FANDOM

Fin jacket.png

Ο Φινν

Ο Φινν, ήταν ένας άνθρωπος, που υπηρέτησε το Πρώτο Τάγμα ως ο στρορμτρούπερ με το όνομα FN-2187 και άνηκε στο Σώμα FN. Θεωρούταν ως ένας απο τους καλύτερους στορμτρούπερ στην ομάδα του, μέχρι που συμμετείχε στην Αντίσταση και στις αναμετρήσεις της ενάντια στο Πρώτο Τάγμα. Φεύγωντας απο το Πρώτο Τάγμα πήρε το όνομα Φινν, αφού δεν του είχε δοθεί όνομα. Έπειτα, πήρε μέρος στην προσπάθεια του BB-8 να φτάσει στη βάση της Αντίστασης και δραπέτευσε απο τον πλανήτη Τζακού μαζί με το BB-8 και την ρακοσυλλέκτρια Ρέι.

Όταν η Ρέι αιχμαλωτίστηκε, ο Φινν μαζί με τον διάσημο λαθρέμπορο Χαν Σόλο και τον Τσουμπάκα, προσπάθησε να καταστρέψει τη Βάση Σταρκίλερ, που ήταν το υπερόπλο του Πρώτου Τάγματος. Παρόλα αυτά, ο Κάιλο Ρεν σκότωσε τον Χαν Σόλο και ήρθε αντιμέτωπος με τον Φινν, τον οποίο και τραυμάτισε σοβαρά. Η Ρέι νίκησε τον Κάιλο Ρεν και μαζί με τον Τσουμπάκα μετέφεραν τον Φινν με το Μιλλένιουμ Φάλκον για να νοσηλευτεί στη βάση της Αντίστασης.

Βιογραφία

Υπηρετώντας το Πρώτο Τάγμα

Το αγόρι που έγινε γνωστό ως Φινν, απήχθη σε νεαρή ηλικία απο την οικογένεια του, για να υπηρετεί το Πρώτο Τάγμα. Το παιδί πήρε το αριθμητικό όνομα FN-2187 και έγινε στορμτρούπερ του Πρώτου Τάγματος, μιας στρατιωτικής οργάνωσης που προήλθε απο την Γαλαξιακή Αυτοκρατορία, δεκαετίες μετά τον Γαλαξιακό Εμφύλιο Πόλεμο.  Ο Φιν υπηρέτησε υπό την Λοχαγό Φάσμα και ως δόκιμος στρατιώτης με τους FN-2199 ("Νάινς"), FN-2000 ("Ζίροους") και FN-2003 ("Σλιπ").  Ανάμεσα στους στρατιώτες ο Φινν ήταν γνωστός ως ο Οκτώ-Επτά και οι ανώτεροι του τον θεωρούσαν ένα πρότυπο στορμτρούπερ, αφού σημείωνε κορυφαίες βαθμολογίες ως δόκιμος. Επίσης, ο Φινν ήταν υπεύθυνος υγιεινής στη Βάση Σταρκίλερ.

Αποχώρηση απο το Πρώτο Τάγμα

Ο FN-2187 και οι υπόλοιποι στορμτρούπερ στάλθηκαν στον ερημικό πλανήτη Τζακού, εκεί οπού βρισκόταν ο Λορ Σαν Τέκα, ο οποίος είχε ένα κομμάτι απο τον χάρτη που οδηγούσε στον Λουκ Σκαϊγουόκερ, τον τελευταίο Τζεντάι. Ο FN-2187 έφτασε με τον Άστρο Καταστροφέα Φάιναλαϊζερ μαζί με 4 επίλεκτα σώματα στο χωριό Τουανούλ. Το Πρώτο Τάγμα λεηλάτησε το χωριό και κατά τη διάρκεια της μάχης, ο FN-2003 σκοτώθηκε και έπιασε το κράνος του FN-2187 με το ματωμένο του χέρι. Αυτό το συμβάν επηρέασε πολύ τον FN-2187 και όταν ο Κάιλο Ρεν τον διέταξε να σκοτώσει τους χωρικούς, εκείνος αρνήθηκε.

Γυρνώντας στο Φάιναλαϊζερ, η Λοχαγός Φάσμα πρόσεξε την ένταση που είχε ο FN-2187 και του ζήτησε το όπλο του για να ελέγξουν αν πυροβόλησε. Ξέροντας πως θα ανακαλύψουν αυτό που δεν έκανε και έχοντας κλονισμένη τη πίστη του στο Πρώτο Τάγμα, ο FN-2187 αποφάσισε να αποδράσει. Σύντομα, ελευθέρωσε τον πιλότο της Αντίστασης, Πο Ντάμερον απο το κελί του και οι δυο τους έκλεψαν ένα αστρομαχητικό σκάφος TIE. Αφού πυροβόλησαν σε ορισμένους στρατιώτες, κατάφεραν να αποδράσουν.

Κατά τη διάρκεια της απόδρασης, ο Πο Ντάμερον ρώτησε το όνομα του FN-2187, όμως ο στρατιώτης του ανέφερε το αριθμητικό του όνομα. Ο Ντάμερον δεν δέχθηκε πως ένας άνθρωπος μπορεί να έχει αριθμητικό όνομα και γι'αυτό τον ονόμασε Φινν. Ο Πο του είπε πως το κομμάτι του χάρτη βρισκόταν στη κατοχή του ανδροειδούς BB-8 και ότι αυτό ήταν πολύ σημαντικό για την Αντίσταση. Ένα χτύπημα απο τις βάσεις οπλοπολυβόλων λέιζερ χτύπησε το σκάφος τους, το οποίο άρχισε να πέφτει στον πλανήτη Τζακού. Εκεί, ο Φινν νομίζοντας πως ο Πο πέθανε, πήρε το δερμάτινο σακάκι του και άρχισε να περπατά μέσα στην έρημο. Ο Φινν άρχισε να βγάζει την πανοπλία του Πρώτου Τάγματος και φόρεσε το σακάκι του φίλου του. Αφού έψαχνε κάποιον οικισμό, είδε μια κοπέλα με ένα ανδροειδές, δηλαδή την Ρέι και το BB-8 αντίστοιχα. Σύντομα, το ανδροειδές αναγνώρισε το σακάκι του Πο και έτσι οι τρεις τους κατέληξαν μαζί. Ο Φινν τους είπε πως είναι στην Αντίσταση για να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους, όμως το Πρώτο Τάγμα τους ανακάλυψε και οι τρεις τους απέδρασαν με το θρυλικό Μιλλένιουμ Φάλκον. Το σκάφος ξέφυγε, όμως ακινητοποιήθηκε και μέσα μπήκε ο πρώην ιδιοκτήτης του, ο Χαν Σόλο μαζί με τον Τσουμπάκα. Ο Φινν και η Ρέι τους μίλησαν για την προσπάθεια να φτάσουν το ΒΒ-8 στην Αντίσταση και εκείνοι συμφώνησαν να βοηθήσουν.

Τέλειωσα με το Πρώτο Τάγμα. Δεν θα γυρίσω ποτέ πίσω.
— Φινν, σχετικά με το Πρώτο Τάγμα.

Αφού γλύτωσαν απο κάποιες συμμορίες, έφτασαν στον πλανήτη Τακοντάνα και συγκεκριμένα στο κάστρο της αρχηγού των πειρατών, Μαζ Κανάτα. Εκεί ρώτησαν τον Φινν αν ήθελε να πολεμήσει και αυτός ενάντια στο Πρώτο Τάγμα, όμως ο ίδιος αρνήθηκε αφού πίστευε πως ήταν σχεδόν ανίκητο. Μετά, είπε στην Ρέι πως ήταν στορμτρούπερ, όμως δεν είχε σκοπό να επιστρέψει εκεί. Ο Φινν αποφάσισε να τους αφήσει, κοιτώντας την δική του ασφάλεια. Σύντομα, σκάφη του Πρώτου Τάγματος ανατίναξαν το κάστρο και η Μαζ έδωσε στον Φινν το φωτόσπαθο του Άνακιν Σκαϊγουόκερ για να το δώσει στη Ρέι, η οποία είχε τρέξει μακριά.

Η Σύγκρουση της Αντίστασης με το Πρώτο Τάγμα

Finn-saber.jpg

Ο Φινν με το φωτόσπαθο του Σκαϊγουόκερ πριν μονομαχήσει με τον Κάιλο Ρεν

Ο Φιν ενεργοποίησε το φωτόσπαθο για να πολεμήσει τους στρατιώτες που εισέβαλαν. Αφού σκότωσε έναν στρατιώτη, πολέμησε με τον στορμτρούπερ FN-2199, τον οποίο και πυροβόλησε ο Χαν Σόλο. Γρήγορα, περικυκλώθηκαν απο τους στορμτρούπερ, όμως τα μαχητικά X-Wing της Αντίστασης τους έσωσαν. Ο Φινν παρατήρησε πως ο Κάιλο Ρεν μετέφερε την λιπόθυμη Ρέι στο σκάφος του, όμως έκρινε πως δεν μπορεί να βοηθήσει.

Ο Φινν μαζί με τα μέλη της Αντίστασης πήγε στον πλανήτη Ντ'Καρ που ήταν η βάση της Αντίστασης. Εκεί συνάντησε τον Πο Ντάμερον, ο οποίος κατάφερε τελικά να επιβιώσει. Ο Φινν ήταν παρών στο συνέδριο για το πως θα κατέστρεφαν τη Βάση Σταρκίλλερ και οι γνώσεις του φάνηκαν χρήσιμες στους στρατηγούς της Αντίστασης. Έπειτα, αποφασίστηκε πως ο Χαν Σόλο με τον Τσουμπάκα θα πήγαιναν σε αυτόν τον πλανήτη για να απενεργοποιήσουν την ασπίδα του υπερόπλου και ο Φινν προσφέρθηκε να συμμετέχει και αυτός. Όταν προσγειώθηκαν μπήκαν στις εγκαταστάσεις και συνέλαβαν την Κάπτεν Φάσμα, υποχρεώνοντας την να απενεργοποιήσει την ασπίδα. Σύντομα, βρήκαν την Ρέι και ο Χαν Σόλο με τον Τσουμπάκα κατέβηκαν για να τοποθετήσουν βόμβες στο κρήριο. Όταν τον είδαν ξανά, στεκόταν σε μια γέφυρα όπου απέναντι του ήταν ο Κάιλο Ρεν, που ήταν ο γιός του Σόλο. Ο Ρεν σκότωσε τον Σόλο και ο Φινν με την Ρέι προσπάθησαν να ξεφύγουν. Αμέσως μετά ο Κάιλο Ρεν άρχισε να μονομαχεί με τον Φινν σε μια μάχη με φωτόσπαθα. Ο Ρεν τον αποκάλεσε προδότη και κατάφερε να τον τραυματίσει σοβαρά. Έπειτα, η Ρέι τον νίκησε και μαζί με τον Τσουμπάκα μετέφεραν τον Φινν στο Μιλλένιουμ Φάλκον για να απογειωθούν πριν καταστραφεί το υπερόπλο μαζί με τον πλανήτη.

Πίσω στο Ντ'Καρ ο Φινν νοσηλεύτηκε σε κωματώδη κατάσταση και η Ρέι τον φίλησε φιλικά στο μέτωπο αποχαιρετώντας τον, για να βρει τον Λουκ Σκαϊγουόκερ.

Also on FANDOM

Random Wiki