FANDOM

«Νομίζω πως μπορώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.»
— Ρέι

Η Ρέι ήταν μια Τζεντάι και ρακοσυλλέκτρια, που αντιλήφθηκε την ευαισθησία της στη δύναμη κατά τη διάρκεια της αποστολής της να βρει το θρυλικό δάσκαλο Τζεντάι Λουκ Σκαϊγουόκερ. Η Ρέι μεγάλωσε στο πλανήτη-έρημο Τζακού, χωρίς οικογένεια αφού την εγκατέλειψαν σε μικρή ηλικία. Καθώς μεγάλωνε και ονειρευόταν να βρει τους δικούς της, έγινε ρακοσυλλέκτρια, ικανότατη μαχήτρια και πιλότος. Πάρα τις πολλές δυσκολίες που είχε στην ζωή της δεν σταματούσε να ονειρεύεται την οικογένεια της.

Η ζωή της άλλαξε ραγδαία όταν βρήκε το BB-8, ένα ανδροειδές της Αντίστασης που κουβαλούσε τα στοιχεία για τον εντοπισμό του Λουκ Σκαϊγουόκερ και όταν γνώρισε τον πρώην στρατιώτη του Πρώτου Τάγματος, Φιν. Κυνηγημένη από το Πρώτο Τάγμα το έσκασε με το Μιλλένιουμ Φάλκον και το γνωστό δίδυμο Χαν Σόλο-Τσουμπάκα. Όταν Σόλο τη πήγε στο μαγαζί της πειρατή Μαζ Κανάτα, η Ρέι ήρθε σε επαφή με το φωτόσπαθο που άνηκε στον Άνακιν Σκαϊγουόκερ και αυτό την κάλεσε, όμως αυτή δεν ανταποκρίθηκε. Σε επίθεση του Πρώτου Τάγματος η Ρέι πιάστηκε αιχμάλωτος του Κάιλο Ρεν, ο οποίος ήθελε τον χάρτη, αλλά η Ρέι αρνήθηκε να αποκαλύψει που είναι. Ενώ βρίσκονταν στην Βάση Στάρκιλερ, ο Φιν, ο Σόλο και ο Τσουμπάκα πήγαν να την σώσουν. Παράλληλα, δυνάμεις της Αντίστασης έκαναν έφοδο στην Βάση. Αφού το μέρος άρχισε να καταστρέφεται και ο Χαν Σόλο σκοτώθηκε από τον Κάιλο Ρεν, η Ρέι μονομάχησε με τον Ρεν και τον νίκησε. Μετά μετέβη στον πλανήτη Ακ-Του για να βρει τον Τζεντάι Λουκ Σκάιγουόκερ.

Βιογραφία

Πρώιμη ζωή στο Τζακού

Η ρακοσυλλέκτρια

«Όχι! Γυρίστε πίσω!»
— Ο Ρέι φωνάζοντας στην οικογένεια της να γυρίσει πίσω.
Young Rey with Unkar Plutt

Η Ρέι, όπως φαίνεται σε ένα όραμα που αργότερα έζησε, έμεινε για να επιβιώσει μόνη της στο Τζακού.

Η Ρέι γεννήθηκε το 15 ΜΜΓ, δεκαπέντε χρόνια μετά τη Μάχη του Έντορ. Σε νεαρή ηλικία, οι γονείς της την άφησαν στο Τζακού, ένα πλανήτη-έρημο των Δυτικών Εκτάσεων του γαλαξία, για λόγους που η ίδια δεν γνώριζε. Η Ρέι πίστευε πως αυτό ήταν ένα λάθος και πως μια μέρα θα γύριζαν πίσω να τη πάρουν. Καθ'όλη τη διάρκεια της ζωής της στο Τζακού, κάποιες φορές έβλεπε εξω-πλανητικά άτομα στη Προφυλακή Νίμα, το κύριο εμπορικό φυλάκιο του πλανήτη, Η Ρέι δεν ήξερε τις σκληρές πραγματικότητες του πλανήτη-ερήμου. Αναρωτιόταν αν άφησε πίσω παρόμοιες συνθήκες, αν η οικογένειά της είχε έρθει τυχαία στο Τζακού και έμεινε πίσω λόγω της ατυχίας τους. Όποιοι κι αν ήταν οι λόγοι, εξέφραζε την ελπίδα ότι η οικογένειά της θα επιστρέψει για μια μέρα, αν και άρχισε να συνειδητοποιεί ότι ποτέ δεν θα επέστρεφε. Ήταν απρόθυμη να το παραδεχτεί για πολύ καιρό.

Για να επιβιώσει στο Τζακού, η Ρέι έγινε ρακοσυλλέκτρια υπό τη δούλεψη του Άνκαρ Πλατ, ψάχνοντας μέσα σε σκουπιδότοπους του Νεκροταφείου Αστρομαχητικών, το οποίο ήταν γεμάτο με απομεινάρια αστρόπλοιων και στρατιωτικής τεχνολογίας απο τη Μάχη του Τζακού. Πρώτα, δούλευε για άλλους εργοδότες, φέρνοντας τους τη λεία που έβρισκε σε συντρίμμια σκαφών της Καινούργιας Δημοκρατίας και της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας τα οποία είχαν πέσει κατά τη διάρκεια της μάχης. Άκουσε τοπικές ιστορίες για το τι συνέβη κατά τη διάρκεια της μάχης: ότι ήταν η τελευταία μάχη της κάποτε-ισχυρής Αυτοκρατορίας κατά τη διάρκεια του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου, ότι κατά τη διάρκεια της μάχης η Αυτοκρατορία κλείδωνε Δημοκρατικά σκάφη και τα τραβούσε κάτω στην επιφάνεια του πλανήτη μαζί τους και άλλα. Η μάχη είχε αφήσει τα πλοία παγιδευμένα στην άμμο σε διαφορετικές συνθήκες και η εξεύρεση εξαρτημάτων εργασίας κατέστη απαραίτητη για να κερδίσει μερίδια τροφίμων, το μόνο πράγμα που που μπορούσε να ανταλλάξει στη Προφυλακή Νίμα. Οι ανταλλαγές γίνονταν απο τον Πλατ, ο οποίος αντάλλαζε Δημοκρατικά και Αυτοκρατορικά απομεινάρια, που η Ρέι και οι άλλοι ρακοσυλλέκτες μπορούσαν να βρουν, με μερίδες φαγητού. Η Ρέι έμαθε πως μέρη απο τα σκάφη που μπορούσαν να επαναχρησιμοποιηθούν ήταν και τα σημαντικότερα. Οτιδήποτε που δεν μπορούσε να μπει σε άλλο σκάφος ήταν άχρηστο για τον Πλατ.

Αφύπνιση της δύναμης

Διαφυγή απο το Τζακού

«Χρειαζόμαστε ένα πιλότο!»
«Έχουμε έναν!
»
— Η Ρέι και ο Φιν καθώς δραπέτευαν απο τη Προφυλακή Νίμα

Ένα απο τα σκάφη που η Ρέι μάζευε σκουπίδια ήταν ο Ινφλίκτορ, ένας Άστρο Καταστροφέα κλάσης-Ιμπίριαλ που κατέρρευσε αφού η διοικήτρια του, η Καπετάνιος Σιένα Ρι, έριξε το πλοίο για να μην πέσει στα χέρια της Καινούργιας Δημοκρατίας.