Wikia

Hellenic Star Wars Wiki

Ο Γαλαξίας

Talk0
60pages on
this wiki

Ο Γαλαξίας είναι ένας απ'τους δισεκατομμύριους γαλαξίες στο σύμπαν. Σ'αυτόν τον γαλαξία τοποθετούνται οι ιστορίες της Γαλαξιακής Δημοκρατίας, του Γαλαξιακού Εμφύλιου Πολέμου, του πολέμου Yuuzhan Vong, των jedi και των sith.

Σύμφωνα με κάποιες πηγές , ο γαλαξίας έχει μήκος 120.000 έτη φωτός, ή αλλιώς 37.000 parsecs ( ένα parsec είναι 3.258 έτη φωτός), και υπήρξε περιπού 13 δισεκατομμύρια χρόνια. Στο κέντρο του γαλαξία υπάρχει μια μάυρη τρύπα. Υπάρχουν 7 "δορυφόροι" γαλαξίες γύρω του όπως: Companion Aurek (επίσης γνωστός ως Rishi Maze, ο Firefist, Companion Cresh που περνάει μέσα απ'το Companion Grek,κτλ. Ωστόσο, οι περισσότεροι Companions περιγράφονται να έχουν αρχαία, "πληθυσμου ΙΙ" αστέρια τα οποία δεν έχουν πολύ ζωή. Επίσης υπήρχε μια διαταραχή στο υπερδιάστημα πέρα απ'την άκρη του γαλαξία γι'αυτό και δεν υπήρχαν υπερδιαστημηκή οδοί έξω απ'τον δακτύλιο.Ο Γαλαξίας έχει σχεδόν 200 σφαιρωτά σμήνοι.

Ενω υπήρχε διαταραχή στο υπερδιάστημα έξω απ'τον Γαλαξία, μέσα στον Γαλαξία δημιουργήθηκε μια τεράστια ,ποικίλη κοινωνία χαρη στο υπερδιάστημα.Υπήρχαν περίπου 400 δισεκατομμύρια άστρα και γύρω στα μισά απ'αυτά είχαν πλανήτες που κατοικούνταν από έμβια όντα. Στο 10% αυτών των πλανητών αναπτύχθηκε ζωή , ενω τα αισθανόμενα όντα εξελίχθηκε κατα 1/1000 απ'αυτά (περίπου 20 εκατομμύρια). Ο πληθυσμός του Γαλαξία είναι γύρω στα 100 τετρακισεκατομμύρια διαφορετικές μορφές ζωής.

ΙΣΤΟΡΙΑEdit

Πριν τη κατεγραμμένη ιστορία, η πρώτη γνωστή διαγαλαξιακή πολιτική οντότητα ήταν η αχανής αυτοκρατορία των Rakata, που τελείωσε πολύ πριν τον σχηματισμό του επίσημα αποκαλούμενου "γαλαξιακού πολιτισμού".

Ο Γαλαξίας, ως μια επίσημη (πολιτική) οντότητα, άρχησε να υπάρχει χιλιετίες αργότερα, όταν οι άνρθωποι ανακάλυψαν τα ταξίδια στο υπερδιάστημα και συναντούσαν άλλα είδη έμβιων όντων. Όταν μερικοί ικόσμοι και είδη άρχιζαν να γνωρίζονται μεταξύ τους, δημιούργησαν έναν χαλαρό δεσμό και αποδέχθηκαν κοινούς νόμους και νόμισμα, και η Γαλαξιακή δημοκρατία έγινε η "επίσημη" γαλαξιακή κυβέρνηση. Η μικρότερη αυτοκρατορία(-ες) των Sith συναγωνίστηκε την Δημοκρατία, και οι απαρχές αυτου του ανταγωνισμού ήταν θρησκευτικές-η κατανόηση της δύναμης μεταξύ καλού και κακού. Η Sith ηττούνταν και ξαναεπέστρεφαν αρκετές φορές, ένας κύκλος που συνεχιζόταν πέρα απ'τον πόλεμο των Yuuzhan Vong.

Μετά απο μια χιλιετία που κρύβοταν και βρίσκονταν στο απόηχο μιας μεγάλης ήττας, οι Sith κατάφεραν να αναστηλώσουν την αυτοκρατορία τους υπο τον Darth Sidious, αφού διέλυσε την Δημοκρατία και την αντικατέστησε με μια Γαλαξιακή Αυτοκρατορία ,η οποια δεν "έζησε" για πολύ , και τελικά διέλυσε την Δημοκρατία εντελώς. Η Αυτοκρατορία κράτησε δύο δεκαετίες τυραννίας, αλλά μετά τον Εμφύλλιο Γαλαξιακό Πόλεμο, τελικά μια Νέα Δημοκρατία δημιουργήθηκε από μια συμμαχία και μεταγενέστερα μια αποτελούμενη από ελεύθερους πλανήτες. Παρ'όλ'αυτα, τα απομεινάρια της Αυτοκρατορίας εξακολουθούσε να αντιστέκεται σ'αυτή τη νέα κυβέρνηση για πάνω από μια δεκαετία μέχρι τελικά να υπογράψουν συνθήκη ειρήνης.

Όχι πολύ αργότερα, ένα εξτραγαλαξιακό είδος γνωστό ως Yuuzhan Vong ξεκίνησαν μια εισβολή με την αυτοκρατορία τους σ'όλο τον γαλαξία. Η εισβολή τους κατέστρεψε ένα μεγάλο μέρος του Γαλαξία, συμπεριλαμβανομένου και του Coruscant, αν και είχαν τελικά νικηθεί.

Μερικοί απ'τους Yuuzhan Vong είχαν ενσωματωθεί στην γαλαξιακή κοινωνία, και κατά την διάρκεια 1,5 αιώνων μερικές κυβερνήσεις άλλαξαν, συμπεριλαμβανομένου της Γαλαξιακής Συμμαχίας και της αναστήλωσης της Αυτοκρατορίας, η οποία δεν ήταν προσανατολιζόμενη απ'την σκοτεινή πλευρά. Αυτή η Νέα Γαλαξιακή Αυτοκρατορία κύριξε πόλεμο ενάντια στο Νέο Τάγμα των Sith που είχε δημιουργηθεί. Αφού ο συνακόλουθος πολέμος μεταξύ των απομειναριών της Γαλαξιακής Συμμαχίας, την "Εξόριστη" Αυτοκρατορία και την Αυτοκρατορία του Darth Krayt είχε τελειώσει, η Γαλαξιακή Συμμαχία έγινε η επικρατέστερη κυβέρνηση ξανά.

ΑΣΤΡΟΓΡΑΦΙΑEdit

Ο Γαλαξίας χωρίζεται σε δέκα βασικές περιοχές. Παρακάτω καταγράφονται σε λίστα με αύξουσα σειρά απ'τον πυρήνα μέχρι το κράσπεδο. Αυτές οι περιοχές χωρίστηκαν περαιτέρω σε τομείς, σε συστήματα, σε πλανήτες και πιθανώς σε φεγγάρια.

Βαθύ Κέντρο (Deep Core)Edit

Στην καρδία του Γαλαξία , το Βαθύ κέντρο( γνωστό επίσης ως κεντρικά συστήματα) ήταν μια περιοχή που έκριβε ασυνήθιστους κόσμους. Λόγω της βαρυτικής έλξης από έναν απέραντο αριθμό άστρων, ο τοπικός χωροχρόνος ήταν σοβαρά στραβός, κάνοντας τα υπερδιαστημικά ταξίδια στην καλύτερη περίπτωση δύσκολα με μια μαύρη τρύπα στο κέντρο. Αυτή η περιοχή θεωρούνταν να είναι απροσβάσιμη μέχρι που ο Αυτοκράτορας Palpatine ανακάλυψε υπερλωρίδες στην περιοχή αυτή. Αυτός ο τόπος παρέμεινε Αυτοκρατορικό φρούριο για σχεδόν 20 χρόνια μετά την μάχη στον Endor.

Κεντρικοί κόσμοι (Core Worlds)Edit

Μια αρχαία περιοχή που συνορεύει με τις απομακρυσμένες περιοχές περιοχές του βαθιού κέντρου, οι κεντρικοί κόσμοι ήταν απ'τους πιο περίβλεπτους, ανεπτυγμένους,γνωστούς και πυκνοκατοικημένους πλανήτες στον Γαλαξιά. Η Γαλαξιακή Δημοκρατία και μεταγενέστερα όλες οι γαλαξιακές κυβερνήσεις δημιουργήθηκαν στους κεντρικούς κόσμους και ύστερα εξαπλώθηκαν σ'όλο τον Γαλαξία. Κατα το καιρό της Δημοκρατίας αλλά και της Αυτοκρατορίας, ο Coruscant, ένας μεγάλος κεντρικός κόσμος, ήταν η γαλαξιακή πρωτεύουσα. Οι άνθρωποι υποτείθεται ότι προήλθαν απ'αυτή την περιοχή.

Αποικίες (Colonies)Edit

Οι αποικίες είναι το όνομα που δόθηκε στην περιοχή η οποία βρισκόταν ανάμεσα στους κεντρικούς κόσμους και στον εσωτερικό δακτύλιο.Ήταν απ'τις πρώτες περιοχές εκτός κέντρου που κατηκήθηκαν, και οι κόσμοι εκεί τυπικά έγιναν πυκνοκατοικημένοι, βιομηχανοποιημένοι και καλλιεργημένοι.

Κατά τη διάρκεια της βασιλίας της, η Γαλαξιακή Αυτοκρατορία ήταν πολύ ισχυρή ελέγχοντας τις αποικίες,με αποτέλεσμα η Νέα Δημοκρατία απέκτησε υποστήριξη γρήγορα εκεί.

Εσωτερικός Δακτύλιος (Inner Rim)Edit

Ο Εσωτερικός Δακτύλιος είναι η περιοχή που βρίσκεται ανάμεσα στις αποικίες και στην επεκταμένη περιοχή. Στην αρχή είχε ονομαστεί απλά ως "ο Δακτύλιος", διότι ήταν το τότε γνωστό άκρο του γαλαξία για αιώνες, ο επεκταμένος Δακτύλιος ( που αργότερα μετονομάστηκε σε επεκταμένη περιοχή) ήταν ανοιχτός σε εκατό χρόνια του Εσωτερικού Δακτύλιου.

Κατα τη διάρκεια της βασιλείας του Palpatine, η Γαλαξιακή Αυτοκρατορία έλεγχε τον Εσωτερικό Δακτύλιο ανελέητα.Αντίθετα με τους Επαναστάτες, πολύ κάτοικοί του αποφάσισαν να φύγουν προς τις περιοχές του Εξωτερικού Δακτύλιου. Μετά τη μάχη στον Endor, η Αυτοκρατορία, παρά την αντιδημοτικότητα της, είχε τον εσωτερικό δακτύλιο υπό τον έλεγχο της παραπάνω απ'όσο ήταν αναμενόμενο.Πολλοί μετά αγανάκτησαν με την νωθρότητα της Νέας Δημοκρατίας να ελευθερώσει αυτή την περιοχή. Πολλοί κόσμοι , παρ'ότι ήταν με το μέρος της Νέας Δημοκρατίας, φοβόντουσαν φανερά ότι η κυβέρνηση αυτή δεν θα μπορούσε να κρατήσει τον έλεγχο. Οι αμφιβολλίες δημιουργήθηκαν με την επιστροφή του Palpatine, όταν η Αυτοκρατορία επανέκτησε τους περισσότερους πλανήτες του Εσωτερικού Δακτύλιου.

Επεκταμένη Περιοχή (Expansion Region)Edit

Η Επεκταμένη Περιοχή ήταν ένα πείραμα για τους κόσμους ελεγχόμενους απ'τις εταιρίες, με ισχυρές εταιρίες να εκμεταλεύονται και να έχουν κέρδος σε μεγάλο βαθμό απ'τους πλανήτες τους για τις πρώτες ύλες τους, μέταλα και μεταλεύματα. Οι κάτοικοι καταπιέζονταν ενω οι εταιρίες απογύμνωναν όλοκληρα αστρικά συστήματα απ'τους πόρους τους. Τελικά η εμφύλια αναταραχή εξαπλώθηκε από σύστημα σε σύστημα. Η Γαλαξιακή Δημομρατία τελικά πήρε τον έλεγχο των συστημάτων , δίνοντας βάση στην πίεση των κατοίκων , περιορίζοντας ή εκδιόκοντας τους τόκους των εταιριών. Οι κόσμοι της Επεκταμένης Περιοχής εξακολουθούσαν να είναι παραγωγοί μετάλλων και μεταλλευμάτων. Παρ'όλα αυτά οι φυσικοί πόροι εξαντλήθηκαν σε μεγάλο βαθμό κατά την περίοδο της Αυτοκρατορίας.

Μεσαίος Δακτύλιος (Mid Rim)Edit

Με λιγότερους πόρους ( άρα και με λιγότερο πληθυσμό) απ'ότι πολλές γειτονικές περιοχές, ο Μεσαίος Δακτύλιος ήταν μια περιοχή όπου όλοι δούλευαν σκληρά για ό,τι είχαν. Μερικοί πλανήτες κατάφεραν να "χτίσουν" ισχυρή οικονομία, και πειρατές επιδρομείς συχνά κρύβονταν στο σχετικά ανεξερεύνητο διάστημα μακριά απ'τους μεγάλους εμπορικούς δρόμους.

Περιοχές του Εξωτερικού Δακτύλιου (Outer Rim Territories)Edit

Ο εξωτερικός Δακτύλιος ήταν η τελευταία ευρεία κατοικημένη έκταση πριν το Έρημο Δίαστημα και τις άγνωστες περιοχές. Ήταν η γεννέτειρα του σκοτεινού άρχοντα Revan, και ήταν επίσης το μέρος όπου οι Μανδαλόριοι ξεκίνησαν τις σταυροφορίες τους με την ελπίδα να προκαλέσουν τη Γαλαξιακή Δημοκρατία σε πόλεμο. Η Εξόριστη jedi επίσης λέγεται ότι μεγάλωσε στον Dantooine, που ήταν ένας απ'τους κόσμους του εξωτερικού Δακτύλιου. Ήταν σπαρμένος με σκοτεινούς κόσμους, και απότομους, πρωτόγονων συνόρων πλανήτες. Λόγω της απόστασης τους απ'το κέντρο, αυτή η περιοχή ήταν κατοικία πολλών υποστηρικτών της Συμμαχίας των Επαναστατών. Ο Μεγας Moff της Αυτοκρατορίας Wilhuff Tarkin ανατέθηκε την δύσκολη αποστολή να ευθυγραμμήσει όλο τον Εξωτερικό Δακτύλιο, που ήταν "υποστηρικτής" των Επαναστατών.

Tingel Arm (Τινγκελ Αρμ)

Το Tingel Arm ήταν ένας εξωτερικός σπειροειδής βραχιόνας του Γαλαξιά. Περιείχε τον Τομέα Εταιρικής Εξουσίας, μια πολιτική οντότητα η οποία ήταν εν μέρει ανεξάρτητη απ'την Γαλαξιακή Δημοκρατία ή την Γαλαξιακή Αυτοκρατορία.Υπο την Γαλαξιακή Αυτοκρατορία, αυτός ο τομέας επεκτάθηκε από μερικές εκατοντάδες σε τριάντα χιλιάδες συστήματα.

Έρημο Διάστημα (wild space)Edit

Το έρημο διάστημα ήταν το σύνορο της γαλαξιακής κοινωνίας, χωρίζοντας τα γνωστά μέρη του γαλαξιά απ'τις άγνωστες περιοχές.Η τελευταία πράξη του Palpatine είναι συνεχίσει περαιτέρω την εξερεύνηση αυτού του τομέα.Το έρημο διάστημα διέφερε απ'την άγνωστες περιοχές στο ότι το έρημο διάστημα είχε εξερευνηθεί, αν και όχι εκτενώς, ενώ οι άγνωστες περιοχές παρέμειναν μυστήριο.

Άγνωστες περιοχές (Unknown regions)Edit

Ο όρος "άγνωστες περιοχές" συχνά αναφέρεται σε μια μεγάλη, ανεξερεύνητη περιοχή (η οποία ερμηνεύεται κάποιες φορές να είναι έξω απ'το επίπεδο του γαλαξιακού δίσκου) μεταξύ του Bakura και των απομειναρυών της Αυτοκρατορίας, που ήταν ευρύτερα επικρατέστερη η υπεροχή των Chiss. Η άγνωστες περιοχές αποτελείται μόνο από λιγα εκατομμύρια άστρα, ενω όλος ο γαλαξίας έχει συνολικά 400 δισεκατομμύρια αστέρια. Για λόγους που δεν έχουν ανακαλυφθεί ακόμα, υπήρχε έλλειψη αξιόπιστων υπερδιαστημικών δρόμων κατά μήκος της περιοχής.Η ονομασία "Άγνωστες Περιοχές" περιλάμβανε αχαρτογράφητες περιοχές όπως νεφελώματα,σφαιρωτά σμήνη και το γαλαξιακό "φωτοστέφανο". Η Γαλαξιακή Αυτοκρατορία έκανε πολλές αποστολές για εξερεύνηση και κατάκτηση αυτών των κόσμων. Πέρα απ'την εξωτερική άκρη της περιοχής αυτής, υπαρχεί η διατάραξη του υπερδιαστήματος στην άκρη του Γαλαξία.

Around Wikia's network

Random Wiki