FANDOM

Είστε στόρμτρουπερ. Είστε το ένθερμο όπλο στο οπλοστάσιο του Αυτοκράτορα. Μην τον απογοητεύσετε. Μην με απογοητεύσετε.
— Διοικήτρια Αλέσια Μπεκ

Οι Στόρμτρουπερ ήταν οι στρατιώτες της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας. Ανήκαν στο Αυτοκρατορικό Πεζικό υπό την ηγεσία του Σώματος των Στόρμτρουπερ. Τους διακρίνουμε κυρίως για την αφοσίωση τους στον Αυτοκράτορα, τον ιδρυτή της Αυτοκρατορίας και θεωρούνται ανίκανοι να προδώσουν το κράτος που υπηρετούν. Φορούσαν μια άσπρη ολόσωμη πανοπλία πάνω απο ένα μαύρο ολόσωμο προστατευτικό κάλυμμα,για να έχουν μια επιβλητική όψη. Μαζί με την πανοπλία είχαν και ένα ποικίλο εξοπλισμό επιβίωσης και έλεγχο εσωτερικής θερμοκρασίας,επιτρέποντάς τους να μπορούν να επιβιώσουν σε σχεδόν κάθε περιβάλλον, αλλά με λίγη προστασία απο σφαίρες λέιζερ. Μεταξύ των συνηθισμένων στρόμτρουπερ υπήρχαν και υποομάδες όπως: οι Σνόουτρουπερ και οι Σκάουτ τρούπερ. Ήταν συνήθως εξοπλισμένοι με τα όπλα E-11.

Τριάντα χρόνια μετά την Μάχη του Έντορ το Πρώτο Τάγμα άρχισε την χρήση μιας διαφορετικής εκδοχής των στόρμτρουπερ για τους σκοπούς του.

Ιστορία

Στόρμτρουπερ; Εδώ; Κινδυνεύουμε. Πρέπει να το πω στους άλλους. Ωχ όχι πυροβολήθηκα!
C-3PO

Οι Στόρμτρουπερ αποτελούν την απόλυτη εξέλιξη των κλώνων στρατιωτών που υπηρέτησαν το πλευρό της Γαλαξιακής Δημοκρατίας στον Πόλεμο των Κλώνων ενάντια στην Συνομοσπονδία των Ανεξάρτητων Συστημάτων. Μετά την εκτέλεση του Αυτονομιστικού Συμβουλίου, ο Πάλπατιν, ο Ανώτατος Καγκελάριος της Δημοκρατίας, μετέτρεψε το δημοκρατικό πολίτευμα σε ένα τυραννικό καθεστώς με το όνομα Πρώτη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία. Με την εξέλιξη της Αυτοκρατορίας, η στολή των κλώνων αναβαθμίστηκε. Επιπρόσθετα ο Αυτοκράτορας διέταξε την εξολόθρευση του Τάγματος των Τζεντάι, τους πρώην αξιωματικούς των κλώνων στον πόλεμο. Με το νέο καθεστώς οι κλώνοι στρατιώτες-τώρα γνωστοί Στόρμτρουπερ-τέθηκαν υπό την ηγεσία των Αυτοκρατορικών αξιωματικών και κυβερνητών αντί για τους κλώνους λοχαγούς και διοικητές που είχαν παλιότερα. Κατά την μετατροπή των κλώνων τους ανατέθηκε να συντάξουν τους υπόλοιπους αυτόνομους πλανήτες με το κράτος. Καθώς η επιταχυνόμενη διαδικασία γήρανσης των κλώνων τους έκανε, με τον καιρό ανίκανους να μπορούν να αντεπεξέλθουν με τα καθήκοντά τους, τους αντικατάστησαν άνθρωποι εθελοντές και κληρωτοί. Παρ 'όλα αυτά, πολλοί κλώνοι παρέμειναν στην υπηρεσία της Αυτοκρατορίας ως εκπαιδευτές στην Αυτοκρατορική Ακαδημία, ενώ άλλοι παρέμειναν στον στρατό,όπως ο λοχίας Κρεστ και ο TX-828,που ήταν ενεργοί κατά την Μάχη του Γιάβιν.

Κατά την διάρκεια του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου, ο μαθητής του Αυτοκράτορα, ο Νταρθ Βείντερ, είχε υπό την ηγεσία του ένα πιστό τάγμα απο στόρμτρουπερ, που με αυτό συνέλαβε την Λέια Οργκάνα σε ένα σκάφος του Άλντερααν, λίγο πριν την Μάχη του Γιάβιν.

Οι Στόρμτρουπερ ήταν ξανά ενεργοί,σχεδόν τριάντα χρόνια μετά την Μάχη του Έντορ υπό την ηγεσία μίας στρατιωτικής και ισχυράς πολιτικής ομάδας με το όνομα Πρώτο Τάγμα, με ανανεωμένη πανοπλία και νέο ισχυρό εξοπλισμό.

Εκπαίδευση

Σε αντίθεση με τους προκατόχους τους,η πλειοψηφία των Στόρμτρουπερ ήταν μη-κλώνοι νεοσύλλεκτοι. Οι Αυτοκρατορικοί δόκιμοι αποστέλλονταν σε Αυτοκρατορικές Ακαδημίες και υποβάλλονταν σε αυστηρή εκπαίδευση για να γίνουν, άριστα εκπαιδευμένοι στρατιώτες, πιστοί στην Αυτοκρατορία. Οι Στόρμτρουπερ εκπαιδευόντουσαν να αγνοούν τους πεσμένους συντρόφους τους στη μάχη και να συνεχίσουν να πολεμούν, με κάθε κόστος, ακόμα και αν οι πιθανότητες ήταν εναντίον τους.

Παρά το γεγονός ότι ήταν ένα σπάνιο θέαμα, οι γυναίκες δεν είχαν απαγορευθεί από το να υπηρετούν στις τάξεις των Στόρμτρουπερ. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, οι γυναίκες δόκιμοι τοποθετήθηκαν σε μονάδες εκπαίδευσης θηλέων. Η Μονάδα Φορν ήταν μια τέτοια μονάδα στην Ακαδημία για Νεαρούς Αυτοκρατορικούς, στον Λοθάλ.

Μεταξύ άλλων, οι δόκιμοι εκπαιδευόντουσαν να ρίχνουν με ακτινοβόλα, να πιλοτάρουν Αυτοκρατορικά Πολύποδα και την σκληρότητα που χρειαζόταν για να γίνουν Στόρμτρουπερ. Δόκιμοι που έμπαιναν στις Αυτοκρατορικές Ακαδημίες, αναγκαζόντουσαν να αντιμετωπίζουν προγραμματισμένα μαθήματα και τεστ στην σωματική δύναμη, την ευκινησία, τα αντανακλαστικά και στην ευφυΐα. Τέτοια μαθήματα και τεστ δεξιοτήτων γινόντουσαν όλο και πιο δύσκολα, με την πάροδο του χρόνου και η λογοδοσία των απωλειών ήταν σκληρή.

Όσο οι δόκιμοι ήταν μέσα στην ακαδημία, φορούσαν άσπρες στολές και εξειδικευμένα κράνη,παρόμοια με την συνηθισμένη πανοπλία των Στόρμτρουπερ ή με αυτή των πιλότων. Εκτός από τη βασική εκπαίδευσή τους, πολλοί δόκιμοι είχαν επίσης άλλα καθήκοντα, μη πολεμικά στη βάση. Τέτοια καθήκοντα πρόσφεραν στους δοκίμους την ευκαιρία να αποκτήσουν περισσότερη εμπειρία, από τους συνομηλίκους τους, και συχνά τους παρουσιάζονταν ανταμοιβές για άριστη απόδοση κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών ασκήσεων.

Καθώς οι δόκιμοι ήταν στο στάδιο της αξιολόγησης, οι υπεύθυνοι αξιωματικοί ήταν διδαγμένοι να λαμβάνουν υπόψη τους τυχόν συνδέσεις των δόκιμων με την δύναμη. Σε τέτοια περίπτωση θα έπρεπε να το αναφέρουν στους ανώτερους τους.

Rogue One Stormtroopers.jpg

Πανοραμική εικόνα των στόρμτρουπερ

Σε άλλες γλώσσες

Also on FANDOM

Random Wiki