FANDOM

«Όλα διαδραματίζονται όπως έχω προβλέψει»
— Νταρθ Σίντιους

Ο Νταρθ Σίντιους, ήταν ένας άνθρωπος ευαίσθητος στη δύναμη και Σιθ ο οποίος υπήρξε ο τελευταίος Ανώτατος Καγκελάριος της Γαλαξιακής Δημοκρατίας, ο πρώτος Αυτοκράτορας της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας και ο τελευταίος αρχηγός των Σκοτεινών Αρχόντων των Σιθ υπό τον νόμο του Νταρθ Μπέιν για την ύπαρξη δύο Σιθ σε κάθε εποχή. Εκπαιδεύτηκε στη σκοτεινή πλευρά από τον Σιθ, Νταρθ Πλέγκιους. Ενώ ήταν ακόμη μαθητευόμενος, ο Σίντιους ανέλαβε τον δικό του μαθητή, στο πρόσωπο του Νταρθ Μολ και σκότωσε τον δάσκαλο του. Καθώς εκπαίδευε τον Μολ, ήρθε σε επικοινωνία με τον Ντούκου, που ήταν ο Κόμης του Σερένο και μέλος του Τάγματος των Τζεντάι. Ο Σίντιους άρχισε στην δημόσια ζωή του να υποδύεται τον μετριόφρονα γερουσιαστή Πάλπατιν, το οποίο ήταν το όνομα γέννησης του. Στη συνέχεια, εκμεταλλεύτηκε αυτό το πόστο αυτό για να διαμορφώσει τα δεδομένα όπως εκείνος ήθελε.

Ο Σίντιους οργάνωσε την εισβολή στον Νεμπού και χρησιμοποίησε αυτή τη πολιτική κρίση για να γίνει ο καγκελάριος της Δημοκρατίας, αφού ψηφίστηκε από την Γαλαξιακή Γερουσία. Με τον Μολ να χάνει από τους Τζεντάι και να εξαφανίζεται, ο Σίντιους έμεινε χωρίς μαθητή. Ο Ντούκου έφυγε από το τάγμα των Τζεντάι και ο Σίντιους του έδωσε το όνομα "Νταρθ Ταϊράνους" κάνοντας τον έτσι το νέο μαθητή του. Μαζί δημιούργησαν την Συνομοσπονδία των Ανεξάρτητων Συστημάτων για να ξεκινήσουν πόλεμο στο γαλαξία. Ως Καγκελάριος Πάλπατιν, ο Σίντιους πήρε έκτακτη εξουσία για να αντιμετωπίσει τους Αυτονομιστές και ίδρυσε τον Μέγα Στρατό της Δημοκρατίας, που ήταν ένας στρατός από κλώνους. Μυστικά οι Σιθ είχαν βάλει προγράμματα μέσα στους κλώνους, τα οποία θα τους έκαναν να σκοτώσουν τους Τζεντάι.

Στο τέλος του πολέμου, ο Σίντιους είχε συγκεντρώσει σχεδόν όλη την εξουσία και την χρησιμοποίησε για να στιγματίσει τους Τζεντάι ως προδότες και να δώσει την εκτελεστική Διαταγή 66 στους κλώνους, καταστρέφοντας έτσι το τάγμα των Τζεντάι. Σύντομα, ο Σίντιους μετέτρεψε την Δημοκρατία σε Αυτοκρατορία και πήρε τη θέση του Αυτοκράτορα. Συν τοις άλλοις ο Σίντιους παρέσυρε στη σκοτεινή πλευρά τον Τζεντάι Άνακιν Σκαϊγουόκερ, δίνοντας του το όνομα "Νταρθ Βέιντερ" και κάνοντας τον μαθητή του, αφού ο Ντούκου είχε πεθάνει. Τα επόμενα χρόνια, ο Σίντιους είχε δώσει την καθημερινή διαχείριση σε ένα συμβούλιο και εκείνος προσπαθούσε να ανασχηματίσει όλο το γαλαξία με τη σκοτεινή πλευρά.

Παράλληλα, η Αυτοκρατορία είχε εξαπλωθεί στον γαλαξία και είχε χτίσει το Άστρο του Θανάτου, με το οποίο ήθελε να διατηρήσει την τάξη, αφού σχεδίαζε να το κάνει σύμβολο του φόβου. Παρόλα αυτά η Επαναστατική Συμμαχία ιδρύθηκε για να πάει κόντρα στην εξουσία του Σίντιους και ο Λουκ Σκαϊγουόκερ κατέστρεψε το Άστρο του Θανάτου. Ο Σίντιους διέταξε τον Βέιντερ να σκοτώσει ή να φέρει με το μέρος τους τον Λουκ Σκαϊγουόκερ (που ήταν γιος του Βέιντερ). Στη συνέχεια, ο μαθητής του έφερε τον Σκαϊγουόκερ μπροστά στον Σίντιους κατά τη διάρκεια της Μάχης του Έντορ. Εκεί, ο Σίντιους προσπάθησε να παρασύρει στη σκοτεινή πλευρά τον Σκαϊγουόκερ όπως είχε κάνει και με τον πατέρα του, όμως απέτυχε. Ο Σίντιους τον βασάνισε με αστραπές και ήταν έτοιμος να τον σκοτώσει, μέχρι που επενέβη ο Βέιντερ, ο οποίος άρπαξε τον Σίντιους και τον έριξε στον αντιδραστήρα, σκοτώνοντας τον. Αφού τραυματίστηκε θανάσιμα από τις αστραπές του δασκάλου του, ο Βέιντερ πέθανε αφού είχε προλάβει να λυτρωθεί και να ξαναγίνει ο Άνακιν Σκαϊγουόκερ. Παράλληλα, η Αυτοκρατορία είχε δεχτεί ένα σχεδόν τελειωτικό πλήγμα, αφού το δεύτερο Άστρο του Θανάτου καταστράφηκε.

Προσωπικότητα και Χαρακτηριστικά

«Θα πρέπει να διπλασιάσουμε τις προσπάθειες μας."
"Το ελπίζω, Διοικητή, για το καλό σου. Ο Αυτοκράτορας δεν είναι όσο επιεικής είμαι εγώ.
»
— Ο Διοικητής Τζέρτζεροντ και ο Νταρθ Βέιντερ

Πριν από τη δημιουργία της Αυτοκρατορίας του, ο Πάλπατιν φρόντισε να ξεκινήσει μια παρωδία, παρουσιάζοντας τον εαυτό του ως ένα γηραιό κύριο και υπηρέτη του δημόσιου συμφέροντος. Υποκρινόταν πως πάντα προσπαθούσε να αποφύγει την επίδειξη και συχνά μιλούσε για τον εαυτό του με μεγάλη σεμνότητα. Ωστόσο, ο Πάλπατιν ήταν στην πραγματικότητα ένας εξειδικευμένος χειραγωγός με ειδική στρατηγική, αφού ενορχήστρωσε αμέτρητα γεγονότα στον γαλαξία, από την εισβολή στον Νεμπού μέχρι τον Πόλεμο των Κλώνων, με μοναδικό σκοπό την αύξηση της δικής του εξουσίας. Μετά την άνοδό του ως γαλαξιακός αυτοκράτορας, ο Πάλπατιν αποκήρυξε τον δημόσιο χαρακτήρα του και άρχισε να ζει ως ο Σίντιους μόνιμα, αν και πολύ λίγοι άνθρωποι γνώριζαν ότι ήταν ένας Σιθ, όπως ο μαθητευόμενος του, Νταρθ Βέιντερ, καθώς και μερικοί από τους Βασιλικούς Φρουρούς του, ενώ o Γουίλχαφ Τάρκιν το υποψιαζόταν.

Απαλλαγμένος από τον ευγενικό χαρακτήρα που έδειχνε, ο Πάλπατιν απέδειξε πως είχε σαδιστικές τάσεις, παρέμεινε ωστόσο σε μεγάλο βαθμό εκτός από το δημόσιο προσκήνιο, βάζοντας άλλους να τον υποδύονται σε δημόσιες εμφανίσεις και στα διαδικαστικά στο Αυτοκρατορικό Κέντρο, σε μια προσπάθεια να φανεί ότι ο Αυτοκράτορας κινείται δημόσια. Επιθυμώντας να κυβερνά για πάντα την Αυτοκρατορία του, ο Πάλπατιν ίδρυσε το Πρόγραμμα Μπλακγουίνγκ σε μια προσπάθεια να ξεκλειδώσει τα μυστικά της αθανασίας μέσω της αλχημείας των Σιθ, κάτι που δεν έγινε. Χρόνια αργότερα, αμέσως πριν από το θάνατό του στα χέρια του Βέιντερ, ο Αυτοκράτορας χαμογέλασε στον νεαρό Τζεντάι καθώς προετοιμαζόταν να τον αποτελειώσει, ένα χαρακτηριστικό που εκδηλωνόταν σε όλη τη ζωή του αφού ο ίδιος έπαιρνε ευχαρίστηση μέσα απο τον πόνο των άλλων. Ήταν επίσης γνωστός για την αδυναμία του να συγχωρεί. Ο Νταρθ Βέιντερ, ο οποίος ήταν γνωστός για την εν ψυχρώ δολοφονία των αξιωματικών που τον είχαν απογοητεύσει, θεωρούσε τον Πάλπατιν λιγότερο επιεική από εκείνον.

Σύμφωνα με την Σόσα Σορούνα, ο Πάλπατιν άφησε σχετικά ανέγγιχτο τον πλανήτη που μεγάλωσε, τον Νεμπού, κατά τη διάρκεια της βασιλείας του επειδή απολάμβανε να βασανίζει το λαό με το γεγονός ότι θα μπορούσε να καταστρέψει την γαλήνια ομορφιά του πλανήτη ανά πάσα στιγμή. Παρά την εξαιρετική μαεστρία του στις σκοτεινές τέχνες, ο ίδιος δεν ήταν επιρρεπής στον φόβο, ένα από τα πρωταρχικά συναισθήματα της σκοτεινής πλευράς.

Δύναμη και ικανότητες

Lightning

Ο Σίντιους χρησιμοποιώντας αστραπές

Ως ο βασιλεύοντας άρχοντας των Σιθ της εποχής του, ο Πάλπατιν ήταν εξαιρετικά ισχυρός. Είχε εξασκηθεί στην ικανότητα της αστραπής και ήταν γνωστός για την χρήση αυτής της ικανότητας τόσο ως θανάσιμη επίθεση και ως μέσο βασανισμού. Ήταν επίσης ικανός στον χειρισμό της τηλεκίνησης, κάτι που χρησιμοποίησε στη μάχη του με τον Γιόντα όταν του πέταγε τις έδρες των γερουσιαστών ταυτοχρόνως συμπεριλαμβανομένης της έδρας που στεκόταν επάνω, με μεγάλη επιδεξιότητα και ακρίβεια. Ο Πάλπατιν το χρησιμοποίησε και όταν έβγαλε τις χειροπέδες του Λουκ Σκαϊγουόκερ στο δεύτερο Άστρο του Θανάτου.

Ο Νταρθ Σίντιους ήταν ιδιαίτερα έμπειρος στο να προβλέπει το μέλλον, κάτι που χρησιμοποιούσε για να δει αν θα εκπληρώνονταν τα σχέδια του. Επιπλέον, ήταν σε θέση να κρύβει το εσωτερικό του σκοτάδι απο τους Τζεντάι για πολλά χρόνια προτού φανερωθεί, επειδή αυτό έπαιζε σημαντικό ρόλο στη κατάρρευση της Δημοκρατίας. Οι δυνάμεις του ήταν τόσο προχωρημένες που μπορούσε να καλύπτει τις ικανότητες των Τζεντάι, κάνοντας δύσκολο για εκείνους την πρόβλεψη του μέλλοντος. Ο Σιθ επίσης είχε γνώσεις στην μαγεία των Σιθ, στη γλώσσα τους και σε κόλπα του μυαλού.

Παρά το ευπαθές παρουσιαστικό του, ο Σίντιους ήταν εξαιρετικά ικανός στην τέχνη των φωτόσπαθων, όντας ένας απο τους καλύτερους μονομάχους όλων των εποχών. Λόγω αυτής της ικανότητας κατάφερε να εξοντώσει με μεγάλη ευκολία διάφορους ικανούς Τζεντάι και να αναμετρηθεί με πολύ ισχυρούς Τζεντάι, όπως ο Μέις Ουίντου και ο μεγάλος δάσκαλος Γιόντα. Ο Σίντιους είχε ένα πολύ επιθετικό στυλ μονομαχίας και αυτό το συνδύαζε με την ταχύτητα του, επιτρέποντας του να σκοτώνει πολλούς αντιπάλους σε λίγο χρόνο. Το στυλ του ήταν ένας συνδυασμός βάναυσων επιθέσεων και της θανατηφόρας ακρίβειας του, κάνοντας τον σχεδόν ασταμάτητο αντίπαλο. Ο μόνος που κατάφερε να τον νικήσει σε μονομαχία ήταν ο Μέις Ουίντου.

Ο Σίντιους συνήθως χρησιμοποιούσε μόνο ένα φωτόσπαθο, όμως ήξερε καλά και την τεχνική Τζαρ'Κάι, δηλαδή την τέχνη των δύο φωτόσπαθων. Αυτό φάνηκε στην αναμέτρηση του με τον Μολ και τον Σαβάζ Οπρές, τους οποίους και νίκησε με σχετική ευκολία. Επίσης, ήταν γνώστης του πολεμικού τύπου 5.

Also on FANDOM

Random Wiki