FANDOM

«Για άλλη μια φορά οι Σιθ θα κυβερνήσουν το γαλαξία, και θα έχουμε ειρήνη.»
— Ο Νταρθ Σίντιους στο Νταρθ Βέιντερ

Οι Σιθ, γνωστοί και ως το Τάγμα των Σιθ, ήταν ένα τάγμα που χρησιμοποιούσε τη σκοτεινή πλευρά της δύναμης για να κατακτήσει το γαλαξία. Οι Σιθ ήταν αρχαίοι εχθροί με τους Τζεντάι και δύο τους έχουν πολεμήσει αμέτρητες φορές. Έχτισαν αυτοκρατορίες και πάλεψαν με τους Τζεντάι για τον έλεγχο του γαλαξία σε πολλές περιπτώσεις. Εξακόσια χρόνια πριν από τη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία οι Σιθ στράφηκαν ο ένας στον άλλο. Εκείνη την εποχή ο Νταρθ Μπέιν με σκοπό να σταματήσει τις εμφύλιες συγκρούσεις έκανε το Κανόνα των Δύο που προέβλεπε ότι θα υπήρχε μόνο ένας δάσκαλος Σιθ και ένας μαθητευόμενος. Οι Σιθ συνέχισαν για εκατοντάδες χρόνια να σχεδιάζουν μυστικά την καταστροφή των Τζεντάι. Ο Νταρθ Σίντιους και ο μαθητευόμενος του, Νταρθ Μολ, έκαναν την εμφάνιση τους στα τελευταία χρόνια της Δημοκρατίας. Ο Σίντιους ως Πάλπατιν έγινε Καγκελάριος, επομένως είχε τον έλεγχο της Δημοκρατίας και των Σιθ. Έπειτα, ο Σίντιους πήρε σαν μαθητή του το Κόμη Ντούκου που ώθησε τους Αυτονομιστές σε πόλεμο με τη Δημοκρατία. Τρία χρόνια μετά την έναρξη του Πολέμου των Κλώνων ο Σίντιους κατάφερε να κάνει τον Άνακιν Σκαϊγουόκερ να σκοτώσει το Κόμη Ντούκου. Ο Σίντιους έκανε τον Άνακιν μαθητή του με το όνομα Νταρθ Βέιντερ και σύντομα εξέδωσε τη Διαταγή 66 σκοτώνοντας σχεδόν όλους τους Τζεντάι, ενώ σε πολιτικό επίπεδο ο Πάλπατιν πήρε τον έλεγχο της Γερουσίας και έγινε Αυτοκράτορας, με τους Σιθ να ελέγχουν το γαλαξία για άλλη μια φορά. Ο Σίντιους και ο Βέιντερ διοίκησαν για πάνω από είκοσι χρόνια, μέχρι που εμφανίστηκε ο Λουκ Σκαϊγουόκερ. Ο Σίντιους προσπάθησε να τον φέρει στην σκοτεινή πλευρά, όμως εκείνος αρνήθηκε. Κατά την διάρκεια της μάχης αναμεταξύ τους και εκεί που ο Λουκ υπέφερε απο τις αστραπές του Σίντιους, ο Βείντερ άρπαξε το Σίντιους και τον σκότωσε ρίχνοντας τον στον αντιδραστήρα του δεύτερου Άστρου του Θανάτου. Οι Σιθ εξουδετερώθηκα και ο Βέιντερ πέθανε λίγο αργότερα, με τη δύναμη να έρχεται σε ισορροπία.

Ιστορία

Αρχαίες Εποχές

«Κάποτε ήμασταν αδέρφια. Όμως απο το Εκατονταετές Σκότος γεννήθηκαν οι Σιθ.»
— Άγνωστος Τζεντάι

Ιδρυμένη απο ένα αποκομμένο Τζεντάι κατά τη διάρκεια του Εκατονταετούς Σκότους οι Σιθ επιδίωξαν περαιτέρω γνώση και δύναμη μέσω της εκμάθησης της σκοτεινής πλευράς της δύναμης.

Η Αόρατη Απειλή

«Επιτέλους θα αποκαλύψουμε τους εαυτούς μας στους Τζεντάι. Επιτέλους θα πάρουμε εκδίκηση.»
— Ο Νταρθ Μολ στο Νταρθ Σίντιους
Sidious and Maul

Ο Νταρθ Σίντιους με το πρώτο μαθητή του, Νταρθ Μολ.

Οι Σιθ έμειναν κρυμμένοι για χίλια χρόνια, με τους Τζεντάι να τους θεωρούν νεκρούς, καθώς εκείνοι σχεδίαζαν την εκδίκηση τους απέναντι στο Τάγμα των Τζεντάι. Οι Σιθ παρέμειναν μια μακρινή ανάμνηση μέχρι τις τελευταίες ημέρες της Γαλαξιακής Δημοκρατίας όταν ο Νταρθ Σίντιους, ένας Σκοτεινός Άρχοντας των Σιθ και ο μαθητής του, Νταρθ Μολ, εμφανίστηκαν στους Τζεντάι. Ο Σίντιους είχε σκοτώσει το δάσκαλο του, Νταρθ Πλέγκιους, στον ύπνο του και πήρε στη κατοχή του τη θέση του δασκάλου για τον εαυτό του. Κρυβόταν απο τα δημόσια μάτια, υποδυόμενος το Γερουσιαστή του Νεμπού, Πάλπατιν, ενώ στα κρυφά ενορχήστρωσε την εισβολή του πλανήτη καταγωγής του απο την Εμπορική Ομοσπονδία. Αυτό επέτρεψε στο Σκοτεινό Άρχοντα να κάνει ένα παιχνίδι για το υψηλότερο γραφείο του γαλαξία στο πολιτικό του πρόσωπο και να σπείρει τους σπόρους της εκδίκησης των Σιθ. Ο Μολ επιτέθηκε στη Βασίλισσα Αμιντάλα του Νεμπού και αργότερα σκότωσε το δάσκαλο Τζεντάι Κουάι-Γκον Τζιν, όμως ηττήθηκε απο το πάνταγουαν του, Όμπι-Ουάν Κενόμπι και έπειτα εξαφανίστηκε. Παρά αυτό το εμπόδιο, οι Σιθ είχαν επιστρέψει, θολώνοντας τη δύναμη με την ισχύ της σκοτεινής πλευράς. Η άφιξη του Άνακιν Σκαϊγουόκερ, ενός νεαρού αγοριού ιδιαίτερα ισχυρό στη δύναμη πρόσφερε έναν πιθανό νέο μέλος των Σιθ δίπλα στο Νταρθ Σίντιους, ο οποίος είχε γίνει ο Ανώτατος Καγκελάριος της Δημοκρατίας με το δημόσιο του πρόσωπο, εκείνο του Πάλπατιν.

Ο Πόλεμος των Κλώνων

Εκπληρώνοντας το Μεγάλο Σχέδιο

«Έχω καλά νέα για σένα, άρχοντα μου, ο πόλεμος ξεκίνησε.»
«Εξαιρετικά, όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο.
»
— Ο Νταρθ Ταϊράνους και ο Νταρθ Σίντιους
Sidious and Tyranus

Ο Νταρθ Σίντιους με το δεύτερο του μαθητή, Νταρθ Ταϊράνους.

Με την απώλεια του Νταρθ Μολ, ο Νταρθ Σίντιους πήρε ένα καινούργιο μαθητή, ένα πρώην Τζεντάι, το Κόμη Ντούκου. Παίρνοντας το Σιθ όνομα Νταρθ Ταϊράνους, ο Ντούκου έγινε το πρόσωπο της Συνομοσπονδίας των Ανεξάρτητων Συστημάτων ενάντια στη Δημοκρατία και έσπρωξε το γαλαξία σε πόλεμο. Οι Τζεντάι, κάποτε ειρηνευτές, έγιναν στρατηγοί και πολεμιστές, ένα βαθμό που πρωτύτερα αρνιόνταν λόγω του κώδικα των Τζεντάι. Εκείνη την εποχή, ο Κόμης Ντούκου πήρε το δικό του μαθητή στο πρόσωπο της Ασάζ Βέντρες, παρόλο που ένας τρίτος Σιθ απαγορευόταν σύμφωνα με το Κανόνα των Δύο. Η Βέντρες, ωστόσο, υπηρετούσε το Ντούκου ως η προσωπική του δολοφόνος. Η Βέντρες, καθώς και οι υπόλοιποι που στρατολόγησε ο Ντούκου, επίσης ωφέλησαν τους Σιθ με το να κρύβουν το γεγονός ότι ο Ντούκου ήταν ένας απλός μαθητής του Νταρθ Σίντιους. Για τουλάχιστον δύο χρόνια μέσα στο Πόλεμο των Κλώνων, πολλοί Τζεντάι θεωρούσαν πως ο Ντούκου ήταν ο δάσκαλος του Τάγματος των Σιθ και ο Σίντιους μπορούσε να συνεχίσει να χειρίζεται τη Δημοκρατία χωρίς να προκαλέσει υποψίες.

SidiousVsNightbrothers

Ο Σίντιους μάχεται ενάντια στο Μολ και στον Οπρές.

Η Βέντρες διασταύρωσε τα ξίφη της με τους Άνακιν Σκαϊγουόκερ, Όμπι-Ουάν Κενόμπι και Ασόκα Τάνο σε αμέτρητες περιπτώσεις. Ενώ ήταν αφοσιωμένη στο στόχο της, ο δάσκαλος της εν τέλει τη πρόδωσε σύμφωνα με τις διαταγές του Νταρθ Σίντιους. Ο Ντούκου σύντομα ταξίδεψε στο Ντάθομιρ με στόχο να βρει ένα καινούργιο μαθητή. Εκείνος και οι αδερφές του σκότους τελικά συμφώνησαν για ένα νεαρό Ζάμπρακ που ονομαζόταν Σαβάζ Οπρές και ήταν ο αδερφός του Νταρθ Μολ. Ωστόσο, η Ασάζ Βέντρες ζήτησε εκδίκηση για τη προδοσία του Ντούκου και χρησιμοποίησε τον Οπρές ως μέσο επίτευξης του στόχου της. Βασανιζόμενος απο τις απαιτήσεις των δυο αφέντων του, ο Οπρές τελικά γύρισε εναντίον των Βέντρες και Ντούκου. Αφού επέστρεψε στις αδερφές του σκότους, ο Οπρές έμαθε πως ο αδερφός του, Νταρθ Μολ, ο οποίος θεωρούταν νεκρός, δεν είχε πεθάνει. Ο Μολ είχε επιβιώσει το τραυματισμό του στο Νεμπού λόγω της τεράστιας εξάρτησης του από τη σκοτεινή πλευρά και ζούσε στους σωρούς σκουπιδιών στο Λόθορ Μάινορ. Παρόλα αυτά, η τραγική κατάληξη του Μολ είχε ως αποτέλεσμα να τρελαθεί. Θυμόταν μόνο μια λέξη: «Κενόμπι». Οδηγούμενος απο έναν Ανακόνταν, ονόματι Μόρλεϊ, ο Οπρές κατάφερε να επιστρέψει το Μολ στις αδερφές του σκότους για θεραπεία. Τώρα, θεραπευμένος απο τη τρέλα και με δύο μηχανικά πόδια, ο Νταρθ Μολ ξεκίνησε ένα κυνήγι για τον άνθρωπο που του είχε σχεδόν καταστρέψει τη ζωή, τον Όμπι-Ουάν Κενόμπι. Το σχέδιο εκδίκησης του έφτασε στο τέλος του με τη δολοφονία της πραγματικής αγάπης του Κενόμπι. Ωστόσο, ο Νταρθ Σίντιους ένιωσε τη δράση του πρώην μαθητή του και ταξίδεψε στο Μάνταλορ για να της θέσει ένα τέλος. Εκεί, σκότωσε τον Οπρές και αιχμαλώτισε το Μολ, φυλακίζοντας τον σε μια παλιά φυλακή που βρισκόταν σε μια βουνοκορφή, γνωστή ως Η Σπάιρ, σε μια περίτεχνη αρχική κίνηση των Σιθ για να διευθετήσει μια μακροχρόνια και θανάσιμη διαμάχη με τις Αδερφές του Σκότους.

Αργότερα, κατά τη διάρκεια του πολέμου, ο Γιόντα επισκέφτηκε το Μόραμπαντ, το πλανήτη καταγωγής των Σιθ. Ο δάσκαλος Τζεντάι αντιμετώπισε ένα απατηλό φάντασμα του αρχαίας Σιθ Νταρθ Μπέιν, ο οποίος ήταν θαμμένος στον άγονο πλανήτη, και μονομάχησε με το Σίντιους σε ένα πνευματικό επίπεδο ως αποτέλεσμα μιας αρχαίας, μαγικής τελετής των Σιθ. Μέσω αυτής της εμπειρίας, ο Γιόντα έμαθε μερικά πράγματα για τη δύναμη, τα οποία οι Σιθ δεν γνώριζαν.

Η Εκδίκηση των Σιθ

«Επιτέλους, οι Τζεντάι δεν υπάρχουν πια.»
— Ο Νταρθ Σίντιους στο Γιόντα
Flaming temple

Ο ναός των Τζεντάι μέσα στις φλόγες.

Μετά απο τρία χρόνια του Πολέμου των Κλώνων, το μεγάλο σχέδιο του Νταρθ Σίντιους είχε σχεδόν ολοκληρωθεί. Θυσίασε το Κόμη Ντούκου σε ένα βίαιο φόνο απο τον Άνακιν Σκαϊγουόκερ για να χειραγωγήσει το νεαρό Τζεντάι. Ως Πάλπατιν είπε στο Άνακιν το θρύλο των Σιθ για το Νταρθ Πλέγκιους. Ο Πλέγκιους μέσω της σκοτεινής πλευράς, είχε αποκτήσει τη δυνατότητα να κρατάει τους ανθρώπους απο το να πεθαίνουν μέχρις ότου ο μαθητευόμενος το σκότωσε στον ύπνο του. Η ιστορία ενθουσίασε το Άνακιν, ο οποίος ήταν απεγνωσμένος με τον ενδεχόμενο θάνατο της αγαπημένης του, Πάντμε Αμιντάλα, και ήθελε να αποκτήσει αυτήν την δύναμη.

Τελικά, ο Πάλπατιν αποκάλυψε το ποιος ήταν πραγματικά και παρέσυρε τον Άνακιν στη σκοτεινή πλευρά. Ο δάσκαλος Τζεντάι Μέις Ουίντου προσπάθησε να συλλάβει το Σκοτεινό Άρχοντα, όμως σκοτώθηκε μετά απο την παρέμβαση του Άνακιν. Μετά απο αυτό ο Άνακιν μετονομάστηκε σε Νταρθ Βέιντερ και έγινε Σιθ. Ο Σίντιους τότε, εξέδωσε τη Διαταγή 66, τη σφαγή των Τζεντάι, με το Βέιντερ να ηγείται στην επίθεση στο ναό των Τζεντάι. Έπειτα, διέταξε το Βέιντερ να πάει στο σύστημα Μούσταφαρ ώστε να σκοτώσει το Αυτονομιστικό Συμβούλιο και έτσι να τελειώσει τη Συνομοσπονδία. Στη πολιτική αρένα, κατηγόρησε τους Τζεντάι ως προδότες οι οποίοι προσπάθησαν να τον δολοφονήσουν και αναδιοργάνωσε τη Δημοκρατία χρησιμοποιώντας την εξουσία που του δόθηκε ως αποτέλεσμα του Πολέμου των Κλώνων για να μετατρέψει τη Γαλαξιακή Δημοκρατία στη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία, εγκαθιστώντας τον εαυτό του ως Αυτοκράτορα. Για άλλη μια φορά οι Σιθ κυβερνούσαν το γαλαξία, χωρίς να το ξέρει κανείς εκτός απο τους λιγοστούς εναπομείναντες Τζεντάι.

Αυτοκρατορική Εποχή

Άνοδος της Αυτοκρατορίας

«Και οι μαθητές μου; Ο Νταρθ Μολ ήταν μια απώλεια, όμως ο Νταρθ Ταϊράνους... ήταν σαν μια τορπίλη πρωτονίων. Υπηρέτησε το σκοπό του και έφυγε. Είχα έναν...ανώτερο υποψήφιο στο μυαλό μου. Τα καταφέραμε Βέιντερ, οι Τζεντάι καταστράφηκαν! Η Δημοκρατία είναι ένα θρυμματισμένο πτώμα που εγώ πρέπει να αναστήσω ως μαριονέτα! Και εσύ, Βέιντερ-το αγόρι που μετατράπηκε στον άνδρα που προοριζόταν να γίνει...»
— Ο Νταρθ Σίντιους στο Νταρθ Βέιντερ
Vader and Sidious

Ο Νταρθ Σίντιους με το τρίτο και τελευταίο μαθητή του, Νταρθ Βέιντερ.

Μετά απο τη αναδιοργάνωση της Δημοκρατίας και την εκκαθάριση των Τζεντάι, ο Νταρθ Σίντιους και ο Βέιντερ κυβέρνησαν τη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία για πάνω απο είκοσι χρόνια μέχρι τη Μάχη του Έντορ. Οι δύο Άρχοντες Σιθ ίδρυσαν ένα στέλεχος στρατού απο χρήστες της σκοτεινής πλευράς γνωστοί ως οι Ανακριτές. Στους Ανακριτές δόθηκε η διαταγή να κυνηγήσουν επιζώντες της Εκκαθάρισης των Τζεντάι και να εμποδίσουν παιδιά διαισθητικά της δύναμης απο το να γίνουν Τζεντάι. Ο πρώτος Ανακριτής ήταν ο Μέγας Ανακριτής, ο οποίος ήταν ένας πρώην Φρουρός Τζεντάι και ιππότης. Οι Ανακριτές εκπαιδεύτηκαν απο το Βέιντερ και ήταν οπλισμένοι με περιστρεφόμενα φωτόσπαθα με δύο λεπίδες.