FANDOM

Η Μάχη του Κασίιικ ήταν μια απο τις τελευταίες συμπλοκές που έλαβαν θέση στις Πολιορκίες του Εξωτερικού Δακτυλίου του Πολέμου των Κλώνων, ο οποίος ήταν μια παν-γαλαξιακή σύγκρουση μεταξύ της Γαλαξιακής Δημοκρατίας και της Συνομοσπονδίας των Ανεξάρτητων Συστημάτων. Η μάχη πραγματοποιήθηκε στον πλανήτη του Μέσου Δακτυλίου, τον Κασίιικ, που ήταν ο πλανήτης καταγωγής των Γούκι και επικεντρώθηκε στην υπεράσπιση του Κατσίρο, της πρωτεύουσας του πλανήτη.

Η Μάχη

Αυτονομιστική επίθεση

Wookiee Charge.png

Τα Γούκις υπερασπίζονται τον πλανήτη τους κόντρα στις Αυτονομιστικές δυνάμεις.

Ο Στρατηγός Γιόντα διέταξε την υπεράσπιση του Κατσίρο καθώς η ασπίδα των Αυτονομιστών κατέβηκε και οι εχθρικές δυνάμεις έσπευσαν σε όλη τη λιμνοθάλασσα με βιασύνη. Τα Γούκι έτρεξαν στη παραλία για να αντιμετωπίσουν τον εχθρό, καθώς περισσότεροι πολεμιστές μετακινήθηκαν από τα βράχια κατά μήκος του αρχιπελάγους για να τοποθετήσουν νάρκες στις στρατιές των ανδροειδών. Εντωμεταξύ, οι κλώνοι στρατιώτες πυροβολούσαν απο τα στενά και οι κλώνοι-ελεύθεροι σκοπευτές σημάδευαν εχθρούς απο μακριά. Τα αεριωθούμενα καταμαράν Oevvaor των Γούκις συνοδεύτηκαν απο Τριαξονικά, Πεζοπορικά AT-AP και AT-RT, μαζί με άλλα οχήματα επίθεσης. Αντιμετώπισαν τεράστια αντίσταση απο τα Αυτονομιστικά ανδροειδή τανκ NR-N99, τα Ανδροειδή νάνοι-αράχνες DSD1 και τις Πλατφόρμες Βαρέων Πυραύλων.

Στη κορυφή του κυματοθραύστη ήταν δύο πυργίσκοι και διάφοροι κλώνοι στρατιώτες, που υπερασπίζονταν τον κυματοθραύστη. Οι Αυτονομιστές έκαναν λίγες προσπάθειες να καταστρέψουν τον κυματοθραύστη, όμως η τροπή της μάχης γύρισε υπέρ της Δημοκρατίας.

Διαταγή 66

Θα γίνει αφέντη μου.
— Ο Κλώνος Διοικητής Γκρι απαντώντας στη Διαταγή 66

Κατά τη διάρκεια της μάχης ο Γιόντα ένιωσε την υποταγή του Άνακιν Σκαϊγουόκερ στη σκοτεινή πλευρά και την εκτέλεση της Διαταγής 66 σε όλο το γαλαξία. Ο κλώνος διοικητής Γκρι έλαβε μια κλήση στο κόμλινκ του, στην οποία ο Ανώτατος Καγκελάριος Πάλπατιν τον διέταξε να εκτελέσει τη Διαταγή 66 ενάντια στον Στρατηγό Γιόντα. Ένας κλώνος-ελεύθερος σκοπευτής συνόδευσε τον Γκρι στη προσπάθεια εκτέλεσης του Γιόντα. Καθώς οι κλώνοι ετοιμάζονταν να τον σκοτώσουν, ο Γιόντα τράβηξε το φωτόσπαθο, αφού ένιωσε τι επρόκειτο να συμβεί, με μια κίνηση τους αποκεφάλισε. Ο Γιόντα προχώρησε στη διαφυγή του στη πλησιέστερη ζούγκλα μαζί με τους πολεμιστές Γούκι, Τάρφουλ και Τσουμπάκα.

Ο Γιόντα και τα Γούκι έφτασαν στα κοντινά βουνά. Αργότερα εκείνο το απόγευμα, ο Τσουμπάκα και ο Τάρφουλ πήγαν τον Γιόντα σε μια κάψουλα διαφυγής. Αφού αποχαιρετίστηκαν, ο Γιόντα έφυγε απο τον πλανήτη με τη κάψουλα.

Επακόλουθα

Παρόλο που οι κλώνοι στρατιώτες νίκησαν, σύντομα πήραν τη θέση των Αυτονομιστών ως η εισβάλουσα δύναμη, μόνο που εκείνοι κατάφεραν να κατακτήσουν τον πλανήτη και τα Γούκι δεν ήταν σε θέση να τους κρατήσουν πίσω. Η Αυτοκρατορία, το διαδοχικό καθεστώς της Δημοκρατίας, νομιμοποίησε τη δουλεία και πήρε τα Γούκι σαν δούλους για την τεράστια δύναμη τους.

Ο Γιόντα κατάφερε να βρεθεί με τον Όμπι-Ουάν Κενόμπι, ο οποίος είχε επίσης διαφύγει τη Διαταγή 66 και οι δυό τους διείσδυσαν στο ναό των Τζεντάι για να αντιστρέψουν το μήνυμα που στελνόταν στους Τζεντάι, προειδοποιόντας τους να μείνουν μακριά. Έπειτα, ο Γιόντα προσπάθησε να σκοτώσει τον Πάλπατιν, όμως απέτυχε και αυτοεξορίστηκε στον Ντέιγκομπα.

Ο Τσουμπάκα ήταν ένας απο τους σκλάβους που πήρε η Αυτοκρατορία απο τον πλανήτη Κασίιικ και υπέφερε για πολλά χρόνια, μέχρι που απελευθερώθηκε και προσλήφθηκε απο ένα λαθρέμπορο που ονομαζόταν Χαν Σόλο.
Σε άλλες γλώσσες

Also on FANDOM

Random Wiki