FANDOM

«Ίσως είμαι το μόνο άτομο που γνωρίζει τι είσαι πραγματικά.»
— Η Κίρα στο Χαν Σόλο

Η Κίρα ήταν μια γυναίκα απο το πλανήτη Κορέλια έζησε στην εποχή της βασιλείας της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας. Μεγάλωσε στους δρόμους με το Χαν Σόλο, προτού γίνει μέρος μιας πλουσιότερης ζωής που της προσέφερε η συμμορία της Πορφυρής Αυγής.

Βιογραφία

Πρώιμη ζωή

Η Κίρα έζησε τα πρώτα της χρόνια στο πλανήτη Κορέλια κατά τη διάρκεια της βασιλείας της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, πριν απο το ξέσπασμα του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου. Μεγάλωσε στους δρόμους και έγινε φίλη με το Χαν Σόλο. Ώσπου να φτάσει τα δεκαοκτώ της χρόνια είχε μπλεχτεί σε μια εγκληματική ζωή αφού δούλευε για μια συμμορία στο Κορέλια. Προσπάθησε να διαφύγει απο το πλανήτη με το Χαν Σόλο, που σε αυτό το σημείο ήταν ο εραστής της, ο οποίος είχε κλέψει ένα φιαλίδιο με κοάξιο. Μετά απο μια αντιπαράθεση με τη κυρία Πρόξιμα, ο Σόλο και η Κίρα προσπάθησαν να ξεφύγουν μέσω της Αυτοκρατορικής ζώνης ελέγχου, χρησιμοποιώντας το κοάξιο για να δωροδοκήσουν την αξιωματικό. Ο Σόλο κατάφερε να περάσει, όμως η Κίρα πιάστηκε απο τη συμμορία και η πύλη έκλεισε. Ο Σόλο υποσχέθηκε να γυρίσει πίσω για να τη πάρει απο εκεί.

Διάσωση απο το Ντρίντεν Βος

Η Κίρα έζησε μια ακόμη δυσκολότερη ζωή αφού πιάστηκε ξανά απο τη συμμορία της κυρίας Πρόξιμα. Τελικά, ο Ντρίντεν Βος, ο αρχηγός της Πορφυρής Αυγής, διέσωσε τη Κίρα απο μια δύσκολη κατάσταση, απαιτώντας ισόβια αφοσίωση απο εκείνη. Ο Βος τη σημάδεψε στο πήχη με το σύμβολο της Πορφυρής Αυγής.

Η ζωή με τη Πορφυρή Αυγή

Με τη Πορφυρή Αυγή, η Κίρα ζούσε με ένα πλουσιότερο τρόπο ζωής και έγινε η πρώτη υποπλοίαρχος του Βος. Η διασύνδεση της Κίρα με τη Πορφυρή Αυγή την έφερε ξανά σε επικοινωνία με το Σόλο, ο οποίος δούλευε με το συνέταιρο του Βος, Τομπάιας Μπέκετ, με σκοπό να αποκτήσουν μια μεγάλη ποσότητα διυλισμένου κοάξιου. Η Κίρα παρακολούθησε τη συνάντηση μεταξύ των Σόλο, Μπέκετ και Βος στο σκάφος αναψυχής του τελευταίου. Ο Βος επίπληξε το Μπέκετ και το Σόλο για την αποτυχία τους να του φέρουν το φορτίο κοάξιου απο το πλανήτη Βάντορ-1 και σκεφτόταν να τους σκοτώσει μέχρι που ο Σόλο πρότεινε να του φέρουν αδιύλιστο κοάξιο απο τα ορυχεία μπαχαρικών του Κέσελ. Η Κίρα συμβούλεψε το Βος ότι το σχέδιο θα δούλευε και εκείνος δέχθηκε να τους αφήσει να προσπαθήσουν, όμως θα τους σκότωνε σε περίπτωση αποτυχίας. Ο Βος έστειλε τη Κίρα για να συνοδεύσει το πλήρωμα του Μπέκετ.

Βρίσκοντας το Καλρίσιαν

Ξέροντας ότι θα χρειαστούν ένα ιδιαίτερα γρήγορο σκάφος για να μεταφέρουν το αδιύλιστο κοάξιο προτού χαλάσει και εκραγεί, η Κίρα αναζήτησε τη παλιά της γνωριμία, το Καπετάνιο Λάντο Καλρίσιαν του Μιλένιουμ Φάλκον. Η Κίρα έβλεπε καθώς ο Σόλο απέτυχε να κερδίσει το Φάλκον στο σαμπάκ. Παρόλα αυτά, ο Καλρίσιαν δέχθηκε να μεταφέρει τους Σόλο, Κίρα, Τσουμπάκα και Μπέκετ με το Φάλκον με αντάλλαγμα ένα μερίδιο απο τα κέρδη. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αναζωπυρώθηκε το ειδύλλιο της Κίρα και του Σόλο.

Ληστεία στο Κέσελ

Όταν έφτασαν στο Κέσελ, η Κίρα υποδύθηκε τη δουλέμπορο και πούλησε το Σόλο και το Τσουμπάκα στο Συνδικάτο Πάικ με σκοπό να εισέλθουν στα ορυχεία. Η Κίρα, ο Μπέκετ και το L3-37 ασφάλισαν το δωμάτιο, επιτρέποντας έτσι στο Σόλο να κλέψει το κοάξιο. Η Κίρα αρχικά ήταν η συγκυβερνήτης του Σόλο κατά τη διάρκεια της διαφυγής απο το Κέσελ, όμως αντικαταστάθηκε απο το Τσουμπάκα.

Σαβαρίν

Στο Σαβαρίν, το πλήρωμα του Φάλκον διύλισε το κοάξιο και περίμενε για την άφιξη του Βος. Ήρθαν αντιμέτωποι με την Ένφις Νεστ, την αρχηγό των Κλάουντ-Ράιντερς, η οποία τους είπε πως δεν ήταν πειρατές, αλλά απελευθερωτικοί μαχητές που αντιστέκονταν στις φρικαλεότητες της Πορφυρής Αυγής. Ο Σόλο σκέφτηκε ένα σχέδιο σύμφωνα με το οποίο θα έδιναν ψεύτικο κοάξιο στο Βος και θα έδιναν στους Κλάουντ-Ράιντερς το αληθινό για να χρηματοδοτήσουν την αντίσταση τους. Η Κίρα, ο Σόλο και ο Τσουμπάκα παρουσίασαν το κοάξιο στο Βος πάνω στο σκάφος αναψυχής του, όμως εκείνος ήξερε για το σχέδιο τους, το οποίο του είχε γνωστοποιήσει ο Μπέκετ, ο οποίος ήταν απο την αρχή διπλός πράκτορας. Ο Βος εξέφρασε τη δυσαρέσκεια του σχετικά με τη προδοσία της Κίρα και κατάλαβε πως ο Σόλο ήταν η αδυναμία της.

Παρόλα αυτά, ο Σόλο είχε προβλέψει τη προδοσία του Μπέκετ και τον εξαπάτησε: τα κιβώτια που άφησαν στους Κλάουντ-Ράιντερς ήταν άδεια και η Ένφις Νεστ σκότωσε τους πράκτορες της Πορφυρής Αυγής που ήρθαν να τα πάρουν. Το κοάξιο που έφεραν στο σκάφος του Βος ήταν γνήσιο. Ο Μπέκετ έβαλε το Τσουμπάκα, υπό την απειλή όπλου, να του μεταφέρει το κοάξιο έξω απο το σκάφος ώστε να το πάρει. Σύντομα, οι Βος και Σόλο μονομάχησαν, όμως η Κίρα παρενέβη, αφόπλισε και φαινόταν έτοιμη να σκοτώσει το Σόλο. Παρόλα αυτά, η Κίρα συμμάχησε με το Σόλο και μονομάχησε με το Βος, τον οποίο και σκότωσε.

Ο Σόλο έφυγε για να διασώσει το Τσουμπάκα και να δώσει το κοάξιο στους Κλάουντ-Ράιντερς. Η Κίρα είπε στο Σόλο πως θα τον ακολουθήσει, όμως αντί για αυτό πήρε το δαχτυλίδι του Βος και το χρησιμοποίησε για να επικοινωνήσει με τον ανώτερο του, το Μολ, ενημερώνοντας τον πως ο Βος απέτυχε να πάρει το κοάξιο και εκείνος της είπε πως απο εδώ και πέρα θα δουλεύουν μαζί. Έπειτα, η Κίρα άφησε πίσω το Σόλο, αφού πρώτα τον κοίταξε απο ψηλά.