FANDOM

«Είσαι πραγματικά μια διοικήτρια του Πρώτου Τάγματος πέρα για πέρα Φάσμα. Απειλείς, κλαψουρίζεις και φωνάζεις, αλλά ποτέ δεν κάνεις τίποτα.»
— Τέρεξ

Η Φάσμα ήταν ένας άνθρωπος που είχε την θέση του Λοχαγού των στόρμτρουπερ του Πρώτου Τάγματος. Υπηρέτησε ως μέρος της ανεπίσημης διοικούσας τριάδας του Πρώτου Τάγματος αναλαμβάνοντας την ηγεσία των στρατιωτών στόρμτρουπερ. Κατά τη σύγκρουση Πρώτου Τάγματος-Αντίστασης, η οποία συνέβη περίπου 30 χρόνια μετά τη Μάχη του Έντορ, η Φάσμα υπηρέτησε στο πλευρό του Κάιλο Ρεν και του Στρατηγού Άρμιτεϊτζ Χαξ στις προσπάθειές τους ενάντια στην Αντίσταση.

Υπό τις διαταγές του Ανώτατου Ηγέτη του Πρώτου Τάγματος, Σνόουκ, η τριάδα αναζήτησε έναν γαλαξιακό χάρτη που οδηγούσε στον τελευταίο των Τζεντάι, το Λουκ Σκαϊγουόκερ, στο Τζακού. Μετά τη λεηλασία του χωριού Τουανούλ, η Φάσμα και οι στόρμτρουπερ σκότωσαν τους επιζώντες υπό τις διαταγές του Ρεν. Αργότερα, ο FN-2187, ένας από τους στόρμτρουπερ πρόδωσε το Πρώτο Τάγμα παρά τις προσπάθειες της Φάσμα να τον μεταπείσει. Το Πρώτο Τάγμα τελικά αποφάσισε να εξαπολύσει το υπερόπλο Σταρκίλερ, γεγονός που οδήγησε στην καταστροφή του Συστήματος Χόσνιαν, στο οποίο βρισκόταν η πρωτεύουσα της Καινούργιας Δημοκρατίας.  

Προτού το Πρώτο Τάγμα επιτεθεί και καταστρέψει την Αντίσταση, ο FN-2187, στο πλευρό του λαθρέμπορου Χαν Σόλο και του Τσουμπάκα, διείσδυσε στη βάση και κράτησε τη Φάσμα αιχμάλωτη. Υπό την απειλή του θανάτου, η τριάδα έκανε τη Φάσμα να χαμηλώσει την ασπίδα για να επιτεθεί η Αντίσταση στο υπερόπλο. Παρόλο που η Φάσμα πίστευε ότι η Αντίσταση θα καταστρεφόταν από τους στόρμτρουπερ, η Αντίσταση τελικά κατάφερε να καταστρέψει τη Βάση Σταρκίλερ. Η Φάσμα αφέθηκε στον συμπιεστή σκουπιδιών τη βάσης, η οποία καταστράφηκε.

Βιογραφία

Πρώιμη ζωή

«Δεχθήκαμε επίθεση. Απο τη Σάιρ. Η μητέρα και ο πατέρας και όλοι οι υπόλοιποι...σκοτώθηκαν.»
«Αφού εσύ με μαχαίρωσες. Το πόδι μου.»
«Όχι Κέλντο. Η Σάιρ το έκανε αυτό. Σε είδαν και εγώ σε έριξα στο Νότιλους. Σου έσωσα τη ζωή. Είμαστε τυχεροί που μας προσκάλεσαν να ζήσουμε εδώ, να ζήσουμε μεταξύ τους. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να πολεμάμε για αυτούς και να συνεισφέρουμε. Και τότε μπορούμε να μείνουμε εδώ στο Νότιλους. Θα εξακολουθεί να είναι δικό μας. Τι λες;
»
— Η Φάσμα και ο Κέλντο

Προτού γίνει μέλος της φυλής Σάιρ, η Φάσμα και ο αδερφός της, Κέλντο, ήταν μέρος μιας μικρής και αδύναμης φυλής που κατοικούσε απευθείας γύρω από το σπήλαιο Νότιλους στον έρημο πλανήτη Παρνάσος. Η Φάσμα και ο Κέλντο μεγάλωσαν έχοντας να υπερασπιστούν την επικράτεια των φυλών από επιδρομείς από αντίπαλες φυλές όπως οι Σάιρ και Κλο. Μια ημέρα η Φάσμα ενορχήστρωσε τους θανάτους της φυλής της, συμπεριλαμβανομένων του πατέρα της και της μητέρας της ώστε να επιζήσει εκείνη και ο αδερφός της, ενώ θα μπορούσαν να ζουν στο Νότιλους. Για να το κάνει αυτό, μαχαίρωσε το Κέλντο στο πόδι και τον έσπρωξε μέσα στη σπηλιά, κάνοντας τον να χάσει τις αισθήσεις του. Ισχυριζόμενη ότι η φυλή βρισκόταν υπό επίθεση, η Φάσμα φώναξε για βοήθεια και η οικογένεια της ήρθε να πολεμήσει τη Σάιρ. Όταν ξύπνησε ο Κέλντο η οικογένεια του ήταν νεκρή και το μεγαλύτερο μέρος του ποδιού του είχε χαθεί. Σύντομα, η Φάσμα και ο Κέλντο υποτάχθηκαν στη Σάιρ. Λόγω του σκληρού περιβάλλοντος του Παρνάσσος και της έλλειψης τεχνολογικών προόδων η Φάσμα πέρασε τις μέρες της φορώντας προστατευτική ενδυμασία και ως ρακοσυλλέκτρια στα διαλυμένα αστρόπλοια, απο τα οποία έπαιρνε όπλα και προμήθειες. Επιπλέον, ηγήθηκε μιας ομάδας πολεμιστών της Σάιρ και πίστευε ότι ήταν ο ισχυρότερη πολεμίστρια.

Συναντώντας το Πρώτο Τάγμα

«Είμαι η Φάσμα και είμαι η καλύτερη πολεμίστρια του Παρνάσος.»
— Η Φάσμα στο Μπρέντολ Χαξ

Τα πράγματα άλλαξαν, ωστόσο, όταν η Φάσμα είδε ένα σκάφος του Πρώτου Τάγματος να συντρίβεται στη γειτονική γη της φυλής Κλο. Μυστικά η Φάσμα οδήγησε τους πολεμιστές της Σάιρ πέρα απο τα σύνορα, στο έδαφος της Κλο . Εκεί η Φάσμα ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τον αξιωματικό του Πρώτου Τάγματος, Μπρέντολ Χαξ, ο οποίος συνοδευόταν απο τρεις στόρμτρουπερ και ένα μαύρο ανδροειδές.

Ο Χαξ συστήθηκε ως ένας αξιωματικός του Πρώτου Τάγματος που ήταν σε αποστολή να στρατολογήσει τους ισχυρότερους πολεμιστές του γαλαξία στο Στρατό του Πρώτου Τάγματος όταν το σκάφος του δέχθηκε πυρά απο το αυτοματοποιημένο αμυντικό σύστημα του Παρνάσσος.

Εκμεταλλευόμενη την ευκαιρία να φύγει απο το πλανήτη, η Φάσμα στάθηκε εμπρός και αποκάλυψε το πρόσωπο της, παρουσιάζοντας τον εαυτό της και προσφέροντάς του να βοηθήσει το Χαξ να βρει το πλοίο του.

Υπηρεσία στο Πρώτο Τάγμα

«Το Πρώτο Τάγμα δεν είναι η Αυτοκρατορία. Είμαστε καθαρότεροι. Έχουμε περάσει από το χωνευτήριο και αναδυθήκαμε ισχυρότεροι.»
— Η Φάσμα στο Πράκτορα Τέρεξ

Η Φάσμα ήταν μια λοχαγός των στόρμτρουπερ του Πρώτου Τάγματος αν και η πραγματική της κατάταξη ήταν υψηλότερη από ότι πρότεινε ο τίτλος της. Ήταν ηγετικό μέλος της ανεπίσημης διοικούσας τριανδρίας, μαζί με το σκοτεινό υπασπιστή Κάιλο Ρεν και το Στρατηγό Άρμιτεϊτζ Χαξ. Η Φάσμα μετετέθη στη Βάση Στάρκιλερ, όπου επέβλεπε την εκπαίδευση του στρατού του Πρώτου Τάγματος, συγκεκριμένα των τάξεων των στόρμτρουπερ. Η Φάσμα προσπάθησε να έχει μόνο τους καλύτερους στρατιώτες υπό τις πανοπλίες του Πρώτου Τάγματος και προσπάθησε να κρατήσει τη πολιτική έξω απο τις τάξεις για να προστατευτεί από την έλλειψη αποτελεσματικότητας. Η Φάσμα πίστευε επίσης ότι η αφοσίωση ενός στόρμτρουπερ έπρεπε να είναι πρώτα απ'όλα στο Πρώτο Τάγμα, όχι σε κάποιο άτομο ή σύντροφο.

Προσωπικότητα και χαρακτηριστικά

«Η Φάσμα θα κάνει τα πάντα για να επιβιώσει.»
— Ο Βι Μοράντι
Phasma

Η Φάσμα ήταν αμείλικτη στην εκτέλεση των καθηκόντων της.

Η Φάσμα ήταν μια γυναίκα με ύψος 2 μέτρα. Ήταν αρκετά πιστή στα ιδεώδη του Πρώτου Τάγματος και στις διαταγές του Ανώτατου Ηγέτη Σνόουκ. Η Φάσμα ζητούσε την τέλεια επίδοση απο τους κατωτέρους της και κρατιόταν σε άριστη σωματική κατάσταση. Παρά τη σημαντική της θέση στις τάξεις του Πρώτου Τάγματος, προτιμούσε να πολεμά μαζί με τους στρατιώτες της στην πρώτη γραμμή της μάχης. Επίσης, μπορούσε να θυμάται απ' έξω τα αριθμητικά ονόματα όλων των στρατιωτών, όπως του στρατιώτη FN-2187.

Η πανοπλία της ήταν καλυμμένη απο χρώμιο που είχε διασωθεί απο τον πλανήτη Νεμπού, το τόπο γέννησης του Αυτοκράτορα Πάλπατιν. Αυτό παρέπεμπε στη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία, απο την οποία γεννήθηκε το Πρώτο Τάγμα.