FANDOM

«Είμαι ένας απλός άνθρωπος που προσπαθεί να τα φέρει βόλτα στο γαλαξία.»
— Τζάνγκο Φετ

Ο Τζάνγκο Φετ ήταν ένας άνθρωπος από τον πλανήτη Κόνκορντ Ντον, και ευρέως θεωρούταν ο καλύτερος κυνηγός επικηρυγμένων στο γαλαξία κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών της Γαλαξιακής Δημοκρατίας. Ο Φετ φορούσε μια Μανταλοριανή πανοπλία ως κυνηγός επικηρυγμένων, αν και δεν θεωρούταν Μανταλοριανός από την Νέα Μανταλοριανή κυβέρνηση του πλανήτη Μάνταλορ.

Στα χρόνια πριν τον Πόλεμο των Κλώνων, ο Φετ προσελήφθη από το Άρχοντα Σιθ Νταρθ Ταϊράνους να γίνει το γενετικό πρότυπο των κλώνων στρατιωτών για τον Μέγα Στρατό της Δημοκρατίας. Ήταν επίσης πίσω από τις απόπειρες δολοφονίας εναντίον της γερουσιαστή Πάντμε Αμιντάλα για λογαριασμό της Συνομοσπονδίας των Ανεξάρτητων Συστημάτων. Μετά το θάνατο του Φετ κατά τη διάρκεια της Μάχης της Τζεονόσις, ο γιος του, ο Μπόμπα Φετ-ένας μη τροποποιημένος κλώνος τον οποίο έθεσε ως παιδί του-ακολούθησε τα βήματα του πατέρα του και έγινε ένας από τους πλέον ο πιο θανατηφόρος κυνηγούς επικηρυγμένων στο γαλαξία.

Βιογραφικό

«Προσλήφθηκα από έναν άνδρα ονόματι Ταϊράνους, σε ένα από τα φεγγάρια του Μπόγκντεν.»
— Τζανγκο Φεττ, στον Όμπι-Ουάν Κενόμπι

O Τζάνγκο Φετ γεννήθηκε στα χρόνια πριν από την Εισβολή του Νεμπού. Αυτός καταγόταν από το Κόνκορντ Ντον, ένα Μανταλοριανό πλανήτη, όμως ο ίδιος δεν ήταν ένας Μανταλόριανος. Ωστόσο, φορούσε μια Μανταλοριανή πανοπλία αφού που έγινε κυνηγός επικηρυγμένων και δολοφόνος για πρόσληψη, γεγονός που οδήγησε την κυβέρνηση του Μάνταλορ να επισημάνει ότι δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα κοινό κυνηγό επικηρυγμένων.

Στα χρόνια πριν από τον Πόλεμο των Κλώνων, σε ένα από τα φεγγάρια του Μπόγκντεν, ο Φεττ προσλήφθηκε από το Κόμη Ντούκου, ο οποίος χρησιμοποίησε το όνομά του σαν Σιθ, Ταϊράνους, για να γίνει το γενετικό μοντέλο για το στρατό των κλώνων που θα δημιουργούνταν από τους κλωνοποιούς στο πλανήτη Καμίνο. Ο Φεττ συμφώνησε και, εκτός από την αμοιβή του των είκοσι εκατομμυρίων, ζήτησε επίσης έναν μη τροποποιημένο κλώνο για τον εαυτό του, που δεν θα του υποβαλλόταν επιτάχυνση στην ανάπτυξη του και τροποποιήσεις συμπεριφοράς που δινώταν στους υπόλοιπους κλώνους. Ο Φετ έθεσε αυτόν τον κλώνο ως γιο του, τον οποίο ονόμασε Μπόμπα Φετ και παρέμεινε στο Καμίνο να επιβλέπει την εκπαίδευση των κλώνων στρατιωτών. Ο Τζάνγκο Φετ ήταν επίσης συνεργάτης του πειρατή καπετάνιου, Χόντο Ονάκα, και της επίσης κυνηγού επικηρυγμένων, Όρα Σινγκ.

Προς το τέλος της ζωής του, ο Φετ συμμετείχε στις απόπειρες δολοφονίας εναντίον της γερουσιαστής Πάντμε Αμιντάλα, η οποία είχε κρυφά ήταν στο στόχαστρο του Ντούκου κατόπιν αιτήματος του Νουτ Γκάνρεϊ της Εμπορικής Ομοσπονδίας. Ο Φετ έχει αναθέσει σε μια Κλοντάιτ κυνηγό επικηρυγμένων, την Ζαμ Γουίσελ, να πραγματοποιήσει αυτές τις ενέργειες. Μετά από τη αποτυχία της Γουίσελ, να σκοτώσει την Γερουσιαστή, κατά την άφιξη της στον Κόρισαντ, ο Φετ της έδωσε ένα ζευγάρι από τα θανατηφόρα κούχανς, και της ζήτησε να δολοφονήσει την Αμιντάλα στον ύπνο της. Το σχέδιο ματαιώθηκε από δύο Τζεντάι, στους οποίους είχε ανατεθεί η προστασία της γερουσιαστή, τον ιππότη Τζεντάι Όμπι-Ουάν Κενόμπι και τον πάνταγουαν του, Άνακιν Σκαϊγουόκερ. Η Γουίσελ διέφυγε, αλλά συνελήφθη από τους Τζεντάι μετά από μια μακρά καταδίωξη μέσα από τον Κόρισαντ. Ωστόσο, πριν μπορέσει να αποκαλύψει την ταυτότητα του εργοδότη της στους Τζεντάι, ο Φετ την σκότωσε από απόσταση με ένα σέιμπερνταρτ.

Ως μέρος μιας έρευνας των Τζεντάι για τις απόπειρες δολοφονίας, ο Φετ εντοπίστηκε στον Καμίνο από τον Κενόμπι, μόλις μπόρεσε να προσδιορίσει την προέλευση του σέιμπερνταρτ που χρησιμοποιήθηκε για να σκοτώσει την Γουίσελ. Εκεί, οι δύο άνδρες συναντήθηκαν στο διαμέρισμά του Φετ στην Πόλη Τιπόκα. Ο Φετ ρωτήθηκε από τον Κενόμπι, που επιθυμούσε να μάθει λεπτομέρειες, γύρω από την δημιουργία του στρατού των κλώνων και της επίγνωσης του γύρο από τον δάσκαλο Σάιφο-Ντέας. Ο Φετ, το μόνο είπε στον Κενόμπι, ήταν ότι δεν είχε ακούσει ποτέ για κανέναν με το όνομα Σάιφο-Ντέας, και ότι είχε προσληφθεί από κάποιον που ονομαζόταν Ταϊράνους. Αφού ο Κενόμπι έφυγε, ο Φετ είπε στον ότι Μπόμπα έφευγαν. Αργότερα, στην πλατφόρμα προσγείωσης, εκεί που το σκάφος του Τζάνγκο, το Σλέιβ I, ήταν προσγειωμένο, τους επιτέθηκε ο Κενόμπι. Οι δύο πάλεψαν για ένα μικρό χρονικό διάστημα, μέχρι που ο Κενόμπι πήγε στην άκρη της πλατφόρμας προσγείωσης, δίνοντας στους Φετ μια ευκαιρία να ξεφύγουν.
Databank jangofett 01 169 884cefab

Ο Τζάνγκο στην αρένα του Τζεονόσις

Ο Φετ ακολουθήθηκε στον πλανήτη Τζεονόσις από τον Κενόμπι, ο οποίος είχε τοποθετηθεί μια πομπό εντοπισμού στο κέλυφος του Σλέιβ Ι. Ο Φετ οδήγησε τον Κενόμπι σε ένα κυνηγητό μέσα από το πεδίο αστεροειδών της Τζεονόσις και τελικά έριξε πύραυλο στον Κενόμπι, πιστεύοντας ότι είχε πεθάνει. Ο Φετ αργότερα συνέλαβε τον Σκαϊγουόκερ και την Αμιντάλα στο εργοστάσιο Ανδροειδών στο Τζεονόσις κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους να διασώσουν τον Κενόμπι, ο οποίος ήταν αιχμάλωτος από τους Αυτονομιστές. Στην αρένα Πετρανάκι, κατά την προγραμματισμένη εκτέλεση της Αμιντάλα, του Κενόμπι και του Σκαϊγουόκερ, ο δάσκαλος Μέις Ουίντου οδήγησε μια ομάδα επίθεσης από Τζεντάι για να σώσει τους τρεις κρατούμενους, που θα οδηγούσε στην πρώτη μάχη του Πολέμου των Κλώνων. Ο Φεττ προστάτεψε τον Ντούκου κατά τη διάρκεια της μάχης, σκοτώνοντας τον δάσκαλο Τζεντάι, Κόλεμαν Τρέμπορ πριν από την "ένταξη" του στην μάχη της αρένας και επιτέθηκε στον Ουίντου. Ο Φετ πήδηξε για να πιάσει το φωτόσπαθο του Ουίντου που προηγουμένως του έπεσε, αλλά καθώς έτρεξε να το πιάσει τον πλάκωσε και τον έσυρε μακριά ένα εκνευρισμένο ριίκ. Το ριίκ του επιτέθηκε για δεύτερη φορά, αλλά ο Μανταλοριανός το σκότωσε με έναν πυροβολισμό. Ο Φετ στη συνέχεια στράφηκε στον Ουίντου και άρχισε να τον πυροβολεί, αλλά απέκρουσε τις βολές του κυνηγού επικηρυγμένων. Ο Φετ προσπάθησε να χρησιμοποιήσει το τζέτπακ του, για να πετάξει μακριά, αγνοώντας την βλάβη που του προκάλεσε το ριίκ, και στη συνέχεια αποκεφαλίστηκε από τον Ουίντου.

Ο θάνατος του Τζάνγκο ενέπνευσε τον Μπόμπα να ακολουθήσει μια βεντέτα εναντίον του Ουίντου, ο οποίος ήθελε να πάρει εκδίκηση δολοφονώντας τον δάσκαλο Τζεντάι. Η προσπάθεια απέτυχε, και ο Μπόμπα κατέληξε να γίνει ένας θρυλικός κυνηγός επικηρυγμένων, όπως ο και πατέρας του.

Εξοπλισμός

Ο Τζάνγκο Φετ είχε ένα σετ Μανταλοριανής πανοπλίας από ντούραστιλ. Οδηγούσε ένα σκάφος με το όνομα Σλέιβ I, όλη τη σταδιοδρομία του, που ο γιος του κληρονόμησε μετά το θάνατό του.

Ο Φετ είχε και μια μεγάλη ποικιλία από προσωπικό εξοπλισμό. Είχε δύο ακτινοβόλα πιστόλια WESTAR-34, που είχαν κούφιες λαβές και ένα τζέτπακ Z-6 με εσωτερικό εκτοξευτή πυραύλων. Είχε επίσης μια πολλές συσκευές κρυμμένες στα γάντια του, συμπεριλαμβανομένου μίας λεπίδας-βάιμπρο, ενός εκτοξευτή σχοινιού και ένας προβολέα φλόγας ZX.