεφύγει χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά τη δύναμη η οποία ήταν ισχυρή μέσα της.

Συγχώρεσε με. Το νιώθω ξανά. Το τράβηγμα της φωτεινής πλευράς. Ο Ανώτατος Ηγέτης το αισθάνεται. Δείξε μου ξανά, τη δύναμη της σκοτεινής πλευράς και δεν αφήσω τίποτα να σταθεί στο δρόμο μας. Δείξε μου παππού, και θα ολοκληρώσω αυτό που ξεκίνησες.

Αργότερα ο Ρεν συνάντησε τον πατέρα του, Χαν Σόλο. Σε μια φαινομενικά φορτισμένη συνομιλία, του είπε πως θέλει όμως δυσκολεύεται να γυρίσει την πλάτη του στη σκοτεινή του πλευρά. Ξαφνικά ο Κάιλο Ρεν κάρφωσε με το φωτόσπαθο του τον Χαν Σόλο, ο οποίος με ένα συγχωρητικό ύφος έπεσε άψυχος. Ο Ρεν δέχθηκε ένα χτύπημα από το όπλο του Τσουμπάκα. Παρότι ήταν τραυματισμένος, ο Ρεν νίκησε σε μονομαχία τον Φινν αφήνοντας τον αναίσθητο. Έπειτα μονομάχησε με την Ρέι, όπου επικράτησε στην αρχή και προσφέρθηκε να εκπαιδεύσει την Ρέι στην σκοτεινή πλευρά, όμως σύντομα τα δεδομένα άλλαξαν και στο τέλος ηττήθηκε. Ο Κάιλο Ρεν γύρισε πίσω στον Ανώτατο Ηγέτη Σνόουκ ντροπιασμένος για να τελειώσει την εκπαίδευσή του.

Προσωπικότητα

Kylo Ren Vader Helmet Chamber.jpg

Ο Ρεν κράτησε το κράνος του Βέιντερ σαν υπενθύμιση της δύναμης και της αδυναμίας της σκοτεινής πλευράς.

Τα σωθικά μου σκίζονται. Θέλω να ελευθερωθώ απο αυτό το πόνο. Και ξέρω τι πρέπει να κάνω, αλλά δεν ξέρω αν έχω τη δύναμη να το κάνω.
— Ο Κάιλο Ρεν στον Χαν Σόλο.

Ο Ρεν πήγε στην Σκοτεινή πλευρά σύμφωνα με την πορεία του Νταρθ Βέιντερ, γι' αυτό φόραγε μάσκα, προσομοίαζε τη φωνή του σαν τον Βέιντερ και ήθελε να τελειώσει ο,τι αυτός είχε αφήσει ανεκπλήρωτο. Ο Ρεν ένιωθε πάντα μια έλξη προς το καλό που καταπολεμούσε μιλώντας με τον Βέιντερ. Έπειτα, έφτιαξε το δικό του φωτόσπαθο με έναν ασταθή κρύσταλλο γεγονός που διαστρεβλώνει την λεπίδα σε αντίθεση με τα κλασσικά φωτόσπαθα.

Also on Fandom

Random Wiki