FANDOM

«Όμως ξέρεις τι λέω πάντα: Μίλα γλυκά και οδήγα ένα μεγάλο τανκ.»
— Χόντο Ονάκα

Ο Χόντο Ονάκα ήταν ένας Γουίκι πειρατής που ηγούνταν της συμμορίας Ονάκα στον πλανήτη Φλόρουμ του Εξωτερικού Δακτυλίου κατά τη διάρκεια του Πολέμου των Κλώνων.

Υπήρξε συνεργάτης του κυνηγού επικηρυγμένων Τζάνγκο Φεττ και εραστής της κυνηγού επικηρυγμένων Όρα Σινγκ. Το πιστό του κατοικίδιο ήταν μια μαϊμού που φώναζε Πικ Μάκμακ, που τον υπηρέτησε επίσης ως μέρος της συμμορίας Ονάκα.

Προσωπικότητα και χαρακτηριστικά

Ο Χόντο Ονάκα ήταν ένας εγωκεντρικός, άπληστος πειρατής που ασχολούνταν αποκλειστικά και μόνο με το να πάρει την καλύτερη επιχειρηματική συμφωνία για τον εαυτό του. Η φιλαργυρία του τον οδήγησε να απαγάγει και να ζητήσει λύτρα πολλών κρατουμένων υψηλής θέσης κατά τη διάρκεια του Πολέμου των Κλώνων όπως τον Κόμη Ντούκου, και τους Τζεντάι Άνακιν Σκαϊγουόκερ, Όμπι-Ουάν Κενόμπι, και Ασόκα Τάνο. Τα χαρακτηριστικά αυτά τον έφεραν περιστασιακά σε μπελάδες με τους Τζεντάι, την Δημοκρατία, τους Αυτονομιστές, ακόμη και τους δικούς τους άνδρες, οι οποίοι προσπάθησαν να μιμηθούν τη συμπεριφορά του για να προωθήσουν τα δικά τους συμφέροντα. Ο Χόντο διατήρησε την άπληστη και ύπουλη φύση του στην εποχή της Αυτοκρατορίας, αφού εκμεταλλεύτηκε και πρόδωσε αρκετούς «συνεταίρους» του συμπεριλαμβανομένων των Σίκατρο Βιζάγκο, Έζρα Μπρίτζερ, και τους Λασάτ πρόσφυγες Τσάβα και Γκρον.

Παρά την φιλαργυρία του και ύπουλη φύση του, ο Χόντο ήταν ακόμη σε θέση να έχει τιμή και θάρρος. Σε μια περίπτωση, έπεισε τον νεαρό κυνηγό επικηρυγμένων Μπόμπα Φεττ να αποκαλύψει τη θέση των δύο ομήρων της Δημοκρατίας. Σε μεταγενέστερη ευκαιρία, ένωσε τις δυνάμεις του με την πρώην Τζεντάι αιχμάλωτη του, Ασόκα Τάνο και αρκετούς νεαρούς Τζεντάι για να παλέψουν με τον Στρατηγό Γκρίβους και τα ανδροειδή του. Ο Ονάκα είχε επίσης μια ρομαντική σχέση με την κυνηγό επικηρυγμένων Αούρα Σινγκ, την οποία ο ίδιος κρυφά έσωσε όταν το πλοίο της είχε καταρριφθεί από Τζεντάι. Και, παρόλο που πρόδωσε τους επαναστάτες με σκοπό το κέρδος, ο Χόντο δεν έτρεξε αμέσως. Προειδοποίησε τον Έζρα Μπρίτζερ για τους εισερχόμενους στορμτρούπερ και τον βοήθησε να ξεφύγει.

Δεξιότητες και ικανότητες

Ο Χόντο Ονάκα ήταν ένας επαρκής και ικανός ηγέτης, ο οποίος ήταν σε θέση να ελέγχει τους άνδρες του και να οδηγήσει την συμμορία Ονάκα για αποστολές διάσωσης και επιδρομής. Κατά τη διάρκεια μιας αψιμαχίας στη Φελούσια, ο Χόντο έδειξε μια λογική κατανόηση της τακτικής μάχης. Ήταν επίσης αρκετά ικανός να χειριστεί ένα ελέκτροσταφ σε μάχες και έκανε χρήση του σε έναν αξιοπρεπή αγώνα κατά του ιππότη Τζεντάι, Άνακιν Σκαϊγουόκερ. Επιπλέον, ο Ονάκα ήταν σε θέση να αναλάβει πολλούς αντιπάλους και να παλέψει με αρκετά ανδροειδή μάχης με ένα ακτινοβόλο και ένα γιαταγάνι. Σε μια μεταγενέστερη ευκαιρία, ο Ονάκα κατάφερε να ξεγελάσει τον άρχοντα του εγκλήματος Βιζάγκο και του σωματοφύλακες του και να πάρει τον έλεγχο του πλοίου του.

Also on FANDOM

Random Wiki