FANDOM

Po Nudo
«Αυτό είναι πολύ εντυπωσιακό, γερουσιαστής Nudo, αλλά ας δούμε τι αποτελέσματα όλα αυτά αποδόσεων.»
— Count Dooku, για Skytop Σταθμός

Πο Νούντο ήταν ένα αρσενικό Ualaq Aqualish πολιτικός, που ενεργεί ως γερουσιαστής του συστήματος αστέρι Ando στη Γερουσία της Γαλαξιακής Δημοκρατίας. Κατά τη διάρκεια της αποσχιστική κρίση της Δημοκρατίας, Nudo απέσυρε τους πλανήτες που εκπροσωπείται από τη Δημοκρατία και πιστές στη Συνομοσπονδία των Ανεξάρτητων Συστημάτων. Διορίστηκε ως μέλος του αυτονομιστική Συμβουλίου και επικεφαλής του καρτέλ Hyper-Επικοινωνιών, Nudo και τους συναδέλφους Συμβούλους του οδήγησε τη συνομοσπονδία στον πόλεμο σε μια σύγκρουση γνωστή ως Clone Wars. Μετά από τρία χρόνια αιματηρών συγκρούσεων με τη Δημοκρατία, Nudo και το υπόλοιπο του Συμβουλίου δολοφονήθηκε από τον Darth Vader στον πλανήτη Mustafar.

Βιογραφία

Ένας άνδρας Aqualish από τον πλανήτη Ando , Po Nudo διορίστηκε ως εκπρόσωπος του συστήματος Ando , που ταξιδεύουν προς Κούρασαντ να εκπροσωπεί τον λαό του ως μέλος της Γαλαξιακής Δημοκρατίας Γερουσία . Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης θητείας του Ανώτατου καγκελάριος Finis Valorum , Nudo αντίθεση φωνητικά προτεινόμενη φορολόγηση καγκελάριος Valorum των μέχρι τότε, ζώνες ελεύθερου εμπορίου . Εκτός από την πρόταση , ο γερουσιαστής Palpatine του τομέα Chommell πρότεινε ότι ένα μέρος των χρημάτων που συλλέγονται θα μπορούσαν να επενδυθούν στην ανάπτυξη των πλανητικών συστημάτων στις πληγείσες περιοχές . Ενώ οι γερουσιαστές της περιοχής υποστήριξε την ιδέα , Nudo και άλλων προσωπικοτήτων , συμπεριλαμβανομένων Toonbuck Toora και Wat Tambor , ήταν ανοιχτά σε αντίθεση με αυτό .

Το επόμενο έτος , ο καγκελάριος Valorum έχασε μια πρόταση μομφής κατά της διακυβέρνησής του και έγινε γρήγορα αντικαταστάθηκε από Palpatine τον εαυτό του. Παρά τη δημοτικότητά του Ανθρώπου , Nudo έγινε απογοητευμένος με τη Δημοκρατία και έγινε παγιδευτεί στο αποσχιστικό κίνημα που σαρώνει τη Γερουσία . Μαζί με Sy Myrthian γερουσιαστής Toonbuck Toora , Nudo καθίσταται ψήφο του για απόσχιση στη Γερουσία μέσω droid μεσολάβησης και γρήγορα αναχώρησε το γαλαξιακό πυρήνα και κατευθύνθηκε προς Ando .Σε 22 BBY , Nudo κλήθηκε σε παράνομη συνάντηση στον πλανήτη όπου Geonosis ήταν να συναντηθεί με τον Count Dooku , ο ηγέτης της συνομοσπονδίας των Ανεξάρτητων Συστημάτων . Παρακολούθησε από τους συμβούλους του γραφείου , ένα από τα οποία ήταν ένα Shi'ido changeling στη μεταμφίεση , Nudo ενώθηκε με διάφορες άλλες αποσχιστικές ηγέτες , και γρήγορα έριξε υποστήριξη πίσω Συμπολιτείας του Dooku ? Μαζί κήρυξε τον πόλεμο κατά της Δημοκρατίας και συγκέντρωσε την αυτονομιστική Droid στρατό .

CLONE WARS

«Οι περισσότεροι τίμησε Count , Skytop σταθμός είναι πλήρως ενεργό ! Μόνο τις επαφές μου στο καρτέλ των επικοινωνιών θα μπορούσε να καταστήσει δυνατή μια τέτοια θαύμα . Μπορούμε να παρακολουθήσει και τις αμέτρητες μεταδόσεις HoloNet . Είμαστε το απόλυτο μετά την ακρόαση για ολόκληρο αυτό το τεταρτημόριο.»
— Po Nudo - Dooku Nudo Οδηγοί Dooku μέσω Skytop σταθμό.

Καθώς οι Clone Wars ξέσπασαν σε όλη την γαλαξία , Nudo διορίστηκε ως πρόεδρος του Καρτέλ Hyper - Επικοινωνιών από Foreman Wat Tambor της Techno Ένωσης και Πρόεδρος Σαν λόφο του Διαγαλαξιακή Banking Clan . Ως αρχηγός του ισοδύναμου της συνομοσπονδίας των HoloNet της Δημοκρατίας , Nudo δόθηκε μια θέση στο Συμβούλιο, το οποίο καθοδήγησε την συνομοσπονδία . Στο πλαίσιο της σύμπραξης , Nudo χρηματοδότησε την κατασκευή του διαστημικού σταθμού που ονομάζεται Skytop σταθμό βαθιά στο σύστημα Ruusan . Όταν ο σταθμός ήταν ολοκληρωμένη και πλήρως λειτουργική , Nudo περιόδευσε την εγκατάσταση με τον Count Dooku και ο Διοικητής Asajj Ventress .  Παρά την ασφάλεια του σταθμού , Jedi Knight Anakin Skywalker και η Ασόκα Padawan Tano ήταν σε θέση να διεισδύσουν την εγκατάσταση με στρατιωτική του κλώνου στρατιώτες και τελικά να καταστρέψει το διαστημικό σταθμό από μέσα προς τα έξω .

Καθώς ο πόλεμος συνεχίστηκε, Ando διακατεχόταν από τον εμφύλιο πόλεμο και Nudo αναγκάστηκε να ακολουθήσει τις άλλες Συμβούλων γύρω από το γαλαξία , σε μια προσπάθεια να αποφύγει τη σύλληψη υπό την προστασία του Ανώτατου Διοικητή Γκρίβους . Συμμετέχοντας στο Συμβούλιο πλοίο ναυαρχίδα του cyborg του , το αόρατο χέρι , η ηγεσία της συνομοσπονδίας εστάλη προς την καταβόθρα κόσμο Utapau να περιμένουν περαιτέρω οδηγίες . Μετά το θάνατο του Dooku πάνω Coruscant σε μία από τις πιο ταραχώδεις μάχες του πολέμου , Nudo ήταν παρούσα με τους άλλους Συμβούλους κατά τη συνεδρίαση κατά την οποία Γκρίβους διέταξε να Mustafar , μεταλλευτικής πλανήτη για το Outer Rim , όπου τους είχαν υποσχεθεί ασφάλεια . Δεν έχει πολύ καιρό μετά την αναχώρηση Utapau , Γκρίβους σκοτώθηκε από Κύριος Jedi Obi - Wan Kenobi , και το Συμβούλιο πήρε τον πλήρη έλεγχο πάνω από τη συνομοσπονδία . NudodiesPo Nudo τελικά σκοτώθηκε σε Mustafar από Darth Vader .

Δεδομένου ότι το Συμβούλιο κατέληξε σε Mustafar , που γρήγορα εγκαταστάθηκαν στο αμυδρά φωτισμένο κέντρο διοίκησης στις πλαγιές Klegger Corp εγκαταστάσεις εξόρυξης . Nudo και οι άλλοι ηγέτες της Συμπολιτείας συμπιέστηκαν σε εργασία στο κέντρο διοίκησης της εγκατάστασης , την εποπτεία της στρατηγικής και των σχεδίων μάχης από απομακρυσμένο ιερό τους . Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους , το Συμβούλιο έλαβε μια επικοινωνία από την μυστηριώδη Darth Sidious , σκιερά ευεργέτη της συνομοσπονδίας . Sidious υποσχέθηκε ότι ο πόλεμος είχε τελειώσει και ότι η Δημοκρατία κατέρρευσε υπό πολεμική μηχανή του αυτονομιστική του . Συμβουλεύει το Συμβούλιο να παραμείνει στον πλανήτη , Sidious τους διαβεβαίωσε ότι θα στείλει μαθητευόμενος του Darth Vader , για να παρακολουθήσουν πάνω τους . Απαλλαγμένος από την είδηση ​​της νίκης , Nudo και οι άλλοι περίμεναν με αγωνία για την άφιξη των Vader και την τελική αναχώρησή τους από την αφιλόξενη κόσμο . Μετά την προσγείωση Vader , το Συμβούλιο και οι βοηθοί του συγκεντρώθηκαν στο κύριο κέντρο διοίκησης της μονάδας για να χαιρετήσει Vader μόνο για να συνειδητοποιήσουν σύντομα αφού απέκλεισαν όλες τις εξόδους της εγκατάστασης που δεν ήταν εκεί για να τους προστατεύσει . Ανάφλεξη lightsaber του , Vader άγρια ​​περικόψει τους φρουρούς πλαισιώνουν την πόρτα πριν την επίθεση τους άοπλους Σύμβουλοι και οι βοηθοί τους . Παρά προστατευτικό θώρακα Nudo , η ταχεία απεργίες Vader με το lightsaber του ήταν αρκετή για να τερματίσει τη ζωή του Aqualish του .  Σύντομα μετά το θάνατό του , το Καρτέλ Hyper - Επικοινωνιών κατέρρευσε και εξαφανίστηκε .

Σε άλλες γλώσσες

Also on FANDOM

Random Wiki