FANDOM

Luke Skywalker-art

Ο Λουκ Σκαϊγουόκερ

Ο Λουκ Σκαϊγουόκερ ήταν ένας θρυλικός ήρωας πολέμου και Τζεντάι που βοήθησε να νικήσει την Γαλαξιακή Αυτοκρατορία στο γαλαξιακό εμφύλιο πόλεμο και βοήθησε στην ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας, καθώς και στο Νέο Τάγμα των Τζεντάι.

Γεννημένος το 19 ΠΜΓ, γιος του Ιππότη Τζεντάι, Άνακιν Σκαϊγουόκερ και της βασίλισσας και γερουσιαστή του Ναμπού , Πάντμι Αμιντάλα , ο Λουκ μεγάλωσε στον Τατουίν κρυμμένος από την Αυτοκρατορία . Στο 0 ΠΜΓ , η ζωή του Σκάιγουοκερ άλλαξε για πάντα ,με την αγορά δύο ανδροειδών , R2-D2 και C-3PO , τον οδήγησε στο να εκπαιδευτεί στους τρόπους της Δύναμης από τον Κενόμπι στην συνέχεια κατέστρεψε το πρώτο Άστρο του Θανάτου και ηγήθηκε της Επανάστασης

Μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια , αγωνίστηκε σε πολλές από τις σημαντικότερες μάχες του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου και βοήθησε στην δημιουργία της Καινούργιας Δημοκρατίας.

Κατά τη διάρκεια των επομένων δεκαετιών , ο Λούκ συνέβαλε στη διατήρηση της ειρήνης σε όλο το γαλαξία , Όταν ο Πάλπατιν επέστρεψε με άλλη μορφή ο Λούκ πήγε προσωρινά στη σκοτεινή πλευρά και έγινε μαθητευόμενος του αναστημένου Αυτοκράτορα .Το 11 ΜΜΓ, ίδρυσε το Νέο Τάγμα των Τζεντάι και άρχισε να διδάσκει την δύναμη

Αρκετά χρόνια μετά την ολοκλήρωση του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου,ο Λούκ βρέθηκε , για μια ακόμη φορά , στην πρώτη γραμμή . Μετά τον Πόλεμο, ο Λουκ διατήρησε εξέχοντα ρόλο μεταξύ των Τζεντάι.

Βιογραφία

Πρώτα χρόνια

Ο Λουκ Σκαϊγουόκερ γεννήθηκε στον αστεροειδή του Πόλις Μασσα δύο μέρες μετά την κήρυξη της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας. Αυτός και η δίδυμη του αδερφή Λέια, η οποία γεννήθηκε λίγο μετά από εκείνον,  ήταν τα παιδιά της Γερουσιαστή της Γαλαξιακής Δημοκρατίας Πάντμι Αμιντάλα, που πέθανε στη γέννα, και του Ιππότη Τζεντάι Άνακιν Σκαϊγουόκερ ο οποίος είχε πρόσφατα υποταχθεί στη Σκοτεινή Πλευρά της Δύναμης. Για να προστατέψει τα παιδιά από τον Αυτοκράτορα και τον τώρα Άρχοντα των Σιθ Νταρθ Βέιντερ, ο Όμπι-Γουάν Κενόμπι έστειλε το βρέφος Λουκ να ζήσει με τον ετεροθαλή αδελφό του Άνακιν  Όουεν Λαρς και την σύζηγό του Μπερού στον πλανήτη Τατουίν, ενώ ο Γερουσιαστής Οργκάνα δέχτηκε να υιοθετήσει τη Λεία μαζί με τη σύζυγό του, τη βασίλισσα του Άλντερααν.

Ο Σκαϊγουόκερ πέρασε τα πρώτα του χρόνια στη φάρμα του Λαρς, όπου ο θείος του προσπάθησε ανεπιτυχώς να αποθαρρύνει την κλίση του προς την περιπέτεια. Στην ηλικία των οχτώ, κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Ανομβρίας, όταν οι μπράβοι του άρχοντα Τζάμπα Χατ επέβαλλαν “φόρο νερού” για το συμφέρον του αφέντη τους, ο Σκαϊγουόκερ προσπάθησε να πάρει πίσω το νερό που είχαν κλέψει από τους αγρότες. Ο Κενόμπι, που διεσθάνθηκε τον κίνδυνο που διέτρεχε ο προστατευόμενος του, πήγε και τον έσωσε από τους κακοποιούς.

Τελικά, ο Σκαϊγουόκερ έγινε ένας περιπετειώδης νεαρός με τις ικανότητες του πατέρα του, καθώς και μία έντονη επιθυμία να φύγει από τον Τατουίν. Καθώς οι περισσότεροι από τους φίλους του άφηναν τον πλανήτη για να ακολουθήσουν τα όνειρά τους, γινόταν όλο και πιο απογοητευμένος που ο θείος του δεν του επέτρεπε να κάνει το ίδιο, ισχυριζόμενος ότι ακόμα χρειαζόταν βοήθεια με τη φάρμα. Στην πραγματικότητα, ο Όουεν προσπαθούσε να αποτρέψει τον Σκαϊγουόκερ από το να ακολουθήσει τα βήματα του πατέρα του.

Ο Γαλαξιακός Εμφύλιος Πόλεμος

Αφήνοντας τον Τατουίν

LukewithBen

Ο Λουκ κρατώντας το φωτόσπαθο του πατέρα του, δίπλα στον Κενόμπι.

Η αγορά δύο ντρόιντς–του R2-D2 και του C-3PO–από τον θείο του Σκαϊγουόκερ άλλαξαν για πάντα τη ζωή του νεαρού. Με την ανακάλυψη ενός μηνύματος προς τον Όμπι-Γουάν Κενόμπι που περιεχόταν στο astromech ντρόιντ R2-D2, ο Σκαϊγουόκερ σύντομα βρέθηκε στην παρέα του Κενόμπι μετά την επίθεση των Ανθρώπων της Άμμου. Ο Κενόμπι σύντομα του αποκάλυψε  ότι κάποτε ήταν ένας Τζεντάι που πολέμησε στον πόλεμο των κλώνων μαζί με τον πατέρα του Σκαϊγουόκερ. Τον ενημέρωσε επίσης ότι ο πατέρας του ήταν ένας Ιππότης Τζεντάι τον οποίο σκότωσε ο Νταρθ Βέιντερ και του έδωσε το φωτόσπαθο του πατέρα του.

Στον δρόμο προς το Άνκορχεντ, ο Σκαϊγουόκερ και ο Κενόμπι συνάντησαν μία ομάδα από  σφαγμένους τζάβα–τους ίδιους που πούλησαν τα ντρόιντς στον θείο του. Συμπέραναν πως οι Αυτοκρατορικοί Στρατιώτες, οι στόρμτρουπερς, ήταν υπεύθυνοι, και έσπευσαν να πάνε σπίτι με την ελπίδα να σώσουν τον θείο και τη θεία του Σκαϊγουόκερ. Μόλις επέστρεψαν σπίτι, ο Σκαϊγουόκερ ανακάλυψε πως ήταν πλέον αργά: ο θείος και ή θεία του είχαν δολοφονηθεί από την Αυτοκρατορία. Με την οικογένειά του νεκρή, αποφάσισε να συνοδέψει τον Όμπι-Γουάν στον Άλντερααν για να παραδώσουν το ντρόιντ, το οποίο μετέφερε τα σχέδια για το Άστρο του Θανάτου, στον Γερουσιαστή Οργκάνα, κατ’ εντολήν της κόρης του, της Πριγκίπισσας Λέια Οργκάνα.

Στον δρόμο προς το Μος Έιζλι, ο Κενόμπι ξεκίνησε την εκπαίδευση του Σκαϊγουόκερ δίνοντας του τα πρώτα μαθήματα, κατά τα οποία έμαθε τα βασικά για την αυτοσυγκέντρωση των Τζεντάι. Αργότερα έφτασαν στο Μος Έιζλι Καντίνα, όπου γνώρισαν τον Χαν Σόλο και τον σύντροφό του Τσουμπάκα. Ο Κενόμπι έκλεισε μία συμφωνία με τον Σόλο, να τον πληρώσει δύο χιλιάδες credits εκείνη τη στιγμή και άλλες 15.000 όταν θα έφταναν στον Άλντερααν, με τον Σκαϊγουόκερ να πουλάει το ταχυσκάφος του.

Η διάσωση στο Άστρο του Θανάτου

Αφού διέφυγαν από τους στόρμτρουπερς με το σκάφος του Σόλο, το Μιλένιουμ Φάλκον, ο Κενόμπι ξεκίνησε τη διδασκαλία του Σκαϊγουόκερ στους τρόπους της Δύναμης, υπό τους χλευασμός του Σόλο. Το μάθημα, ωστόσο, σύντομα διακόπηκε από την άφιξή τους στον Άλντερααν και την ανακάλυψη του κατεστραμμένου πλανήτη. Ύστερα πρόσεξαν ένα περιπολικό πολεμικό ΤΙΕ/LN και, ακολουθώντας το, είδαν πως πλησίαζε κάτι που έδειχνε να είναι ένα μικρό φεγγάρι, που αποδείχτηκε πως ήταν το Άστρο του Θανάτου.  Αιχμαλωτίσθηκαν από την ακτίνα του σκάφους και πάρθηκαν επάνω του.

Επί του σκάφους, ο Λουκ και ο Χαν έριξαν αναίσθητους δύο στόρμτρουπερς  και τους έκλεψαν τις πανοπλίες τους, ενώ ο Κενόμπι κίνησε να απενεργοποιήσει την ακτίνα.  Ωστόσο, όταν ο R2-D2 ανακάλυψε ότι η Λέια Οργκάνα κρατιόταν αιχμάλωτη, ο Σκαϊγουόκερ επέμεινε να τη σώσουν. Με τη βοήθεια του Σόλο και του Τσουμπάκα, η τριάδα κατάφερε να φτάσει στον χώρο κράτησης  συνοδεύοντας το Γούκι ως κρατούμενο. Μπόρεσαν να σώσουν την Οργκάνα, όμως έπρεπε να πηδήξουν στον συμπιεστή σκουπιδιών για να ξεφύγουν από τις Αυτοκρατορικές δυνάμεις. Παρόλο που ο Σκαϊγουόκερ και η Οργκάνα χωρίστηκαν από τον Σόλο και τον Τσουμπάκα, μπόρεσαν να επανενωθούν με τους συντρόφους τους και τα ντρόιντς.

Τελικά, η ομάδα διέφυγε από το Άστρο του Θανάτου, αλλά αφού ο Κενόμπι θυσιάστηκε σε μία μονομαχία με τον Νταρθ Βέιντερ. Η Οργκάνα παρηγόρησε τον θυμωμένο και μπερδεμένο Σκαϊγουόκερ. Ταξίδεψαν στην κρυμμένη βάση των επαναστατών στον Yavin 4, με την υποψία ότι το Άστρο του Θανάτου τους ακολουθούσε.

Γιάβιν 4

Κατά την άφιξή τους, γνώρισαν τον διοικητή Willard, και η Οργα του σύστησε τον Σκαϊγουόκερ για να μπορέσει να συμμετάσχει στην Επαναστατική Συμμαχία ως πιλότος. Ο Σκαϊγουόκερ εντάχθηκε στην Κόκκινη Ομάδα με το κωδικό όνομα Κόκκινος Πέντε.

Μετά την ενημέρωση για το σχέδιό τους για την επίθεση ενάντια στο Άστρο του Θανάτου, ο Σκαϊγουόκερ ετοιμαζόταν για την επίθεση όταν είδε τον Σόλο να φορτώνει τον εξοπλισμό του στο Φάλκον και να ετοιμάζεται να αφήσει την ομάδα. Ο Σκαϊγουόκερ προσπάθησε να τον πείσει να μείνει και να τους βοηθήσει ενάντια στην Αυτοκρατορία, αλλά ο Σόλο αρνήθηκε, απογοητεύοντάς τον βαθιά. Αφού αποχαιρέτησε και την Οργκάνα, ο Σκαϊγουόκερ ήταν έτοιμος να επιβιβαστεί στο πολεμικό X-wing T65B του, όταν συνάντησε τον παλιό του φίλο, τον Μπιγκς Ντάρκλαϊτερ. Οι δυο τους θα πετούσαν ως wingmen στην επερχόμενη μάχη. Σε μία σύντομη συζήτηση, ο Ντάρκλαϊτερ υποσχέθηκε στον Λουκ ότι όταν θα επέστρεφαν θα έλεγαν ο ένας στον άλλον τις ιστορίες τους.

Κατά τη διάρκεια της Μάχης του Γιάβιν, ο Σκαϊγουόκερ παρακολούθησε τον θάνατο πολλών φίλων του, συμπεριλαμβανομένου του Ντάρκλαϊτερ. Μετά τον θάνατο των δύο αρχηγών, ανέλαβε αυτός την αρχηγία της τελικής επίθεσης. Με την έγκαιρη άφιξη του Μιλένιουμ Φάλκον και την καθοδήγηση του πνεύματος του Κενόμπι, ο Σκαϊγουόκερ πυροβόλησε και χρησιμοποίησε τη Δύναμη για να οδηγήσει τις τορπίλες πρωτονίων του στον στόχο τους, καταστρέφοντας τον σταθμό. Για αυτή την πράξη αυτός, ο Τσουμπάκα και ο Χαν Σόλο βραβεύτηκαν με το μετάλλιο ανδρείας για την γενναιότητά τους.

Χοθ

Τρία έτη μετά την καταστροφή του Άστρου του Θανάτου, ο Σκαϊγουόκερ μεταφέρθηκε στη Βάση Echo στον Χοθ, όπου συμμετείχε σε τακτικές περιπολίες στον πάγο. Κάποια στιγμή, ενώ έκανε περιπολία στα περίχωρα της Βάσης, του επιτέθηκε ένα γουάμπα, και ανέκτησε τις αισθήσεις του μέσα στη σπηλιά του. Έκοψε το χέρι του τέρατος με το φωτόσπαθό του και απέδρασε· μετά από πολύ πεζοπορία στον παγωμένο αέρα, λιποθύμησε από την κούραση. Κοντά στο θάνατο, είχε ένα όραμα με τον Κενόμπι, που του είπε να αναζητήσει τη διδασκαλία του Γιόντα στο σύστημα Ντάγκομπα.

Τελικά, τον έσωσε ο Σόλο. Ο Σκαϊγουόκερ ανάρρωσε από τα τραύματά του. Ωστόσο, ο Βέιντερ είχε εντοπίσει τη Βάση Echo με ένα από τα ντρόιντς του και ετοίμασε μία επικείμενη επίθεση στην πρόσφατα ανοιχτή Επαναστατική βάση για να κάνει τους Επαναστάτες να εγκαταλείψουν αμέσως τη βάση. Αφού αποχαιρέτησε τους φίλους του, για τη μάχη, ηγήθηκε της επιλαχίας Rogue με ένα αεροοσκάφος. Μολονότι είχε πυροβοληθεί και ο πυροβολητής του Ντακ Ράλτερ είχε σκοτωθεί, βγήκε από το κατεστραμμένο ταχυσκάφος του. Καθώς οι Αυτοκρατορικές δυνάμεις παραβίαζαν τις άμυνες των Επαναστατών, οι τελευταίοι Επαναστάτες αναχώρησαν και ο Σκαϊγουόκερ έφυγε από τον πλανήτη με το X-Wing του και τον R2-D2.

Ντέιγκομπα

Ο Σκαϊγουόκερ έπειτα ταξίδεψε στον Ντάγκομπα, όπου συνάντησε τον πρώην Μεγάλο Δάσκαλο Τζεντάι του ηττημένου Τάγματος των Τζεντάι, τον Γιόντα. Στην αρχική τους συνάντηση, ο Σκαϊγουόκερ ήταν απογοητευμένος και ανυπόμονος, μάλλον κακόβουλος με τον μικροσκοπικό Γιόντα, ο οποίος στην αρχή δεν αποκάλυψε την ταυτότητά του, και σκόπιμα δοκίμασε την υπομονή του Σκαϊγουόκερ. Ωστόσο, ο Σκαϊγουόκερ εκτίμησε τον Γιόντα αφότου έμαθε την ταυτότητά του, και ο Γιόντα συμφώνησε να τον εκπαιδεύσει μόνο επειδή επέμεινε το πνεύμα του Όμπι-Γουάν Κενόμπι. Η εκπαίδευση του Σκαϊγουόκερ αποδείχτηκε δύσκολη, καθώς το περιπετειώδες παρελθόν του είχε αποτυπωθεί στο μυαλό του προς τη δράση και το συναισθηματικό ένστικτο.

Όταν ο Γιόντα του ζήτησε να μπει σε μία σπηλιά,τον προκάλεσε με ένα όραμα με τον εαυτό του να φοράει την πανοπλία του Βέιντερ. Δάσκαλος και μαθητής μετά αντιμετώπισαν μία elephoth, την οποία κατάφερε να ηρεμήσει ο Σκαϊγουόκερ οδηγώντας τη στο παιδί της. Λίγο μετά, είχε ένα όραμα με τον Χαν Σόλο και τη Λεία Οργκάνα να υποφέρουν στο  Κλάουντ Σίτυ στον Μπέσπιν. Παρά τις προειδοποιήσεις και τις αποδοκιμασίες του Γιόντα και του Κενόμπι, ο Σκαϊγουόκερ έφυγε βιαστικά από τον Ντάγκομπα για να τους σώσει, αλλά όχι προτού υποσχεθεί να γυρίσει στον Ντάγκομπα για να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Η παγίδα του Βέιντερ

LukeVsVader Bespin

Ο Λουκ μονομαχεί με τον Βέιντερ

Κατά την άφιξή του στην Ανατολική Πλατφόρμα του Cloud City, ο Σκαϊγουόκερ ένιωσε την παρουσία του Βέιντερ, πήγε στο κοντινότερο κτήριο, όπου πυροβολήθηκε από τον Μπόμπα Φετ, και προσπάθησε να ακολουθήσει μία ομάδα από stormtroopers και Αυτοκρατορικούς αξιωματικούς, που κρατούσαν την Οργκάνα, τον Τσουμπάκα και τον C-3PO αιχμαλώτους. Η πριγκίπισσα προσπάθησε να προειδοποιήσει τον Σκαϊγουόκερ ότι ήταν παγίδα, αλλά το μονοπάτι του τον οδήγησε στον θάλαμο μετατροπής σε ανθρακίτη, όπου ο Νταρθ Βέιντερ τον περίμενε, με την πρόθεση να τον παγώσει σε ανθρακίτη και να τον παρουσιάσει στον Αυτοκράτορα.

Ο Σκαϊγουόκερ μονομάχησε άγρια με τον Σκοτεινό Άρχοντα. Αφού έκοψε το χέρι του Σκαϊγουόκερ, ο Βέιντερ αποπειράθηκε να προσελκύσει τον νεαρό Τζεντάι στη σκοτεινη πλευρά της Δύναμης, προσφέροντας στον Σκαϊγουόκερ την ευκαιρία να  καταστρέψει τον Αυτοκράτορα και να κυβερνήσουν μαζί τον Γαλαξία. Στις προσπάθειές του να πείσει τον Σκαϊγουόκερ, ο Βέιντερ του αποκάλυψε πως ήταν ο πατέρας του.

Αντιμέτωπος με αυτόν τον συγκλονιστικό και φοβερό ισχυρισμό, τον οποίο ήταν σίγουρος πως ήταν ψέμα τη δεδομένη στιγμή, και τον πειρασμό να συμμαχήσει με τον Βέιντερ, ο Σκαϊγουόκερ επέλεξε τον πιθανό θάνατο πέφτοντας από μεγάλο ύψος. Τον ρούφηξε μία ανοιχτή πύλη στο βάθος του θαλάμου, η οποία τον έφερε έξω από την πόλη. Ο Σκαϊγουόκερ πιάστηκε από έναν ανεμοδείκτη, αποτρέποντας τον θάνατό του. Αδύναμος και αβοήθητος, στην αρχή κάλεσε τον Κενόμπι, ανεπιτυχώς, αλλά μετά κάλεσε την Οργκάνα με τη δύναμη. Σύντομα, το Μιλένιουμ Φάλκον, με τον Λάντο Καλρίσιαν, την Οργκάνα, τον Τσουμπάκα και τα ντρόιντς επί αυτού, έφτασε και τον έσωσε. Καθώς διέφυγαν από τον Μπέσπιν και το Φάλκον ερχόταν αντιμέτωπο με τον Αυτοκρατορικό στόλο, ο Βέιντερ επικοινώνησε με τον Σκαϊγουόκερ με τη δύναμη, αποκαλώντας τον γιο του. Ο Σκαϊγουόκερ συγκράτησε τα δάκρυά του αφού ήταν η λέξη που πάντα λαχταρούσε να ακούσει, καθώς το Φάλκον πηδούσε στο υπερδιάστημα χάρη στον R2-D2. Πίσω στον Επαναστατικό στόλο, ο Σκαϊγουόκερ έβαλε ένα προσθετικό χέρι επάνω στο Νέμπιουλον-B Φρίγκειτ Ριντάμψιον ενώ ο Καλρίσιαν και ο Τσουμπάκα ξεκίνησαν να βρουν τον Σόλο.

Η διάσωση του Σόλο

Έναν χρόνο μετά τη Μάχη του Χοθ, ο Σκαϊγουόκερ έθεσε σε εφαρμογή το σχέδιό του για τη διάσωση του Σόλο από τον Τζάμπα Χατ. Για άλλη μια φορά επέστρεψε στον Τατουίν, και στο σπίτι του Κενόμπι, όπου βρήκε τα κομμάτια που του έλειπαν και χρειαζόταν για την κατασκευή του δικού του φωτόσπαθου, τα κομμάτια του οποίου του είχε αφήσει ο Κενόμπι. Όσο οι φίλοι του ταράσονταν για να ετοιμάσουν τα σχέδια για τη διάσωση, ο Σκαϊγουόκερ έμεινε στη μοναξιά της έρημης σπηλιάς που είχαν διαλέξει ως σημείο συνάντησης. Χρησιμοποιώντας τη Δύναμη για να κατασκευάσει το όπλο, έφερε τον κρύσταλλο kyber μέσα στη ζωή, κάνοντας το όπλο δικό του, σχεδόν μία επέκταση +του εαυτού του.

Έπειτα, ο Σκαϊγουόκερ περίμενε περίμενε να δει αν η μεταμφίεση της Οργκάνα σε Μπους για να απελευθερώσει τον Σόλο θα ήταν επιτυχείς χωρίς την παρέμβασή του, αλλά είχε μισή επιτυχία. Εκείνη μετά έστειλε έστειλε μήνυμα στον Σκαϊγουόκερ και στον Καλρίζιαν ότι είχε αιχμαλωτιστεί και αυτή, προτρέποντας τον Σκαϊγουόκερ να πάει στον Παλάτι του Τζάμπα. Η επιδέξια χρήση της Δύναμης επέτρεψε στον Σκαϊγουόκερ να περάσει τους Φρουρούς Γκαμόρριαν του Τζάμπα και τον αρχιοικονόμο του, Μπιμπ Φορτούνα, όμως ο Χατ  δεν εξουσιαζόταν τόσο εύκολα, και προσπάθησε να ταΐσει τον Σκαϊγουόκερ στο ράνκορ του.

Ο Σκαϊγουόκερ σκότωσε το τέρας, όμως ο Τζάμπα  ήταν έξαλλος και καταδίκασε όλους τους ήρωες της Συμμαχίας–συμπεριλαμβανομένου και του ξεπαγωμένου Σόλο–σε θάνατο στον Μεγάλο Λάκκο του Καρκουν. Ωστόσο, ακριβώς πριν τον ρίξουν στον Λάκκο, ο Σκαϊγουόκερ απέδρασε όταν ο R2-D2 του εκτόξευε το φωτόσπαθό του και απελευθέρωσε τους άλλους κρατούμενους στο σκιφ. Επακολούθησε μία αψιμαχία στην οποία ο Σκαϊγουόκερ προστάτεψε τους φίλους του, σκότωσε πολλούς κακοποιούς του Τζάμπα, συμπεριλαμβανομένου του Κλαατού, και βοήθησε την Οργκάνα να δραπετεύσει από το Κετάνα αφού είχε σκοτώσει τον Χατ. Αφού κατέστρεψαν το σέιλ μπαρτζ, ο Σκαϊγουόκερ και ολόκληρη η ομάδα του πέρασαν αβλαβείς από μία επικίνδυνη αμμοθύελλα, μετά από την οποία επιβιβάστηκε στο X-Wing του και χωρίστηκε από τους υπόλοιπους.

Κρατώντας την υπόσχεση

Έπειτα, ο Σκαϊγουόκερ επέστρεψε στον Ντάγκομπα για να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του, αλλά ο ηλικιωμένος και ετοιμοθάνατος Γιόντα, που είχε χρησιμοποιήσει τη δύναμη για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από ότι ήταν φυσικό, μπορούσε να αφήσει μόνο λίγη σοφία στον Σκαϊγουόκερ. Ο Γιόντα του είπε ότι η εκπαίδευση του είχε ολοκληρωθεί, αλλά για να συνεχίσει να είναι ένας αληθινός Τζεντάι, θα έπρεπε να αντιμετωπίσει τον Νταρθ Βέιντερ ξανά. Φοβούμενος πως ήταν αλήθεια, ο Σκαϊγουόκερ ρώτησε αν ο Βέιντερ ήταν στα αλήθεια ο πατέρας του. Ο Γιόντα επιβεβαίωσε τα λόγια του Βέιντερ, πράγμα που τον θύμωσε επειδή του έλεγαν ψέμματα τόσο καιρό. Αφού τον προειδοποίησε να μην υποτιμήσει τις δυνάμεις του Αυτοκράτορα και ότι ως “ο τελευταίος Τζεντάι” να μεταδώσει τις γνώσεις του, ο Γιόντα έκανε μία τελευταία αποκάλυψη στον Σκαϊγουόκερ προτού γίνει ένα με τη δύναμη–οτι υπήρχε “άλλος ένας Σκαϊγουόκερ”.

Διαισθανόμενος την ταραχή του, το πνεύμα του Κενόμπι εμφανίστηκε μπροστά στον Σκαϊγουόκερ. Ισχυριζόμενος πως ο Άνακιν Σκαϊγουόκερ είχε εξαφανιστεί κατά την πτώση του, ο Κενόμπι του είπε ότι έπρεπε να αντιμετωπίσει τον Βέιντερ.  Ο Σκαϊγουόκερ βρήκε την ιδέα να σκοτώσει τον ίδιο τον πατέρα του πολύ επώδυνη για να την δεχτεί, και ισχυρίστηκε πως δεν μπορούσε να το κάνει. Επίσης ρώτησε σε ποιον αναφερόταν προηγουμένως ο Γιόντα, και ο Κενόμπι του απάντησε ότι αναφερόταν στη δίδυμη αδελφή του. Ο Σκαϊγουόκερ στη στιγμή κατάλαβε πως ήταν η Οργκάνα, αλλά ο παλιός του δάσκαλος τον προειδοποίησε ότι θα βρισκόταν σε κίνδυνο αν ο πατέρας τους ανακάλυπτε την ταυτότητά της. Ο Σκαϊγουόκερ σχεδόν αμέσως ρώτησε για την ταυτότητα και τη μοίρα της μητέρας τους, αλλά ο Κενόμπι του ζήτησε να αφήσει αυτή την αλήθεια να μείνει με αυτόν λίγο περισσότερο, καθώς ήξερε ότι ο Σκαϊγουόκερ κουβαλούσε ήδη υπερβολικά πολλά βάρη.

Η δοκιμασία του Έντορ

Ο Σκαϊγουόκερ, παρ’ όλα αυτά, συνόδευσε τους φίλους του στην αποστολή στο δασώδες φεγγάρι του Έντορ για να καταστρέψουν την γεννήτρια ασπίδας που προστάτευε το Άστρο του Θανάτου II σε τροχιά. Πλησίασαν το φεγγάρι με το Ταϊντίριουμ, ο Σκαϊγουόκερ αισθάνθηκε την παρουσία του Βέιντερ στον κοντινό Σούπερ Αστροκαταστροφέα Εξέκιουτορ και συνειδητοποίησε ότι η παρουσία του έθετε σε κίνδυνο την αποστολή· όμως, ήταν η παρουσία τους που προέτρεψε τον Βέιντερ να τους επιτρέψει την προσγείωσή τους. Κατά αυτόν τον τρόπο, οι η Επαναστατική δύναμη ανακαλύφθηκε από Αυτοκρατορικούς ανιχνευτές τρούπερς, τους οποίους καταδίωξαν ο Σκαϊγουόκερ και η Οργκάνα με σπίντερ μπάικς. Μολονότι σταμάτησαν επιτυχώς τους ανιχνευτές, η Οργκάνα χωρίστηκε από τον Σκαϊγουόκερ. Μόλις έμαθαν για την εξαφάνισή της, ο Σόλο, ο Σκαϊγουόκερ, ο Τσουμπάκα και τα ντρόιντς άρχισαν να την ψάχνουν, όμως αιχμαλωτίστηκαν από μία φυλή Ίγουοκ. Χρησιμοποιώντας τη Δύναμη για να αποδείξει την “μαγεία” του C-3PO, ο Σκαϊγουόκερ έπεισε τα Ίγουοκ να τους ελευθερώσουν, και, μετά την ιστορία του C-3PO για για τις περιπέτειές τους, όλη η ομάδα έγινε αποδεκτή ως μέρος του χωριού. Ωστόσο, ο Σκαϊγουόκερ ένιωσε πως ο Βέιντερ προσγειωνόταν στο φεγγάρι και ήξερε ότι έπρεπε να τον αντιμετωπίσει· αποφάσισε να αφήσει τους φίλους του, αλλά αφού αποκάλυψε στην Οργκάνα ,τις πραγματικές οικογενειακές τις ρίζες. Όχι πολύ αργότερα, ο Σκαϊγουόκερ παραδόθηκε στον Βέιντερ σε μία προσπάθεια να φέρει τον Σκοτεινό Άρχοντα πίσω στη φωτεινή πλευρά, και παρόλο που κατάφερε να κάνει τον Βέιντερ να αναρωτηθεί για τις σκοτεινές αλήθειες που τον κυριαρχούσαν, ο Σκαϊγουόκερ τελικά έγινε φυλακισμένος του Αυτοκράτορα και συνοδεύτηκε στην αίθουσα του θρόνου.

Luke vs Vader - Battle of Endor

Ο Βέιντερ και ο Λουκ μάχονται για δεύτερη φορά

Όσο η Μάχη του Έντορ ξεδιπλωνόταν μπροστά στα μάτια τους, και οι απώλειες των Επαναστατών αυξάνονταν, ο Αυτοκράτορας Πάλπατιν προσπάθησε να διαφθείρει τον Σκαϊγουόκερ με την υπόσχεση ότι θα έσωζε τους φίλους του και τον Επαναστατικό στόλο, αν εκείνος ερχόταν με τη σκοτεινή πλευρά. Υποκύπτοντας στον πειρασμό να χτυπήσει τον Σίντιους, ο Σκαϊγουόκερ άρπαξε το φωτόσπαθο και επιτέθηκε στον Αυτοκράτορα. Η επίθεση του Λουκ διακόπηκε από τον Νταρθ Βέιντερ και η τελική μάχη ανάμεσα στον πατέρα και τον γιο ξεκίνησε..

Αντίθετα με την προηγούμενή τους μάχη στον Μπέσπιν, οι δύο αντίπαλοι ήταν ίσοι. Αφού απέφυγε επιτυχώς μία σειρά από χτυπήματα, ο Λουκ έριξε τον Βέιντερ σε ένα κλιμακοστάσιο προτού ανακτήσει  την ψυχραιμία του και επικάλεσε το καλό του πατέρα του. Ο Βέιντερ, από την πλευρά του, δεν είχε τίποτα απο αυτά και επιτέθηκε. Για άλλη μία φορά, ο Λουκ μπόρεσε να τον αποκρούσει και, αισθανόμενος τις προθέσεις του πατέρα του, αρνήθηκε να συνεχίσει τη μάχη. Τελικά, ο Λουκ έτρεξε σε μία γωνιά της αίθουσας του θρόνου, όπου καιροφυλακτούσε στο σκοτάδι. Καθώς έψαχνε πού ήταν ο Λουκ, ο Βέιντερ άρχισε να χρησιμοποιεί τη Δύναμη για να εξετάσει το μυαλό του γιου του, αποκαλύπτοντας την ύπαρξη της δίδυμης αδερφής του. Έπειτα δήλωσε πως αν ο Λουκ συνέχιζε να αρνείται να περάσει στη σκοτεινή πλευρά, τότε ή αδερφή του θα ήταν μία κατάλληλη υποψήφια. Τελικά, ένας αγανακτισμένος Σκαϊγουόκερ άφησε οποιοδήποτε πρόσχημα συγκράτησης, αναδύθηκε από το σκοτάδι και εξαπέλυσε μία άγρια, γεμάτη μίσος επίθεση ενάντια στον βασανιστή του. Ο Σκαϊγουόκερ έριχνε το ένα χτύπημα μετά το άλλο επάνω στη λεπίδα του πατέρα του, ώσπου έριξε τον σκοτεινό άρχοντα στα γόνατά του. Με ένα τελευταίο, καταστροφικό χτύπημα του φωτόσπαθου, έκοψε το χέρι του Βέιντερ από τον καρπό, στέλνοντας το στα έγκατα από κάτω τους. Ένας γελαστός Σίντιους, ευχαριστημένος με την πρωτοφανή βίαιη επίθεση του Σκαϊγουόκερ, παρότρυνε τον Λουκ να σκοτώσει τον πατέρα του και να πάρει τη θέση του στο πλευρό του Αυτοκράτορα.

Συνειδητοποιώντας ότι γινόταν ότι ήθελε να καταστρέψει, ο Λουκ πέταξε το φωτόσπαθό του και δήλωσε πως ήταν ένας Τζεντάι, όπως και ο Άνακιν Σκαϊγουόκερ πριν από εκείνον. Εξοργισμένος, ο Σίντιους εξαπέλυσε μία αστραπή Δύναμης στον Σκαϊγουόκερ, σκοπεύοντας να τον βασανίσει και να τον σκοτώσει. Μη μπορώντας να στέκεται άπραγος όσο ο γιος του σφάδαζε από τους πόνους, ο Βέιντερ πέταξε τον Σίντιους στον αντιδραστήρα θανατώνοντάς των. Με αυτόν τον τρόπο, ωστόσο, έστρεψε την θανατηφόρα αστραπή του Σίντιους στον εαυτό του, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην πανοπλία του.

Στο καταστρεφόμενο Άστρο του Θανάτου αφού ο Καλρίζιαν και ο Αντίλις είχαν καταστρέψει τον πυρήνα του, ο Σκαϊγουόκερ κουβάλησε το Άνακιν στο Αυτοκρατορικό σκάφος ST 321, όπου ζήτησε να αφαιρέσει τη μάσκα του πατέρα του. Ο Σκαϊγουόκερ κοίταξε το πρόσωπο του πατέρα του για την πρώτη και μοναδική φορά. Μολονότι ο Σκαϊγουόκερ επέμενε να σώσει τον Άνακιν, ο πατέρας του τον διαβεβαίωσε ότι το έχε ήδη κάνει, και, πρώτου πεθάνει, του είπε να πει στη αδερφή του πως είχε δίκιο για εκείνον.

Ο Σκαϊγουόκερ πήρε το σώμα του πατέρα του στο σκάφος και διέφυγε πριν από την καταστροφή του Άστρου του Θανάτου. Πίσω στον Έντορ, ο Σκαϊγουόκερ έκαψε την πανοπλία του πατέρα του με τον τρόπο της κηδείας των Τζεντάι, και μετά έλαβε μέρος με τους φίλους του και την αδερφή του στη γιορτή. Εκείνη τη στιγμή είδε τα πνεύματα του Κενόμπι, του Γιόντα και του πατέρα του να τον κοιτούν με έναν τόνο επιδοκιμασίας.

Also on FANDOM

Random Wiki