Fandom

Ο Πόλεμος των Άστρων Βικι

Μανταλόριανς/Legends

437pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
"Εδώ είναι ο λόγος που δεν μπορούν να μας εξοντώσουν, αρουέτιι (προδώτη). Δεν είμαστε συσσώρευμένοι σε ένα μέρος που καλύπτουν όλο το γαλαξία. Δεν χρειαζόμαστε άρχοντες ή οι ηγέτες-έτσι ώστε να μην μπορούν να καταστρέψουν το Τάγμα μας. Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς την τεχνολογία, έτσι ώστε να μπορούμε να αγωνιστούμε με τα γυμνά χέρια μας. Δεν έχουμε είδη έτσι μπορούμε να ξαναχτίσουμε τις τάξεις μας με τους άλλους που θέλουν να ενωθούν μαζί μας. Είμαστε κάτι περισσότερο από ένα λαό ή έναν στρατό, αρουέτιι (προδώτη). Είμαστε μια κουλτούρα. Εμείς είμαστε μια ιδέα. Και δεν μπορείς να σκοτώσεις τις ιδέες, αλλά οι ιδέες μπορούν να σας σκοτώσουν σίγουρα."
— Μανταλόρ, ο Καταστροφέας
MandaloreTheUlt.jpg

Μάνταλορ, ο Τελευταίος

Οι Μανταλόριανς γνωστοί στην Μάντο'α (γλώσσα των Μανταλόριανς) ως Μάντο'αντέ, ή "Τα παιδιά του Μάνταλορ" ήταν μια νομαδική ομάδα βασισμένη σε άτομα που αποτελούνται από μέλη πολλών ειδών και πολλαπλών φύλων, οι οποίες δεσμεύονται από μια κοινή κουλτούρα.

Στα πρώτα χρόνια τους, ο πολιτισμός των Μανταλόριαν περιστράφηκε γύρω από τη μάχη, με τον πόλεμο να είναι μια πηγή τιμής και υπερηφάνεια στην κοινότητά τους. Ο ηγέτης των Μανταλόριανς ήταν γνωστός ως Μάντ'αλόρ, που μεταφράζεται σε "Mοναδικός Ηγεμόνας". Σε όλη την ιστορία τους, οι Μανταλόριανς ήταν συχνά σύμμαχοι με τους Σιθ, ίσως κυρίως τον Λόρδο των Σιθ, Έξαρ Κουν, και πραγματοποίησαν μια ορισμένη δυσπιστία και τη γενική απέχθεια για το Τάγμα των Jedi. Ωστόσο, δεν θα διστάσουν να συνεργαστούν με τους Jedi αν μια εταιρική σχέση μεταξύ των δύο ομάδων ήταν αμοιβαία επωφελής. Στα νεότερα χρόνια, οι Μανταλόριανς είχαν απομακρυνθεί μανιωδώς από τον πόλεμο, οι περισσότεροι έγιναν κυνηγοί επικυρηγμένων που πωλούσαν τις δεξιότητές τους σε διάφορα άτομα και φατρίες στο γαλαξία. Ωστόσο, οι Προστάτες του Μανταλόρ βοήθησαν τη Συμμαχία για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας, περίπου το 3 ΜΜΓ και μάλιστα συνέχισαν να υπηρετούν τη Συμμαχία των Ελεύθερων Πλανητών, της Νέας Δημοκρατίας, και τέλος, της Γαλαξιακής Συμμαχίας.

Όταν o Μπόμπα Φεττ πήρε τον τίτλο του Μάντ'αλόρ χρόνια αργότερα, τους πλησίασε κάποιος από την ισχυρή άγνωστη αυτοκρατορία των Γιουζάν Βονγκ, να τους βοηθήσουν ως καλοπληρωμένοι μισθοφόροι, και ενώ η προσφορά έγινε δεκτή (κυρίως επειδή η άλλη επιλογή θα ήταν η δουλεία του πλανήτη Μανταλόρ), ο Μπόμπα κατάφερε να τροφοδοτεί με πληροφορίες στην Νέα Δημοκρατία, και ενώ οι Μανταλόριανς συνέχισαν να πολεμούν για τους Βονγκ. Στις αρχές του Πολέμου των Γιουζάν Βονγκ, τους πρόδωσαν σύντομα και πολέμησαν με τις πολλές άλλες παρατάξεις υπεράσπισης του γαλαξία. Μετά το τέλος του πολέμου, ο Δεύτερος Γαλαξιακός Εμφύλιος άρχισε, η Τζέινα Σόλο, η κόρη του Χαν και της Λέια, ήρθε στον Φεττ ζητώντας να εκπαιδευτεί, δεδομένης της διάσημης φήμης των Μανταλόριανς ως θρυλικοί πολεμιστές εναντίον των Τζεντάι. Οι Μανταλόριανς ειρωνικά πολέμησαν στο πλευρό της Νέας Τάγματος των Τζεντάι, τους πρώην εχθρούς τους στις σταυροφορίες πολλά χρόνια πριν, σε αυτή τη σύγκρουση. Με την κατάρτιση από τον Φεττ, και από τους άλλους, η Τζέινα σκότωσε τον αδελφό της Νταρθ Κέιντους, κατά το τέλος του πολέμου. Τελικά, κατά την διάρκεια τους πάνω από τέσσερις χιλιάδες χρόνια, οι Μανταλόριανς σιγά-σιγά άλλαξαν από τους επίφοβους Σταυροφόρους Μανταλόριανς της Αυτοκρατορίας των Σιθ, στους ελίτ στρατιώτες του Τάγματος των Τζεντάι και αργότερα την αναδιοργάνωση της Γαλαξιακής Συμμαχίας, που αγωνίζονται για μια αιτία και όχι κυρίως για τις πιστώσεις και τις καταστροφές κόσμων.

Οι Μανταλόριανς φορούσαν μια πολύ διακριτική πανοπλία μάχης, όπως κράνη με σχήμα Τ προσωπίδες που κάλυπταν τα πρόσωπά τους, και αποτελούσε πηγή έμπνευσης για τα κράνη των στρατιωτών κλώνων της Δημοκρατίας. Αυτά τα κράνη τελικά σύνδεσαν στενά τους Μανταλόριανς με τους ανθρώπους.

Also on Fandom

Random Wiki