FANDOM

Ό,τι και αν έχει γίνει ο Τζέισεν, κάποτε ήταν ένας ήρωας. Ο Τζέισεν Σόλο έσωσε το γαλαξία.
— Η Λεία Οργκάνα Σόλο, στον Χαν Σόλο

Ο γιος του Χαν και Λέια Οργκάνα Σόλο , o Τζέισεν ήταν κορυφαίος ιππότης Τζεντάι ο οποίος ήταν πάρα πολύ σημαντικός στο να νικήσει τους Βάιζαν Βονγκ και την προστασία του γαλαξία κατά τη διάρκεια του Πολέμου Βάιζαν Βογνκ. Ο εγγονός του Νταρθ Βέιντερ , Darth Caedus ήταν ένας Sith Lord ο οποίος στράφηκε ενάντια στην οικογένεια και τους φίλους του , προδίδοντας πρώην αρχές του και οδηγεί την Γαλαξιακή Συμμαχία που κάποτε υπερασπίστηκε σε μια βασιλεία του τρόμου , όπως ο ίδιος προσπάθησε να βάλει τάξη και τη σταθερότητα σε ένα κάταγμα γαλαξία . Ήταν επιθυμία του Solo για την προστασία του γαλαξία και μεγαλύτερη προθυμία του να δεχτεί οποιοδήποτε κόστος στην εν λόγω αιτία που διευκόλυναν την πτώση του στο Sith .

Γεννημένος σε 9 ABY , Jacen Solo πέρασε το μεγαλύτερο μέρος των πρώτων χρόνων του , όπως ο στόχος των διαφόρων οικοπέδων απαγωγή και συστήματα έναντι διάσημο γονείς του . Όταν ήταν δεκατριών ετών, ο ίδιος και η δίδυμη αδελφή του Τζάινα άρχισε να παρακολουθεί το Jedi Praxeum για Yavin 4 , όπου ο θείος τους Λουκ Σκαϊγουώκερ τους δίδαξε τους τρόπους της δύναμης . Εκεί έκανα αρκετούς φίλους , μεταξύ των οποίων και η πριγκίπισσα Hapan Tenel Ka Djo , στους οποίους έγινε έντονα έλκονται . Ενώ η εκπαίδευση , ο ίδιος και οι φίλοι του νίκησε πολλές συνωμοσίες εναντίον της Καινούργιας Δημοκρατίας και , σε 24 ABY , ο ίδιος και ο νεώτερος αδελφός του Anakin ήταν μαθητευόμενο Skywalker . Ένας φιλόσοφος ο οποίος αγωνίστηκε με την ιδέα της χρησιμοποίησης βίας για την καταπολέμηση της βίας , Solo εισέλθει σε μια προσωπική κρίση με το ξέσπασμα του πολέμου Yuuzhan Vong . Προτίμησε να εξυπηρετήσει από τις πρώτες γραμμές , αλλά αισθάνθηκε υποχρεωμένος να εργαστούν εθελοντικά για την ομάδα απεργία συναρμολογούνται για να εξαλειφθεί η βασίλισσα voxyn στο Myrkr. Εκεί , Anakin Solo σκοτώθηκε και Jacen Solo επιταχύνει για να οδηγήσει την ομάδα , σκοτώνει τη βασίλισσα και λήγει την απειλή voxyn πριν είχε συλληφθεί από την Yuuzhan Vong .

Στη συνέχεια , πέρασε πέντε χρόνια επισκέπτονται και μαθαίνοντας από διάφορες χρησιμοποιούν . Κατά τη διάρκεια του χρόνου του με τα Walkers Mind , βίωσε ένα όραμα για μια σκοτεινή φιγούρα που διέπουν το γαλαξία και έγινε αποφασισμένη να αποτρέψει την εκπλήρωσή της . Επέστρεψε στο Jedi κατά τη διάρκεια της κρίσης Nest σκοτάδι και , οπλισμένος με ένα πιο αδίστακτος φιλοσοφία αποδεχόμενοι τις διάφορες θυσίες στο όνομα της το γενικότερο καλό , συνωμότησαν για την εξάλειψη των Killiks να αποτρέψει άλλο όραμα του γαλαξιακού πολέμου και την προστασία της κόρης του Allana , κρυφά σχεδιάστηκε με Tenel Ka Djo . Σε 40 ABY , Solo συμφώνησε να γίνει ο μαθητευόμενος Sith της Λουμίγια μετά σχολαστικά το μέλλον και διαπίστωσε ότι , αν δεν το κάνει, θα σκοτώσει Luke Skywalker και ο γαλαξίας θα πρέπει να καταναλώνεται από το χάος . Επιβιβάστηκε σε ένα έτος-μακρά κάθοδο στην σκοτεινή πλευρά , σιγά-σιγά στρέφονται εναντίον των Jedi και η οικογένειά του , όπως ο ίδιος μεγάλωσε πιο σκοτεινή και πιο ακραία . Μετά την κατάληψη του ελέγχου της Γαλαξιακής Συμμαχίας, σκοτώνοντας την Μάρα Τζέιντ Σκαϊγουόκερ, βασανίζοντας πρώην μαθητευόμενος του Ben Skywalker , διαπράττουν φρικαλεότητες πολλαπλές , λαμβάνοντας Ταχίρι Veila ως επίσημη μαθητευόμενος του Sith , και ανηφορίζοντας προς Sith Mastery ως Darth Caedus , ήταν τελικά σκοτώθηκε από δίδυμη αδελφή του Jaina.

Βιογραφία

"Ήμουν ακριβώς να σκεφτεί για τα παιδιά . Προσπαθώντας να φανταστείτε τι είναι σαν να προσπαθήσουμε να τα αυξήσουν . Αναρωτιέστε πώς μεγάλο μέρος του χαρακτήρα τους, μια οικογένεια μπορεί να μούχλα , και πόσο είναι έμφυτη στα ίδια τα παιδιά . Αναρωτιέστε αν το κακό στην ιστορία μιας οικογένειας μπορεί να να διαγραφούν , ή εάν ίδια περνά πάντα σε κάθε νέα γενιά . "    - Leia Organa Solo , στην Maitrakh της Clan Khim'bar

Jacen Solo ήταν ένας αριθμός των γαλαξιακών πολιτική σημασία πριν καν γεννηθεί . Ο γιος του πρώην λαθρέμπορος , απόστρατος στρατηγός και επαναστάτης εικονίδιο Han Solo και η Πριγκίπισσα Leia Organa Solo της Alderaan , της Νέας Δημοκρατίας Υφυπουργός , Jacen Solo και της δίδυμης αδερφής του Jaina ήταν αμέσως σημασία του δημόσιου συμφέροντος , καθώς και τα νέα της εγκυμοσύνης διαδόθηκε σε όλη την νέα Δημοκρατία .  Λαμβάνοντας ένα διαφορετικό είδος του ενδιαφέροντος για τις αναπτυσσόμενες δίδυμα , το Grand Admiral Mitth'raw'nuruodo , ο νέος αρχηγός του στρατού της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας , υποσχέθηκε ισχυρό Jedi παιδιά Organa Solo στα Joruus C'baoth , τους παράφρονες κλώνος του Jedi Μάστερ Jorus C'baoth , όπως του να αυξήσει και να κάνει τους μαθητές του σε αντάλλαγμα για τη συμμετοχή C'baoth σε συστήματα του Μεγάλου ναυάρχου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλές απόπειρες απαγωγής από πράκτορες Μεγάλο Ναύαρχο Θορν του Noghri κατά Organa Solo κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της .  Organa Solo απέφυγε όλα αυτά και ήταν σε θέση να προσφύγει στο Noghri να αλλάξει την υποταγή τους σε αυτήν, εκθέτοντας τους χειρισμούς Thrawn του λαού τους και παίζουν σε τιμήσουν τους Darth Vader , ο άνθρωπος που είχε ο πατέρας Organa Solo του .  Jacen - babySolo ως ένα νεογέννητο

Όπως Jacen και Jaina Solo αναπτυχθεί στη μήτρα της μητέρας τους , ήταν αμέσως προφανές ότι ήταν - ευαίσθητα , και Organa Solo ήταν σε θέση να κάνει την ψυχική επαφή με τις αναπτυσσόμενες μυαλό τους μέσα από τη  . Έκανε τόσο συχνά ώστε να ηρεμήσει όταν ήταν ταραγμένοι .  Όταν Jacen Solo γεννήθηκε σε 9 ABY στην ιατρική πτέρυγα του Imperial Palace στο Coruscant , Organa Solo έκανε το ίδιο σε όλο το δέκα ωρών εργασίας , μέχρι Solo , γεν μετά από την αδελφή του , είχε προκύψει από τη μήτρα ένα καφέ - eyed , καστανή βρέφος .

Τα παιδιά αυτά ανέκυψαν στο πλαίσιο του σόλο « Imperial Palace σουίτα , με θετή αδελφή Χειμώνας Organa Solo που σερβίρει ως νοσοκόμα τους .  Ο θείος τους , Luke Skywalker , δοκιμάζεται δυναμικό δυνάμεών τους και το βρήκε εκπληκτικό .  Λίγο μετά τη γέννησή τους, ήταν οι στόχοι του άλλου απόπειρα απαγωγής από μια ομάδα Imperial Intelligence . Παγιδευμένος στη σουίτα τους , είχαν σχεδόν συλληφθεί πριν λαθρέμπορος σύμμαχος Mara Jade επενέβη και έσωσε την οικογένεια . Μετά από αυτό το περιστατικό , όταν τα σόλο , το Wookiee Τσουμπάκα - που οφείλεται στις σόλο μια ζωή χρέους και Skywalker έπρεπε να φύγει Κούρασαντ σε μια αποστολή που είδε την ήττα της Thrawn και C'baoth , έμειναν με το Χειμώνα και ένα στέλεχος της Noghri σωματοφύλακες , ορκιμένος τη ζωή τους στην υπεράσπιση της γραμμής των Vader . SoloFamilyDEHandbookA νεαρό άτομο με τους γονείς και τα αδέλφια του σε 10 ABY

Λίγο μετά την ήττα Thrawn , μια νέα απειλή παρουσιάστηκε : Αυτοκράτορας Palpatine κατάφερε να αναδυθεί από το βαθύ πυρήνα και κατέκτησε Coruscant . Τα δίδυμα είχαν εκκενωθεί από τον πλανήτη και κρυμμένα από την αναζωπύρωση της αυτοκρατορίας και την αυξανόμενη απειλή για την σκοτεινή πλευρά της Δύναμης για την ασφαλή ανεξερεύνητο κόσμο της Νέας Alderaan . Χειμώνας νοιαζόταν γι 'αυτούς , και μια διμοιρία των Noghri πολεμιστές υπό τον όρο της ασφάλειας .  Έβλεπαν μόνο τους γονείς τους δύο φορές σε 10 ABY πριν Han και Leia Organa Solo έφτασε στο Falcon της Χιλιετίας για να μείνει σε απομόνωση με τα παιδιά για τη γέννηση του τρίτου παιδιού , Anakin Solo . Είχαν γρήγορα από τα μέλη του Palpatine του Dark Side Elite , οι οποίοι προσπάθησαν να απαγάγουν τα παιδιά για την Σκοτεινός Άρχοντας των Σιθ . Υπερασπίστηκε το Jedi Kam Solusar , Empatojayos Brand και Rayf Ysanna , τα δίδυμα ήταν ακόμη άρπαξε από Kvag Gthull πριν Ysanna τους ελευθέρωσε και η μητέρα τους σκοτώθηκε Gthull , προκαλώντας την υπόλοιπη σκοτεινό Jedi να τραπούν σε φυγή . Με την άφιξη του Imperial All Terrain Armored Μεταφορές , Organa Solo έπρεπε να πάρει τα παιδιά και να φύγει . Εκκενωθεί Nespis VIII , τα δίδυμα ήταν παρόντες όταν ο αδελφός τους Anakin γεννήθηκε .  Ήταν και πάλι αναγκάστηκε να φύγει όταν Palpatine στοχευμένες Nespis VIII , τη θέση των κρυφών κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας , με την superweapon Galaxy Gun . Ταξιδεύοντας στην Onderon , τους ακολούθησαν Palpatine , ο οποίος κατόρθωσε να γλιστρήσει στο δωμάτιο Organa Solo του , επιδιώκει να μεταφέρει το πνεύμα του από το θάνατο το σώμα του με εκείνη του Anakin . Μάρκα θυσιάστηκε για να νικήσουμε Palpatine μια για πάντα , και αναβίωση της αυτοκρατορίας είχε τελειώσει.

Σε άλλες γλώσσες

Also on FANDOM

Random Wiki