Fandom

Ο Πόλεμος των Άστρων Βικι

Κλώνος στρατιώτης

448pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Θα κάνουν καλά τη δουλεία τους. Το εγγυώμαι.
Τζάνγκο Φεττ

Οι κλώνοι στρατιώτες ήταν άρτια εκπαιδευμένοι στρατιώτες του Μέγα Στρατού της Δημοκρατίας, δηλαδή οι ένοπλες δυνάμεις της Γαλαξιακής Δημοκρατίας. Γεννημένοι απο το γενετικό πρότυπο του κυνηγού επικυρηγμένων Τζάνγκο Φεττ, οι κλώνοι στρατιώτες εκπροσωπούσαν τη τελευταία εξέλιξη στους γαλαξιακούς πολέμους, κυρίως λόγω της υπεροχής τους επί των ανδροειδών μάχης. Η επίσημη παρουσίαση τους ως η νέα στρατιωτική δύναμη της Δημοκρατίας συνέπεσε με το ξέσπασμα ενός γαλαξιακού πολέμου, όταν διάφορα μέλη της Δημοκρατίας αποκόπηκαν από τη γαλαξιακή κυβέρνηση για να σχηματίσουν την αποσχισθείσα οργάνωση που έγινε γνωστή ως η Συνομοσπονδία των Ανεξάρτητων Συστημάτων. Η επακόλουθη σύγκρουση, ο Πόλεμος των Κλώνων, απέκτησε την ονομασία του απο τους κλώνους που έκαναν το ντεμπούτο τους στον πρώτο πόλεμο πλήρους κλίμακας απο την ίδρυση της Δημοκρατίας.

Για τρία χρόνια, οι κλώνοι στρατιώτες πολέμησαν υπό την ηγεσία των Τζεντάι καθώς υπερασπίζονταν τη Δημοκρατία απο τις Αποσχιστικές δυνάμεις. Παρόλο που οι κλώνοι επανειλημμένα αποδείκνυαν την πίστη τους στους Τζεντάι και στη Δημοκρατία, συχνά με το να αυτοθυσιάζονται στο Πόλεμο των Κλώνων, στη πραγματικότητα ήταν μυστικό όπλο των Σιθ—ένα τάγμα απο εξασκούντες της σκοτεινής πλευράς που συνωμοτούσαν για να κατακτήσουν τον γαλαξία. Παρά τις προσπάθειές τους για να σώσουν τη Δημοκρατία, οι κλώνοι στρατιώτες είχαν έναν καθοριστικό ρόλο στον αφανισμό του Τάγματος των Τζεντάι και στην άνοδο της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, που ελεγχόταν απο τους Σιθ. Οι κλώνοι στρατιώτες που υπηρετούσαν τη Δημοκρατία, έγιναν γνωστοί ως οι Αυτοκρατορικοί Στόρμτρουπερς, επιβάλλοντας την εξουσία του Αυτοκράτορα Πάλπατιν κατά τα πρώτα χρόνια του νέου αυτού τάγματος. Ως αποτέλεσμα της ταχείας διαδικασίας γήρανσης τους, οι κλώνοι τελικά παροπλίστηκαν και αντικαταστάθηκαν από νεοσύλλεκτους αρκετά χρόνια πριν απο τη Μάχη του Γιάβιν.

Οι κλώνοι στρατιώτες μνημονεύονταν—λεπτομερώς απο τους στρατιωτικούς αξιωματικούς της Αυτοκρατορίας—για τον ρόλο τους στον σχηματισμό της Αυτοκρατορίας και για τη φήμη τους σαν στρατιώτες.

Ιστορία

Οι κλώνοι μπορούν να σκέφτονται δημιουργικά. Θα ανακαλύψετε ότι είναι πολύ πιο ανώτεροι απο τα ανδροειδή.
— Λάμα Σου
Young clones training.jpg

Κλώνοι του Τζάνγκο Φεττ, που δημιουργήθηκαν πέντε χρόνια πριν απο τον πόλεμο των κλώνων

Πριν απο την Εισβολή στο Ναμπού, ο δάσκαλος Τζεντάι Σάιφο-Ντίας έφτασε στο συμπέρασμα ότι ο γαλαξίας θα βυθιζόταν σε έναν πόλεμο. Οπότε άρχισε να υποστηρίζει τη δημιουργία ενός στρατού για να διασφαλίσει την ασφάλεια της Γαλαξιακής Δημοκρατίας, αλλά οι απόψεις του τελικά απορρίφθηκαν από τους υπόλοιπους Τζεντάι και διώχθηκε απο το Συμβούλιο των Τζεντάι. Απτόητος απο την έλλειψη υποστήριξης που του έδειξαν οι άλλοι Τζεντάι, ο Σάιφο-Ντίας επικοινώνησε στα κρυφά με τους Καμίνοανς—ένα είδος ειδικό στη κλωνοποίηση, που ζούσε στον πλανήτη Καμίνο. Δρώντας χωρίς εξουσιοδότηση απο το Συμβούλιο των Τζεντάι ή την Γαλαξιακή Γερουσία, ο Σάιφο-Ντίας ανέθεσε στους Καμίνοανς τη δημιουργία ενός στρατού κλώνων στρατιωτών για τη Δημοκρατία.

Λίγο αργότερα, ο Σάιφο-Ντίας σκοτώθηκε απο το Συνδικάτο Πάικ κατ 'εντολή των Σιθ με αποτέλεσμα να αναλάβουν οι Σιθ το πρόγραμμα των κλώνων στρατιωτών. Ο Νταρθ Ταϊράνους, που ήταν ο μαθητής του άρχοντα Σιθ Νταρθ Σίντιους, επιστράτευσε τον κυνηγό επικηρυγμένων Τζάνγκο Φεττ, για να γίνει το γενετικό πρότυπο του στρατού των κλώνων. Διάφορες τροποποιήσεις έγιναν στα γονίδια του Φεττ ώστε οι κλώνοι να μεγαλώνουν γρηγορότερα και να είναι πιο επιρρεπείς στο να ακολουθούν διαταγές. Οι Καμίνοανς κατέφυγαν σε επιτάχυνση της ανάπτυξης προκειμένου να δημιουργηθούν ώριμοι κλώνοι στο μισό του χρόνου που θα χρειαζόταν για ένα φυσιολογικό άνθρωπο να φθάσει στην ωριμότητα. Η γενετική δομή του Φεττ τροποποιήθηκε περαιτέρω για να κάνει τους κλώνους λιγότερο ανεξάρτητους και πιο υπάκουους απο το πρότυπο τους. Παρόλα αυτά, οι κλώνοι σχεδιάστηκαν να έχουν δημιουργική σκέψη, κάνοντας τους ανώτερους απο τα ανδροειδή (τουλάχιστον σύμφωνα με τον πρωθυπουργό του Καμίνο, Λάμα Σου). Απο τα πλήθη των κλώνων, ο Φεττ ζήτησε έναν αναλλοίωτο, ώστε να υιοθετήσει το αγόρι σαν παιδί του.

Αν και οι Καμίνοανς πίστευαν πως ο στρατός είχε ως στόχο να υπηρετεί τη Δημοκρατία, οι Σιθ στόχευαν να χρησιμοποιήσουν τους κλώνους στρατιώτες ως το μυστικό τους όπλο ενάντια στο Τάγμα των Τζεντάι. Ο πραγματικός σκοπός των κλώνων ήταν να εξοντώσουν τους Τζεντάι και γι'αυτό έβαλαν ένα ειδικό πρόγραμμα σε κάθε κλώνο στο τρίτο στάδιο της ανάπτυξης του. Επίσημα τα προγράμματα αυτά θα έκαναν τους κλώνους λιγότερο επιθετικούς και ανεξάρτητους απο τον Τζάνγκο Φεττ. Το πρόγραμμα αυτό δημιουργήθηκε για να αναγκάσει τους κλώνους στρατιώτες να ακολουθήσουν τη διαταγή 66—ένα μυστικό πρωτόκολλο που ενέκρινε την εξόντωση του Τάγματος των Τζεντάι.

Όλοι οι κλώνοι είχαν ένα αριθμητικό όνομα που βρισκόταν στο αρχείο κάθε κλώνου στη βάση δεδομένων της Δημοκρατίας. Το κάθε αρχείο περιείχε την ονομασία, το βαθμό και τη συνολική καταγραφή των υπηρεσιών, καθώς και κάθε εξειδικευμένη κατάρτιση και τις μονάδες που ήταν εκπαιδευμένες σε αυτή.

Clones training.jpg

Μια ομάδα κλώνων που είναι έτοιμη για πόλεμο

Δέκα χρόνια πέρασαν απο τότε που ο Σάιφο-Ντίας ανέθεσε τη δημιουργία ενός στρατού κλώνων και οι πρώτοι 200.000 ήταν έτοιμοι με άλλο ένα εκατομμύριο σε εξέλιξη. Περίπου την ίδια περίοδο, ο Τζεντάι Όμπι-Ουάν Κενόμπι ανακάλυψε την ύπαρξη του στρατού κλώνων στο Καμίνο και ενημέρωσε το Συμβούλιο των Τζεντάι. Μέχρι τότε ο γαλαξίας ήταν στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου μεταξύ της Δημοκρατίας και του Αποσχιστικού Κινήματος, που τελικά έγινε η Συνομοσπονδία των Ανεξάρτητων Συστημάτων. Αφού οι Τζεντάι δεν είχαν τον επαρκές ανθρώπινο δυναμικό για να φρουρεί τη Δημοκρατία στο σύνολο της, η Γερουσία αποφάσισε να παραχωρήσει επείγουσα εξουσία στο εκτελεστικό σκέλος. Ως αποτέλεσμα, οι κλώνοι στρατιώτες επίσημα οργανώθηκαν στον Μέγα Στρατό της Δημοκρατίας απο τον Ανώτατο Καγκελάριο Πάλπατιν—τον εκλεγμένο αρχηγό της Γερουσίας, ο οποίος στην πραγματικότητα ήταν ο σκοτεινός άρχοντας των Σιθ, Νταρθ Σίντιους.

Ο Πόλεμος των Κλώνων

Ποιο είναι το νόημα σε όλο αυτό; Εννοώ, γιατί γίνεται;
Δε ξέρω κύριε. Δε νομίζω πως ξέρει κανείς. Όμως ξέρω ότι κάποια ημέρα, ο πόλεμος θα τελειώσει.
Και τότε τι; Είμαστε στρατιώτες. Τι θα απογίνουμε εμείς;
— Οι κλώνοι στρατιώτες Ρεξ και Φάιβς, σχετικά με τη στρατιωτική τους θητεία στη Δημοκρατία
Clone Army Charge.jpg

Οι κλώνοι στρατιώτες κάνοντας το ντεμπούτο τους στη Μάχη του Τζεονόσις.

Οι κλώνοι στρατιώτες παρατάχθηκαν σε μάχη για πρώτη φορά στον πλανήτη Τζεονόσις. Υπό τις διαταγές των Τζεντάι, ο Μέγας Στρατός της Δημοκρατίας ανάγκασε τον Αυτονομιστικό στρατό ανδροειδών σε πλήρη υποχώρηση και κατά συνέπεια νίκησε τη πρώτη μάχη του Πολέμου των Κλώνων. Στον απόηχο της νίκης της Δημοκρατίας στο Τζεονόσις, ο Κόμης Ντούκου —ένας πρώην δάσκαλος Τζεντάι, που μετονομάστηκε σε Νταρθ Ταϊράνους— κινητοποιούσε όλο και περισσότερα διαφωνούντα αστρικά συστήματα, εντάσσοντας τα στη Συνομοσπονδία και διχάζοντας περαιτέρω τη Δημοκρατία. Ως αποτέλεσμα, οι κλώνοι στρατιώτες αναγκάστηκαν να πολεμούν σε όλα τα μέτωπα του πολέμου που υπήρχαν στο γαλαξία.
Σε άλλες γλώσσες

Also on Fandom

Random Wiki