FANDOM

«Κανονίστηκε τότε. Ο Γιόντα θα λάβει ένα τάγμα των κλώνων για την ενίσχυση των Γούκις στον Κασιιίκ.»
— Ο δασκαλος Τζεντάι Μέις Ουίντου.

Ο Κασιιίκ (Μερικές φορές όλυρα Κασίκ) ήταν ένας πλανήτης καλυμμένος από δέντρα που βρισκόταν στο νοτιοδυτικό τεταρτημόριο του γαλαξία και ήταν μέλος της Γαλαξιακής Δημοκρατίας και μετά τον Πόλεμο των Κλώνων υποδουλώθηκε από την Γαλαξιακή Αυτοκρατορία. Ήταν το σπίτι των Γούκις. Ο πλανήτης έχει ταξινομηθεί από την Αυτοκρατορία ως G5-623.

Περιγραφή

Ο Κασιιίκ ήταν ένας εύκρατος πλανήτης-ζούγκλα σε τροχιά γύρω από ένα άστρο που βρισκόταν στον τομέα Μαϊτάναρορ, του Μέσου Δακτυλίου και είχε τρία φεγγαρια. Καλυπτόμενος από δέντρα γρόσιρ, ήταν το σπίτι του είδος των Γούκις. Η πανίδα, όπως τα Καν-Σελλ επηρέασαν τον σχεδιασμό των διαστημοπλοίων από τους Γούκις, ενώ μεγάλες πόλεις, όπως η Κάτσιρο κατασκευάστικαν στα δέντρα του πλανήτη.

Ιστορία

Σε κάποιο σημείο πριν από την εισβολή στο Νεμπού, ο δάσκαλος Τζεντάι Γιόντα αντιμετώπισε ένα τερέντατεκ στον Κασιιίκ, συνοδευόμενος από τον τότε πάνταγουαν του, τον Ντούκου.

Ο Πόλεμος των Κλώνων

Στρατηγικό συμφέρον

Στα χρόνια που ακολούθησαν την εισβολή στο Νεμπού, ο πρώην Τζεντάι Κόμης Ντούκου ξεκίνησε πολιτικές αναταραχές στον πλανήτη. Λόγω της ιδιότητάς του ως ένα σημαντικό σημείο πλοήγησης, ο Κασιιίκ ήταν πρωταρχικής στρατηγικής σημασίας για την Γαλαξιακή Δημοκρατία, η οποία οδήγησε τη Συνομοσπονδία των Ανεξάρτητων Συστημάτων να επιτεθούν στον πλανήτη προς το τέλος του Πολέμου των Κλώνων.

Με τη βοήθεια του Γιόντα, του Μεγά Δασκάλου του Τάγματος των Τζεντάι, ο Μέγας Στρατός της Δημοκρατίας κατάφερε να πάρει το πάνω χέρι στην Αυτονομιστική εισβολή.

Η Βασιλεία της Αυτοκρατορίας

Αυτοκρατορική καταστολή

Παρά την πίστη του Κασιιίκ στη Δημοκρατία, ο Αυτοκράτορας είχε τους Γούκι υποδουλωμένους, και τον πλανήτη τους αποκλεισμένο. Χρησιμοποιήθηκαν για καταναγκαστική εργασία, καθώς η Αυτοκρατορία αξιοποιούσε τους Γούκι για να κόβουν τα δέντρα γρόσιρ του πλανήτη για ξυλεία και αγροτικά τρόφιμα για να ταΐσει τον Αυτοκρατορικό Στρατό καθώς και να τους στείλει σε στρατόπεδα εργασίας και οικοδομικές εργασίες, όπως η κατασκευή του πρώτου Άστρου του Θανάτου, ή για την επιστημονικά πειράματα και πειράματα πάνω σε βιο-όπλα. Σε κάποιο σημείο κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Πάλπατιν, οι ιθαγενείς του Κασιιίκ προσπάθησαν να επαναστατήσουν εναντίον της Αυτοκρατορίας. Ωστόσο, Ο Στρατηγός Κάντα και το 212ο Τάγμα Επίθεσης κατόρθωσε να καταστείλει την εξέγερση.

Σε κάποιο σημείο πριν από τη Mάχη του Έντορ, έγινε μια σφαγή στον πλανήτη κάτω από τις διαταγές της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας.

Η Άνοδος της Καινούργιας Δημοκρατίας

Στους μήνες που ακολούθησαν τη Μάχη του Έντορ και το θάνατο του ολοκληρωτικού κυβερνήτη της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, η Αυτοκρατορία ρίχτηκε σε μια καταστροφική κατάσταση, βάζοντας στον Κασιιίκ αποκλεισμό ώστε οι γραμμές τροφοδοσίας να πέσουν θύματα της νεοσύστατης Καινούργιας Δημοκρατίας. Με τη Δημοκρατία απρόθυμη να εκτρέψει πόρους από τον πλανήτη, ο Χαν Σόλο και ο Τσουμπάκα ανέλαβαν μια αποστολή στον πλανήτη με διάφορους άλλους Γούκι πρόσφυγες που είχαν γίνει μισθοφόροι. Μετά από την πληροφόρηση ότι τα Αυτοκρατορικά στρατεύματα θα μειωνόντουσαν στην φρουρά των πλανητών, έστω και μόνο για λίγες μέρες αποφασίστηκε η αποστολή. Ο Τσουμπάκα βοήθησε τελικά να οδηγήσει μια επιτυχημένη προσπάθεια για τη Καινούργια Δημοκρατία και έτσι απελευθέρωσε το πλανήτη του.

Also on FANDOM

Random Wiki