FANDOM

Star Wars Episode VII The Force Awakens

Η ταινία Ο Πόλεμος των Άστρων: Η Δύναμη Ξυπνά (αγγλικά: Star Wars: The Force Awakens) είναι μια Αμερικανική Διαστημική όπερα του 2015 σκηνοθετημένη από τον J. J. Abrams.

 Η έβδομη ταινία της σειράς του Πόλεμου των Άστρων έχει πρωταγωνιστές τους Χάρισον Φορντ, Κάρι Φίσερ, Μαρκ Χάμιλ, Άνταμ Ντράιβερ, Ντέιζι Ρίντλεϊ, Τζον Μπογιέγκα, Όσκαρ Άιζαακ, Λουπίτα Νιόνγκο, Άντι Σέρκις, Ντόμναλ Γκλίσον, Άντονι Ντάνιελς, Πίτερ Μέιχιου και Μαξ βον Σιντάου. Η ταινία τοποθετείται χρονικά περίπου 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της Επιστροφής των Τζεντάι (1983), όπου η Επαναστατική Συμμαχία και η Γαλαξιακή Αυτοκρατορία έγινε η Αντίσταση και το Πρώτο Τάγμα αντίστοιχα, και ακολουθεί τις περιπέτειες του Φιν, της Ρέι, και του Πο Ντάμερον, μαζί με τους πρωταγωνιστές που επιστρέφουν από τις παλαιότερες ταινίες του Πολέμου των Άστρων.

Πλοκή

Περίπου τριάντα χρόνια μετά την καταστροφή του δεύτερου Άστρου του Θανάτου, ο Λουκ Σκαϊγουώκερ, ο τελευταίοςΤζεντάι, έχει εξαφανιστεί. Το Πρώτο Τάγμα, ο διάδοχος της πρώην Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, και η Αντίσταση, ένας στρατιωτικός οργανισμός που έχει την υποστήριξη της Δημοκρατίας και διοικείται από την δίδυμη αδελφή του Λουκ, την Στρατηγό Λέια Οργκάνα, ξεψαχνίζουν όλο τον γαλαξία για να τον βρουν.

Σ' ένα χωριό στον πλανήτη Τζακού, ο πιλότος της Αντίστασης Πο Ντάμερον βρίσκει τον δημογέροντα, Λορ Σαν Τέκαγια να πάρει έναν χάρτη με τις συντεταγμένες για την τοποθεσία που βρίσκεται ο Λουκ. Στρατιώτες στόρμτρουπερ του Πρώτου Τάγματος , υπό τις διαταγές του μυστηριώδους Κάιλο Ρεν εισβάλουν στο χωριό, το καταστρέφουν, σκοτώνουν τους άμαχους και αιχμαλωτίζουν τον Πο. Το ανδροειδές του Πο, όμως, το BB-8, διαφεύγει με τον χάρτη κρυμμένο στην μνήμη του, ώσπου βρίσκει μια ρακοσυλλέκτη, την Ρέι, σε μια μάντρα.

Ενώ ο Ρεν χρησιμοποιεί την Δύναμη στον Πο για να μάθει που είναι το BB-8, ο στόρμτρουπερ FN-2187, αηδιασμένος που η μονάδα του σκότωσε αμάχους, αποφασίζει να λιποτακτήσει και βοηθά τον Πο να ξεφύγουν. Κλέβουν ένα μαχητικό αεροσκάφος TIE, το οποίο συντρίβεται στον Τζακού, και ο στόρμτρουπερ, που ο Ντάμερον ονομάζει "Φιν", φαίνεται να είναι ο μόνος επιζών. Ο Φιν βρίσκει την Ρέι και τον BB-8, και ψεύδεται πως είναι μέλος της Αντίστασης. Το Πρώτο Τάγμα βρίσκει τον Φιν στην μάντρα και εξαπολύει αεροπορική επίθεση, αναγκάζοντας την Ρέι, τον Φιν, και το BB-8 να κλέψουν ένα σαράβαλο, που δεν είναι άλλο από το Μιλένιουμ Φάλκον, και να διαφύγουν από τον πλανήτη.

Το Φάλκον παθαίνει βλάβη και τους αφήνει στον τόπο. Γρήγορα τους βρίσκει ο Χαν Σόλο και ο Τσουμπάκα, οι οποίοι έψαχναν το παλιό τους σκάφος. Ο Χαν τους εξηγεί πως ο Λουκ προσπάθησε να ξαναφτιάξει το Τάγμα των Τζεντάιμετά την Μάχη του Έντορ, αλλά ένας μαθητής του γύρισε στην Σκοτεινή Πλευρά της Δύναμης και έγινε ο Κάιλο Ρεν, καταστρέφοντας όλα όσα έχτισε ο Λουκ. Ο Λουκ εξαφανίστηκε, ψάχνοντας τον χαμένο πρώτο ναό των Τζεντάι. ΣτηνΒάση Στάρκιλερ, έναν πλανήτη ο οποίος μετατράπηκε σε ένα υπερόπλο ικανό να καταστρέψει ολόκληρα ηλιακά συστήματα, ο Ρεν ακούει από τον Ανώτατο Ηγέτη Σνόουκ πως για να καταβάλει το κάλεσμα της φωτεινής πλευράς της Δύναμης, πρέπει να σκοτώσει τον πατέρα του, τον Χαν Σόλο. Το πλήρωμα του Φάλκον φτάνει στον πλανήτη Τακοντάνα και βρίσκει την Μαζ Κανάτα, η οποία μπορεί να βοηθήσει το BB-8 να φτάσει στην Αντίσταση. Όμως ο Φιν, που ο μόνος σκοπός του ήταν να ξεφύγει από το Πρώτη Τάγμα, αποφασίζει να εγκαταλείψει την ομάδα. Η Ρέι προσπαθώντας να του αλλάξει γνώμη, νιώθει κάτι να την καλεί. Βρίσκει σε μια κρύπτη το φωτόσπαθο του Άνακιν Σκαϊγουώκερ. Μόλις το πιάνει, βλέπει ένα μυστηριώδες όραμα και φεύγει τρομαγμένη, απορρίπτοντας την πρόθεση της Μαζ να της δώσει το φωτόσπαθο.

Το Πρώτη Τάγμα, έχοντας πληροφορηθεί την παρουσία του BB-8, επιτίθεται στον Τακοντανα. Βλέποντας την επίθεση, ο Φιν επιστρέφει και παίρνει το φωτόσπαθο από την Κανάτα. Εν τω μεταξύ, η Βάση Στάρκιλερ καταστρέφει το ηλιακό σύστημα του Χόσνιαν, το οποίο πρόσκειται στην Δημοκρατία, μαζί με τον κυριότερο της πλανήτη, τον Χόσνιαν Πράιμ. Ο Χαν, ο Τσουμπάκα και ο Φιν αιχμαλωτίζονται αρχικά, όμως απελευθερώνονται με τη βοήθεια ενός σμήνους από Αντιστασιακά Μαχητικά X-Wing υπό τον Πο, ο οποίος επέζησε από την συντριβή στον Τζακού. Όμως, η Ρέι, έχει πιαστεί από τον Ρεν, ο οποίος την μετέφερε στη Βάση Στάρκιλερ. Ο Ρεν προσπαθεί να μπει στο μυαλό της Ρέι για να βρει τον χάρτη, αλλά εκείνη του αντιστέκεται, και αργότερα δραπετεύει από το κελί της χρησιμοποιώντας το κόλπο μυαλού των Τζεντάι. Ο Χαν επανενώνεται με την Λέια όταν, μαζί με τον Τσουμπάκα και τον Φιν, μεταφέρονται στην βάση της Αντίστασης στον πλανήτη Ντ'Καρ. Το BB-8 βρίσκει το ανδροειδές R2-D2, το οποίο, από την μέρα που εξαφανίστηκε ο Λουκ, είναι απενεργοποιημένο.

Η Βάση Στάρκιλερ ετοιμάζεται να καταστρέψει τον Ντ'Καρ, και η Αντίσταση καταστρώνει ένα σχέδιο διείσδυσης στην επιφάνεια της βάσης και εξουδετέρωσης της ενεργειακής του ασπίδας, ώστε τα μαχητικά να μπορέσουν να επιτεθούν το αδύναμο σημείο του υπερόπλου. Χρησιμοποιώντας το Φάλκον, ο Χαν, ο Τσουμπάκα και ο Φιν μπαίνουν στη βάση, χαμηλώνουν τις ασπίδες, και ξαναβρίσκουν την Ρέι. Όμως το σμήνος των X-Wing δεν μπορεί να διαπεράσει το όπλο, έτσι ο Χαν και ο Τσουμπάκα τοποθετούν εκρηκτικά για να καταστρέψουν την ασπίδα. Εκεί, ο Χαν βρίσκει τον γιο του. Ο Χαν μιλάει στον Ρεν, με το κανονικό του όνομα, Μπεν, και τον προσπαθεί να τον πείσει να εγκαταλείψει την σκοτεινή πλευρά. Ο Ρεν, όμως, αν και συγκρούονται τα αισθήματα του, σκοτώνει τον πατέρα του. Ο Τσουμπάκα, οργισμένος, πυροβολεί και τραυματίζει τον Ρεν, και πυροδοτεί τα εκρηκτικά. Τα X-Wing χτυπούν το όπλο, ξεκινώντας μια αλυσιδωτή αντίδραση που θα καταστρέψει την Βάση Στάρκιλερ.

Ο Ρεν, αν και τραυματισμένος, κυνηγά τον Φιν και την Ρέι στην επιφάνεια. Ο Φιν βγάζει το φωτόσπαθο του Άνακιν Σκαϊγουώκερ για να τον αντιμετωπίσει, αλλά τραυματίζεται σοβαρά. Ενώ ο Ρεν ετοιμάζεται να πιάσει το φωτόσπαθο του παππού του, η Ρέι το παίρνει, και τελικά τον νικά, χρησιμοποιώντας την Δύναμη. Αμέσως μπαίνει στο Φάλκον μαζί με τον Φιν και τον Τσουμπάκα, καταφέρνοντας να ξεφύγει από τον πλανήτη πριν ο τελευταίος εκραγεί. Ο Σνόουκ διατάζει τον στρατηγό Χαξ, να εκκενώσει τη βάση και να του φέρει τον καταβεβλημένο Ρεν, πριν την έκρηξη. Στον Ντ'Καρ, η Αντίσταση γιορτάζει την νίκη της ενώ η Λέια, ο Τσουμπάκα και η Ρέι θρηνούν τον θάνατο του Χαν. Εκείνη τη στιγμή, το R2-D2 ξυπνά και αποκαλύπτει το άλλο μισό του χάρτη. Με το R2-D2 και τον Τσουμπάκα, η Ρέι ακολουθώντας το χάρτη φτάνει σε ένα νησί ενός ωκεανού ενός μακρινού πλανήτη, όπου βρίσκει τον Λουκ και του δίνει το φωτόσπαθο του πατέρα του.

Also on FANDOM

Random Wiki