FANDOM

Jar Jar Binks.jpg

Ο Τζαρ Τζαρ Μπινκς, ήταν ο πρώτος Γκάνγκαν που εκπροσώπησε το λαό του στη Γαλαξιακή Γερουσία . Όπως όλοι οι Γκάνγκαν, έτσι και αυτός ήταν ισχνός και ψηλός και μιλούσε τη Βασική Γαλαξιακή Γλώσσα με μια ιδιαίτερη προφορά. Παρόλο τον ανεύθυνο και ατζαμή χαρακτήρα του, ο Μπινκς επηρέασε σημαντικά τη Γαλαξιακή Δημοκρατία , τόσο σε καλό όσο και σε μη ωφέλιμο επίπεδο. Υπηρέτησε Στρατηγός, Εκπρόσωπος και Γερουσιαστής, το τελευταίο μετά το θάνατο της Πάντμε Αμιντάλα

Ο Μπινκς ήταν επίσης συνοδός του δάσκαλου Τζεντάι Κουάι-Γκον Τζιν, κατά τη διάρκεια της Εισβολής στο Νεμπού, ταξιδεύοντας σε πολλούς μακρινούς κόσμους, όπως στον Τατουίν και τον Κόρασαντ, μια επιχείρηση με την οποία δε θα τά πήγαιναν καλά οι υπόλοιποι Γκάνγκαν. Όταν γύρισε στο Νεμπού, πήρε το αξίωμα του Στρατηγού, ως ανταμοιβή στη βοήθειά του στους γηγενείς του και πολέμησε με το Μεγάλο Στρατό των Γκάνγκαν, στη Μάχη των Μεγάλων Πεδιάδων. Τα παραπάνω συνέβησαν 32 χρόνια πριν τη Μάχη του Γιάβιν. Κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Γερουσιαστικός Αντιπρόσωπος, πήρε το ρόλο του αντιπροσώπου της Πάντμι και υποσχέθηκε στον Καγκελάριο Πάλπατιν δυνάμεις εκτάκτου ανάγκης, προκειμένου να αντιμετωπίσει την Αυτονομιστική Κρίση. Ο Μπινκς θα συνέχιζε τις δημόσιες προσφορές του, ακόμα και μετά το θάνατο της Πάντμε, παίρνοντας τη θέση της ως Γερουσιαστής στην πρόσφατα μεταρρυθμισμένη Αυτοκρατορική Γερουσία.  

Βιογραφία

Μια μέρα, το έτος 32 ΠΜΓ, ο Τζαρ Τζαρ βγήκε έξω για να αγοράσει φαγητό, αλλά δέχτηκε επίθεση από ένα τανκ της Εμπορικής Ομοσπονδίας που εισέβαλε στο Νεμπού. Τρέχοντας πανικόβλητος, έπεσε καταλάθος πάνω στον ιππότη Τζεντάι Κουάι-Γκον Τζην, ο οποίος είχε σταλεί στο Νεμπού ως διπλωμάτης, για να τερματίσει την κρίση μεταξύ του Νεμπού και της Εμπορικής Ομοσπονδίας. Ο Τζην έσωσε τον Μπινκς από τα τανκς, με αποτέλεσμα ο Μπινκς να τόν ευχαριστήσει οδηγώντας τον στον αρχηγό της υποβρύχιας πόλης του, παρόλο που ήταν προ πολλού αυτοεξόριστος, λόγω ατυχημάτων που είχε προκαλέσει η αδεξιότητά του.

Ο Μπινκς, προκειμένου να γλιτώσει τις ποινές που τού επιφύλασσε η επιστροφή του, επικαλέστηκε στον αρχηγό το χρέος του προς τον Τζην που τού έσωσε τη ζωή, με αποτέλεσμα να τού επιτραπεί να τόν ακολουθήσει στο ταξίδι του. Ο Τζην και ο μαθητευόμενός του, Όμπι-Γουαν Κενόμπι, έπρεπε να επικοινωνήσουν με τη βασίλισσα Αμιντάλα, στη βασιλική πόλη του Θηντ. Προκειμένου να φτάσουν γρήγορα, οι τρεις τους πήραν ένα υποβρύχιο σκάφος και ταξίδεψαν στο βυθό, μέχρι να φτάσουν στον πυρήνα του πλανήτη και να βγουν από την άλλη πλευρά, ακριβώς στην πόλη του Θηντ.

Όσο ήταν στο Θηντ, ο Μπινκς παρακολούθησε τους δύο Τζεντάι που έσωσαν τη βασίλισσα Αμιντάλα από τους εισβολείς. Ο Τζην πρότεινε στη βασίλισσα να τη φυγαδέψουν στον Κόρισαντ προκειμένου να είναι προσωρινά ασφαλής και να πείσει τη Γαλαξιακή Γερουσία να σπεύσει προς βοήθεια του λαού της. Αυτή ήταν και η πρώτη έξοδος του Μπινκς από τον πλανήτη του.

Αφού το σκάφος με τους Τζεντάι, τη βασίλισσα, τις ακόλουθες της και τον Τζαρ Τζαρ πέρασε τα σκάφη αποκλεισμού στην εξώσφαιρα του Νεμπού, οι μηχανές του έπαθαν μερικές ζημιές, με αποτέλεσμα τα καύσιμα για το υπερδιάστημα να μη φτάνουν για να πάνε μέχρι τον Κόρισαντ. Έτσι αναγκάστηκε να προσεδαφιστεί στον Τατουίν, έναν απόμακρο και έρημο πλανήτη, έξω από τον έλεγχο της Ομοσπονδίας.

Also on FANDOM

Random Wiki