FANDOM

«"Είμαστε στο χείλος του πολέμου ξανά."»
— Στρατηγός Λέια Οργκάνα

Πριν απο το 34 ΜΜΓ, μια σύγκρουση ξέσπασε μεταξύ του Πρώτου Τάγματος, μιας στρατιωτικής χούντας που εμπνεύστηκε απο τη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία, και της Αντίστασης, ενός θρυμματισμένου πυρήνα της Καινούργιας Δημοκρατίας που ιδρύθηκε απο τη Στρατηγό Λέια Οργκάνα.

Εισαγωγή

Στο τέλος του Πολέμου των Κλώνων μεταξύ της Γαλαξιακής Δημοκρατίας και της Συνομοσπονδίας των Ανεξάρτητων Συστημάτων, ο Ανώτατος Καγκελάριος Πάλπατιν, ο οποίος στη πραγματικότητα ήταν ο Σκοτεινός Άρχοντας των Σιθ Νταρθ Σίντιους, αναδιοργάνωσε τη Δημοκρατία στην πρώτη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία και ανακήρυξε τον εαυτό του Γαλαξιακό Αυτοκράτορα. Ο Αυτοκράτορας κήρυξε τους Τζεντάι εχθρούς του κράτους και ξεκίνησε μια εκστρατεία η οποία σχεδόν οδήγησε στην εξαφάνιση του τάγματος. Τελικά, μια κόντρα μεταξύ της Αυτοκρατορίας και διαφόρων επαναστατικών πυρήνων, που είχαν ενωθεί σε μια ενιαία στρατιωτική συμμαχία, οδήγησε σε ένα πόλεμο.

Η Αυτοκρατορία υπέστη μια κρίσιμη ήττα στη Μάχη του Έντορ στα χέρια της Επαναστατικής Συμμαχίας με τους θανάτους του Αυτοκράτορα και του κύριου υπασπιστή και μαθητή του, Νταρθ Βέιντερ, και τη καταστροφή των Σιθ. Παρόλα αυτά η παρακαταθήκη της Αυτοκρατορίας υπέμεινε καθώς το Πρώτο Τάγμα αναγεννήθηκε απο τις στάχτες της Αυτοκρατορίας για να απειλήσει τη Καινούργια Δημοκρατία, η οποία σχηματίστηκε απο την Επαναστατική Συμμαχία μετά τη Μάχη του Έντορ. Καθοδηγούμενο απο τον Ανώτατο Ηγέτη Σνόουκ, το Πρώτο Τάγμα ακολούθησε τα βήματα της Παλιάς Αυτοκρατορίας. Το Τάγμα χρησιμοποίησε διάφορα εκσυγχρονισμένα μοντέλα των όπλων και των στρατιωτών της Αυτοκρατορίας, συμπεριλαμβανομένων των Μαχητικών Τάι και των στόρμτρουπερ. Η Δημοκρατία φαινόταν να είναι ουδέτερη, όμως μυστικά βοηθούσε την Αντίσταση να πολεμήσει το Πρώτο Τάγμα. Η Στρατηγός Λέια Οργκάνα οδήγησε την Αντίσταση στη σύγκρουση της με το Πρώτο Τάγμα, αλλά είχε και το στόχο να εντοπίσει τον αδελφό της Λουκ Σκαϊγουόκερ, ο οποίος είχε αυτοεξοριστεί λόγω της θλίψης του για την προδοσία του Μπεν Σόλο για τη γενιά των Τζεντάι.

Ιστορία

Αυξανόμενες εντάσεις

OR Kappa 2722 skirmish.png

Ο Πο Ντάμερον αντιμετωπίζοντας δυνάμεις του Πρώτου Τάγματος στο σύστημα ΟΡ-Κάππα-2772.

«"Είναι έργο του Πρώτου Τάγματος να αφαιρεθεί η αταξία από την δικιά μας ύπαρξη, έτσι ώστε ο πολιτισμός να επιστρέψει στην σταθερότητα που προωθεί την πρόοδο. Μία σταθερότητα που υπήρχε κατά την διάρκεια της Αυτοκρατορίας και η οποία αντικαταστάθηκε από την αναρχία της επανάστασης όπου κληρονομήθηκε από την λεγόμενη Δημοκρατία, και θα αποκατασταθεί από εμάς. Οι μελλοντικοί ιστορικοί θα βλέπουν αυτήν την στιγμή ως την στιγμή όπου ένα δυνατό χέρι έφερε τον νόμο πίσω στον πολιτισμό."»
— Κάιλο Ρεν

Το 34 ΜΜΓ, τριάντα χρόνια μετά τη Μάχη του Έντορ μια δύσκολη ειρήνη υπήρχε μεταξύ της Καινούργιας Δημοκρατίας και του Πρώτου Τάγματος, το οποίο είχε σχηματιστεί απο τις στάχτες της "Παλιάς Αυτοκρατορίας". Παραβαίνοντας τη Γαλαξιακή Συμφωνία, το Πρώτο Τάγμα άρχισε να ξαναχτίζει το στρατό του και να αποκτά προηγμένα όπλα και αστρομαχητικά. Δυνάμεις του Πρώτου Τάγματος συχνά περνούσαν τα σύνορα Τρανς-Χίντιαν και ξεκίνησαν διάφορες επιδρομές στο διάστημα της Δημοκρατίας. Παρά τις βάσιμες αναφορές πως για τη στρατιωτικοποίηση και την αγριότητα του Πρώτου Τάγματος, η Γαλαξιακή Γερουσία και η Δημοκρατική Διοίκηση αρνήθηκαν να αναλάβουν ισχυρή στρατιωτική δράση απέναντι στο Τάγμα. Ο Αστροστόλος της Καινούργιας Δημοκρατίας είχε εντολές να μην πολεμήσει με δυνάμεις του Πρώτου Τάγματος και να περιπολεί το διάστημα της Δημοκρατίας.

Ενώ περιπολούσε το Τομέα Μίριν, ο αστρομαχητικός διοικητής της Καινούργιας Δημοκρατίας Πο Ντάμερον και η Διμοιρία του Ξίφους απάντησαν σε μια κλήση ανάγκης απο το φορτηγό Γισίρα Ζάιντ πάνω απο το Σουράζ 4. Το φορτηγό κουβαλούσε 46 συστοιχίες φόρτισης υψηλής ισχύος η οποία θα μπορούσε εύκολα να μετατραπεί σε στρατιωτική χρήση. Κατά τη διάρκεια της επακόλουθης αναμέτρησης στο Σουράζ, η Διμοιρία του Ξίφους κατάφερε να εξουδετερώσει διάφορα αστρομαχητικά του Πρώτου Τάγματος όμως δεν κατάφεραν να εμποδίσουν το φορτηγό που είχε υποστεί αεροπειρατεία απο το να πηδήξει στο υπερδιάστημα. Ως απάντηση, ο Πο Ντάμερον ανέφερε την αψιμαχία στον Ταγματάρχη Λόνο Ντέσο και υποστήριξε την ανίχνευση του πλοίου και να ερευνήσουν γιατί το Πρώτο Τάγμα ενδιαφερόταν για αυτό. Παρόλα αυτά, ο Ντέσο διέταξε το Πο να μην καταδιώξει το Πρώτο Τάγμα, αναφέροντας τις πολιτικές άμυνας του στρατού της Καινούργιας Δημοκρατίας.

Παραβαίνοντας τις διαταγές του Ταγματάρχη Ντέσο, o Πο ανέλαβε μια μη εγκεκριμένη αποστολή, η οποία είχε να κάνει με τον εντοπισμό του Γισίρα Ζάιντ. Αντιμετωπίζοντας κυρώσεις απο το στρατό της Δημοκρατίας γιατί παρέβηκε διαταγές, ο Πο έφυγε απο τον Αστροστόλο της Δημοκρατίας και έγινε μέλος της Αντίστασης υπό τις συμβουλές της Στρατηγού Λέια Οργκάνα. Αργότερα, η Στρατηγός Οργανα έλαβε πληροφορίες ότι ο γερουσιαστής του Χεβούριον Ερούντο Ρο-Κίντορ συνεργαζόταν κρυφά με το Πρώτο Τάγμα, υπονομεύοντας κινήσεις στην Γαλαξιακή Γερουσία. Χωρίς σκληρά αποδεικτικά στοιχεία, η Λέια απέστειλε το Πο και τους πρώην συνεργάτες της Διμοιρίας του Ξίφους σε μια συγκεκαλυμμένη αποστολή για να κλέψει το αστρόπλοιο του Ρο-Κίντορ Χεβούριον Γκρέις και να αποκτήσει τους υπολογιστές του. Παρά την αντίσταση που προέβαλλε το Πρώτο Τάγμα, οι πιλότοι της Αντίστασης κατάφεραν να κλέψουν το Χεβούριον Γκρέις και να εκθέσουν τη συνεργασία του Ρο-Κίντορ με το Πρώτο Τάγμα. Συν τοις άλλοις, η Λέια βρήκε πληροφορίες που οδηγούσαν στον αδερφό της, Λουκ και έστειλε το Πο να βρει τον Λορ Σαν Τέκα.

Also on FANDOM

Random Wiki