FANDOM

Rebel fleet ESB

Σκάφη του Επαναστατικού Στόλου

«Η Επαναστατική Συμμαχία είναι πολύ καλά εξοπλισμένη. Είναι πιο επικίνδυνη απ' ότι νομίζεις.»
— Στρατηγός Κάσσιο Τέιτζ

Ο Συμμαχικός Στόλος, γνωστός και ως Επαναστατικός Στόλος, ήταν μια ομάδα απο διάφορα αστρικά πλοία που χρησιμοποιήθηκαν απο την Επαναστατική Συμμαχία στη προσπάθεια της κόντρα στη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία.

Ιστορία

Εκκενώνοντας τον Γιάβιν

Μετά τη Μάχη του Γιάβιν, ο Ναύαρχος Τζίαλ Άκμπαρ και ο Επαναστατικός Στόλος έφτασαν στον Γιάβιν 4 για να ξεκινήσουν την εκκένωση του Γιάβιν. Έπειτα, ο Επαναστατικός Στόλος μπήκε στη τροχιά του εγκαταλελειμμένου πλανήτη Όρτο Πλουτόνια, ενώ περίμεναν να εγκαταστήσουν ένα κατάλληλο ορμητήριο, στέλνοντας επαναστάτες στρατιώτες στον πλανήτη για ασκήσεις. Μετά απο την επίθεση των επαναστατών στον Σάιμουν 1, η Πριγκίπισσα Λέια Οργκάνα και η ομάδα της συναντήθηκαν με τον στόλο για να βρεθούν με τον Άκμπαρ και την Μον Μόθμα.

Μάχη του Χοθ

Κατά τη διάρκεια της Μάχης του Χοθ, πολλά μεταγωγικά της Επαναστατικής Συμμαχίας χρησιμοποιήθηκαν για να διαφύγουν το προσωπικό και ο εξοπλισμός απο την Βάση Έκο. Παρόλο που η μάχη ήταν μια ήττα για την Επανάσταση, ένας σημαντικός αριθμός επαναστατών διέφυγε απο τον Χοθ. Μετά τη Μάχη του Χοθ, μια νέα επαναστατική βάση ανεγέρθηκε στον ερημωμένο πλανήτη 5251977. Μετά απο βαριές απώλειες μετά το Χοθ, οι επαναστάτες ακολούθησαν το πρωτόκολλο διασποράς, διαχωρίζοντας το στόλο σε μικρά κομμάτια που απλώθηκαν σε όλο το γαλαξία, σε μια προσπάθεια να αρνηθούν στην Αυτοκρατορία μια γρήγορη νίκη προπαγάνδας, όπως αυτή στο Χοθ, καθώς και να καθυστερήσουν το Αυτοκρατορικό Ναυτικό στην προσπάθειά του να προσεγγίσει την Επανάσταση. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες τολμηρές συμπλοκές μετά την Μάχη του Γιάβιν, ο Επαναστατικός Στόλος εξαπέλυσε έναν πόλεμο επιβίωσης.

Συνάθροιση κοντά στον Σάλλούστ

Μετά απο μια ριψοκίνδυνη συνάντηση στον πλανήτη Ζάστιγκα, του Εξωτερικού Δακτυλίου, όπου αναρίθμητα μέλη της Συμμαχίας έμαθαν για την ύπαρξη και τη τοποθεσία του δεύτερου Άστρου του Θανάτου, ο Επαναστατικός Στόλος συγκεντρώθηκε πάνω στον πλανήτη Σάλλουστ πριν απο την επίθεση, γνωρίζοντας ότι η αποτυχία τους να καταστρέψουν αμέσως τον επίφοβο σταθμό μάχη της Αυτοκρατορίας θα μπορούσε να σημάνει το τέλος για ολόκληρο το επαναστατικό κίνημα. Οι Τσουμπάκα, R2-D2, πριγκίπισσα Λέια και ο Λάντο Καλρίζιαν προσχώρησαν στον στόλο, αφού έσωσαν τον Χαν Σόλο απο τον πλανήτη Τατουίν, όπου σύντομα τους βρήκε ο Λουκ Σκαϊγουόκερ όταν γύρισε απο τον Ντέιγκομπα.

Μάχη του Έντορ

Αφού έφτασαν στο δασώδες φεγγάρι του Έντορ, οι μεγάλες ναυαρχίδες αντιμετώπισαν τον Αυτοκρατορικό Στόλο στη Μάχη του Έντορ. Τουλάχιστον δύο Αστρικές θαλαμηγοί Μον Καλαμάρι καταστράφηκαν απο το σουπερλέιζερ του δεύτερου Άστρου του Θανάτου, όμως τα άλλα πλοία ήταν σε θέση να πλησιάσουν σε κοντινή απόσταση τον Αυτοκρατορικό Στόλο και να επιτεθούν. Παρά τις βαριές απώλειες, κατάφεραν να νικήσουν τις συσσωρευμένες δυνάμεις στο Έντορ. Μετά τη μάχη η Καινούργια Δημοκρατία ιδρύθηκε απο τους ηγέτες της Συμμαχίας και ο Συμμαχικός Στόλος αναδιοργανώθηκε στον Στόλο της Καινούργιας Δημοκρατίας.

Ηγεσία και Έλεγχος

Home One briefing room

Ο Συμμαχικός Στόλος προετοιμάζεται για την επίθεση στο δεύτερο Άστρο του Θανάτου

Ο Συμμαχικός Στόλος και οι δραστηριότητες του επιβλέπονταν απο την Συμμαχική Υψηλή Ηγεσία που διαχειριζόταν τα υπολογιστικά και στρατηγικά θέματα των προσπαθειών της Επανάστασης ενάντια στην επικρατούσα Γαλαξιακή Αυτοκρατορία, με τον Τζίαλ Άκμπαρ να είναι ο ναύαρχος του στόλου. Σαν στρατιωτικοί εθελοντές, οι νεοσύλλεκτοι μπορούσαν να έρθουν και να φύγουν όποτε ήθελαν, χωρίς να το αναφέρουν στους ανωτέρους τους. Η πρακτική αυτή, όμως, ήταν παρακινδυνευμένη, ενώ τα μέλη της έμεναν συχνά με το στόλο λόγω της μια αίσθηση της συντροφικότητας και της δυσκολίας να επιστρέψουν στους πλανήτες τους, οι οποίοι συνήθως ήταν υπό αυτοκρατορική κατοχή. Με τον στόλο να κινείται μόνιμα, μπορούσε να πάρει εβδομάδες για έναν αποκομμένο πιλότο να γυρίσει στη διμοιρία του, εν μέρει λόγω του πρωτοκόλλου διασποράς για τους επαναστάτες πιλότους, η οποία ίδρυσε μια πρακτική όπου τυχαία επέλεγαν ένα μονοπάτι σε διάφορα σε όλο το υπερδιάστημα με σκοπό να γλιτώσουν απο μια τυχόν επιδίωξη απο την Αυτοκρατορία.

Με τον σχηματισμό της Καινούργιας Δημοκρατίας, ο Συμμαχικός Στόλος αναδιοργανώθηκε στον Στόλο της Καινούργιας Δημοκρατίας.

Πλοία

Κλάσεις ναυαρχίδων

Φρεγάτες

Κορβέτες

Μεταγωγικά

Ελικόπτερα

Φορτωτές

Θαλαμηγός

Αστρικές Σαϊτες

Αστρομαχητικά

Also on FANDOM

Random Wiki