Fandom

Ο Πόλεμος των Άστρων Βικι

Λέια Οργκάνα

437pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
"Θα προτιμούσα να ρισκάρω τα πάντα για να κάνω το γαλαξία καλύτερο, παρά να είμαι κάποια που κάθεται στο περιθώριο και βλέπει σαν να μην υπάρχουν συνέπειες για αυτούς."
— Λεία Οργκάνα

Η Λέια Οργκάνα ήταν μία διαισθητικός της δύναμης που υπηρέτησε ως πριγκίπισσα του Άλντερααν, μέλος της Αυτοκρατορικής Γερουσίας, μία αρχηγός της Συμμαχίας για την Επαναφορά της Δημοκρατίας και της Καινούργιας Δημοκρατίας, μέλος της Γαλαξιακής Γερουσίας και στρατηγός-ιδρύτρια της Αντίστασης. Μέσω όλων αυτών, έπαιξε κεντρικό ρόλο στην ήττα της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας στον Γαλαξιακό Εμφύλιο Πόλεμο και ηγήθηκε της μάχης ενάντια στο Πρώτο Τάγμα.

Γεννήθηκε δεκαεννιά χρόνια πριν απο τη Μάχη του Γιάβιν και ήταν κόρη του ιππότη Τζεντάι, Άνακιν Σκαϊγουόκερ και της πολιτικού Πάντμε Αμιντάλα. Αφού η μητέρα της πέθανε και ο πατέρας της πέρασε στη σκοτεινή πλευρά της δύναμης για να γίνει ο Νταρθ Βέιντερ, η Λέια υιοθετήθηκε από τον οίκο των Οργκάνα. Πήρε τη θέση του θετού πατέρα της, του Μπέιλ Οργκάνα, στη Γερουσία και βοήθησε στην ηγεσία του αγώνα εναντίον της Αυτοκρατορίας.

Κατά τον πόλεμο με την Αυτοκρατορία, στην Οργκάνα ανέθεσαν τα κλεμμένα σχέδια για το Άστρο του Θανάτου, ένα Αυτοκρατορικό υπερόπλο ικανό να καταστρέφει ολόκληρους πλανήτες. Επίσης γνώρισε και έγινε φίλη με τον Λουκ Σκαϊγουόκερ–ο οποίος, χωρίς να το ξέρουν και οι δύο, ήταν ο δίδυμος αδερφός της–τον Χαν Σόλο και τον Τσουμπάκα, οι οποίοι την βοήθησαν να δραπετεύσει από το Άστρο του Θανάτου και να επιστρέψει τα κλεμμένα σχέδια στην Επανάσταση. Αφού το Άστρο του Θανάτου καταστράφηκε κατά τη διάρκεια της Μάχης του Γιάβιν, η Οργκάνα συνέχισε να βοηθάει στις προσπάθειες του πολέμου και να συντονίζει τη Συμμαχία. Μετά τη Μάχη του Χοθ, ο Βέιντερ αιχμαλώτισε την Οργκάνα και τον Σόλο στη Πόλη των Σύννεφων για να τους χρησιμοποιήσει ως δόλωμα ώστε να παρασύρει τον Σκαϊγουόκερ εκεί. Ο Σόλο, τον οποίο η Οργκάνα είχε ερωτευτεί, είχε αιχμαλωτιστεί από τον κυνηγό επικηρυγμένων Μπόμπα Φεττ, όμως οι άλλοι κατάφεραν να δραπετεύσουν και να επανενωθούν με τη Συμμαχία. Λίγο αργότερα, η Οργκάνα βοήθησε στην επιτυχή διάσωση του Χαν Σόλο από τον Τζάμπα Χατ, τον οποίο σκότωσε και κέρδισε τον τίτλο της “φόνισσας του Χατ”. Μετά τη διάσωση του Σόλο, συμμετείχε στην Μάχη του Έντορ ως μέρος της ομάδας του Στρατηγού Σόλο, με σκοπό την καταστροφή της γεννήτριας ασπίδας του Άστρου του Θανάτου. Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, η Λέια έμαθε πως ο Βέιντερ ήταν ο πατέρας της και ο Σκαϊγουόκερ ο αδερφός της. Ο Βέιντερ και ο Αυτοκράτορας Πάλπατιν, καταστράφηκαν στη μάχη.

Η Μάχη του Έντορ άφησε την Αυτοκρατορία στο χάος, και η Οργκάνα συνέβαλε στο σχηματισμό της Καινούργιας Δημοκρατίας. Όταν ο πόλεμος τελείωσε, η Οργκάνα διαφώνησε με την απόφαση της Δημοκρατίας να αφοπλίσει το στρατό, πιστεύοντας πως τα απομεινάρια της Αυτοκρατορίας μπορεί να μην ακολουθούσαν τη συνθήκη ειρήνης που είχαν υπογράψει με τη Δημοκρατία. Εκείνο το διάστημα, η Οργκάνα και ο Σόλο παντρεύτηκαν και έκαναν ένα παιδί, τον Μπεν Σόλο. Το αγόρι πάλευε με τη σκοτεινή πλευρά και η Οργκάνα το έστειλε να εκπαιδευτεί με τον Σκαϊγουόκερ ως μέρος της καινούργιας γενιάς των Τζεντάι, αλλά ο Μπεν εναντιώθηκε στον θείο του και κατέστρεψε τους νέους Τζεντάι, παίρνοντας το όνομα Κάιλο Ρεν και γινόμενος μαθητής του Σνόουκ, του Υπέρτατου Ηγέτη του Πρώτου Τάγματος. Η Οργκάνα παρότρυνε τη Δημοκρατία να πάρει σοβαρά την απειλή του Πρώτου Τάγματος, και δημιούργησε την Αντίσταση όταν Γαλαξιακή Γερουσία αγνόησε τις προειδοποιήσεις της. Αφού η Αντίσταση κατέστρεψε το υπερόπλο του Πρώτου Τάγματος, γνωστό ως Βάση Σταρκίλερ, πριν απο την οποία όμως σκοτώθηκε ο Σόλο από τα χέρια του ίδιου του γιου του, η Οργκάνα έστειλε μία νεαρή διαισθητικό της δύναμης με το όνομα Ρέι, η οποίο είχε βοηθήσει στην καταστροφή της Βάσης Σταρκίλερ, να βρει τον Σκαϊγουόκερ και να τον φέρει πίσω από την αυτοεξορία του για να βοηθήσει να σώσουν τον γαλαξία.

Παιδικά χρόνια

Η Λέια δεν γνώρισε την βιολογική της μητέρα (την Πάντμε Αμιντάλα) διότι αυτή πέθανε στην γέννα. Η Λέια μεγάλωσε ως κόρη του γερουσιαστή του Άλντερααν, Μπέιλ Οργκάνα εξού και το επίθετο της. Καθώς η οικογένεια Οργκάνα δεν είχε παιδιά, η Λέια έγινε πριγκίπισσα του Άλντερααν.

Κατά την Επανάσταση

Η Λέια αναμείχθηκε ενεργά στην επανάσταση ως γερουσιαστής του Άλντερααν. Σε μια συμπλοκή του σκάφους της με αυτό του Νταρθ Βέϊντερ η Λέια αιχμαλωτίστηκε. Μεταφέρθηκε στο Άστρο του Θανάτου και εκεί βασανίστηκε και ανακρίθηκε από τον Βέιντερ προσωπικά, με σκοπό να του αποκαλύψει την τοποθεσία της μυστικής βάσης των Επαναστατών. Αυτή αντιστάθηκε και ο Μεγάλος Κυβερνήτης Τάρκιν την απείλησε με την καταστροφή του πλανήτη της. είπε ψέματα ότι η βάση βρίσκονταν στον Νταντουίν αλλά ο Τάρκιν έδωσε εντολή στους χειριστές των υπερ-κανονιών του Άστρου του Θανάτου να καταστρέψουν τον Άλντερααν. Έπειτα η Λέια μεταφέρθηκε σε ένα κελί. Εκείνη την στιγμή ο Όμπι-Ουάν Κενόμπι μαζί με τον Λουκ και το πλήρωμα του Μιλλένιουμ Φάλκον (Χαν Σόλο, Τσουμπάκα) τραβήχτηκαν από τις ακτίνες του Άστρου του Θανάτου. Εκεί προσπάθησαν να ελευθερώσουν την Λεία και ο Κενόμπι πέθανε σε μονομαχία με τον πρώην μαθητή και φίλο του Νταρθ Βέιντερ. Οι υπόλοιποι κατάφεραν και ξέφυγαν με την Λέια. Πήγαν στον πλανήτη Γιάβιν εκεί που νίκησαν την Αυτοκρατορία και ο Λουκ κατέστρεψε το Άστρο του Θανάτου. Μετά έπαιξε σημαντικό ρόλο στην Μάχη του Χοθ καθώς και στην νίκη στον πλανήτη Έντορ.

Αργότερα

Μετά την πτώση της Αυτοκρατορίας η Λέια έγινε μέλος της κυβέρνησης και παντρεύτηκε τον Χαν Σόλο. Η Λέια ήθελε να αντιμετωπίσει την απειλή του Πρώτου Τάγματος, όμως η Καινούργια Δημοκρατία δεν την άκουσε, οπότε εκείνη δημιούργησε την Αντίσταση. Παράλληλα, η Λέια έψαχνε για τον Λουκ Σκαϊγουόκερ, ο οποίος είχε αυτοεξοριστεί. Κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης της Αντίστασης με το Πρώτο Τάγμα, ο γιος της, που είχε γίνει ο Κάιλο Ρεν σκότωσε τον Χαν Σόλο.

Also on Fandom

Random Wiki